Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy osiedlu Północ w Czechowicach - Dziedzicach

Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2147114 , fax. 032 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach
    Plac Jana Pawła II 1 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 032 2147114, fax. 032 2147152, 2147182
    REGON: 00052360800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czechowice-dziedzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy osiedlu Północ w Czechowicach - Dziedzicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy os. Północ w Czechowicach-Dziedzicach między ulicami: Polną, Baczyńskiego i Morcinka, na działkach nr 654/4, 654/5, 654/6, 654/7, 651/10, 651/11, 652/10, 652/21, o ogólnej powierzchni 27 567,00m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 36 300,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp : 1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 2.1. Udzielenie min. 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 2.2. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prac podobnych do przedmiotu zamówienia : 1/ wykonanie co najmniej 1 boiska (siatkówka, koszykówka, piłka nożna); 2/ wykonanie co najmniej 2 robót dotyczących nawierzchni chodników, dróg lub placów z kostki brukowej betonowej o pow. min. 1000 m2 każda; 3/ wykonanie co najmniej 1 roboty dotyczącej nawierzchni z betonu wylewanego o min. pow. 250 m2; 4/ montaż urządzeń małej architektury (kosze, ławki) lub urządzeń sportowych (wyposażenie boisk), zabawowych w ilości min. 20 szt., 5/ wykonanie usługi polegającej na wykonaniu zieleni urządzonej na podstawie projektu obejmującego wysadę zieleni niskiej, założenie trawników z instalacją nawadniającą o łącznej pow. min. 2000 m2 wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania; 2.3. Wykazanie, iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczające do realizacji robót będących przedmiotem zamówienia. Dokumentem potwierdzającym powyższe wymagania będzie informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek podstawowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty. 2.4. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.5. Zapewnienie wykwalifikowanego personelu wykonawczego i dozoru technicznego: a/ kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 4. Do oferty zostaną załączone następujące dokumenty: 1.1.oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 5, 1.2. kopia dowodu wniesienia wadium, 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy), 1.5.zaświadczenia: a) właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat, b) właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub o uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat przez spółkę. 1.6. wykaz wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie prac podobnych do przedmiotu zamówienia zgodnym z pkt V SIWZ, Wykaz ten winien zawierać : a/ nazwę zamawiającego, b/ dokładny zakres wykonanych prac, c/ wartość i termin realizacji, 1.7. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, o których mowa w pkt. 1.6. 1.8. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; dla kierownika budowy należy załączyć uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 1.9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.8., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 1.10. udokumentują posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.11. dokument potwierdzający wymagania - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50 % wartości brutto złożonej oferty wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.12. Wykaz prac powierzonych do wykonania podwykonawcom (załączyć jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców). Wykaz powinien zawierać: a) podanie zakresu prac, który dany podwykonawca będzie realizował, 1.13. formularz cenowy z podziałem na elementy - Załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach