Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy Domu Ludowym w Bogdanowie

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5/11 5/11
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy Domu Ludowym w Bogdanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia opisano posługując się pomocniczo mapą zagospodarowania terenu załącznik nr 4 do SIWZ z następującymi oznaczeniami : Teren zaznaczony kolorem zielonym - nr 1 Teren zaznaczony kolorem różowym - nr 2 Teren zaznaczony kolorem żółtym - nr 3 Teren zaznaczony kolorem pomarańczowym - nr 4 Zakres opracowania obejmuje teren oznaczony j.w., na którym należy wykonać: I. Oświetlenia terenu zgodnie z projektem - przedmiar nr 1 ( w celu montażu słupa oświetleniowego na środku placu należy dodatkowo zdemontować istniejący maszt) II. Zagospodarowania terenu zgodnie z projektem - przedmiar nr 2 , w tym: Teren Nr 1 - szacowana pow. 217,5 m2 - teren podlega oczyszczeniu z kruszywa, które będzie docelowo wykorzystane do wykonania dolnej warstwy podbudowy na terenie Nr 3 - - na teren ten zostanie przeniesiona warstwa ziemi urodzajnej pochodzącej z wykorytowania terenu Nr 3 - wykonanie trawników Teren Nr 2 - szacowana pow. 802 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym - grubość warstwy 5cm, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 80 mm typu 70/8 na posypce cementowo-piaskowej grubości 50mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową Teren Nr 3 - szacowana pow. 240 m2 - wykorytowanie na głębokość 25 cm - ziemia urodzajna pochodząca z wykorytowania zostanie przeniesiona na teren Nr 1, - przeniesienie warstwy kruszywa pochodzącej z terenu Nr 1 - wykonanie na warstwie przeniesionego z trenu Nr 1 kruszywa właściwej warstwy podbudowy tłuczniowej grubości 15 cm. - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 80 mm typu 70/8 na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową Teren Nr 4. - szacowana pow. 144,5 m2 - wykonanie trawników Na terenie objętym zakresem zamówienia należy zamontować: - obrzeża wokół terenów zielonych NR 1, wzdłuż budynku (od jego strony wschodniej i południowej), wzdłuż południowej granicy działki oraz zachodniej między budynkiem a północna granicą działki. - krawężniki od strony północnej i wschodniej terenu na którym układana jest kostka oraz przed brama wjazdową. Zakres zamówienia obejmuje również posadzenie drzew i krzewów w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym: - drzewa - 18 szt. klonów gatunku CRIMSON KING - krzewy - 8 szt. gatunku kosodrzewina Wyżej opisane powierzchnie terenów i zakres zamówienia podlegają sprawdzeniu przez Wykonawcę w terenie. Przedmiary zamieszczone są jedynie pomocniczo. Wynagrodzenie ustala się na zasadzie ryczałtu za całość przedmiotu zamówienia zgodnie z ww. opisem, projektem technicznym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : Od wykonawcy wymaga się : 1) Udokumentowania należytego wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 podobnych robót budowlanych za kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto każda (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców), 2) dysponowania w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych wymienionych w Rozdziale 10 pkt 1.1. ppkt 1) z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje, protokoły odbioru, itp. - dokumenty te powinny potwierdzać wartość, datę wykonania oraz dane odbiorców robót. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN. W przypadku składania oddzielnych polis, każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia zobowiązany jest przedłożyć Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach