Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy budynku Wiejskiego Domu Kultury i Ochotniczej Straży Pożarnej w Marcinkowie

Gmina Wąchock ogłasza przetarg

  • Adres: 27-215 Wąchock, ul. Wielkowiejska 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 27 36 130 , fax. 041 27 36 159
  • Data zamieszczenia: 2011-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wąchock
    ul. Wielkowiejska 1 1
    27-215 Wąchock, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 27 36 130, fax. 041 27 36 159
    REGON: 00054872600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wachock.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy budynku Wiejskiego Domu Kultury i Ochotniczej Straży Pożarnej w Marcinkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane p.n. Zagospodarowanie terenu przy budynku Wiejskiego Domu Kultury i Ochotniczej Straży Pożarnej w Marcinkowie. Lokalizacja budowy: 27-215 Wąchock, Marcinków 39A, dz. ewid. nr: 491/2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: REMONT ZJAZDU ( remont istniejącego zjazdu o nawierzchni tłuczniowo żużlowej, materiał z rozbiórki częściowo do wykorzystania na terenie działki inwestora, pozostałość do wywozu ) Podstawowe dane zjazdu: szerokość zjazdu - 4,00 m, pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane do ukształtowania drogi o wielkości 12,5 promila ze spadkiem w kierunku działki Inwestora. Wody opadowe odprowadzone do studzienki chłonnej usytuowanej na działce Inwestora, powierzchnia zjazdu - 40,77 m2, odwodnienie liniowe fi-150 mm z rusztem żeliwnym typu ciężkiego - 4,5 mb, studnia chłonna z kręgów o śr. 1.2 m i głębokości 2.0 m. Konstrukcja zjazdu: nawierzchnia rozbieralna z kostki brukowej gr. 8 cm, warstwa wyrównawcza z piasku o gr. 4 cm, podbudowa tłuczniowa górna 6 cm, podbudowa tłuczniowa dolna 12 cm, piasek stabilizowany mechanicznie 10 cm. DROGI I MIEJSCA POSTOJOWE ( remont istniejących: drogi wewnętrznej oraz placu wjazdowo parkingowego o nawierzchni tłuczniowo żużlowej, materiał z rozbiórki częściowo do wykorzystania na terenie działki inwestora, pozostałość do wywozu ) Podstawowe dane : - powierzchnia - drogi i parkingi - 798,13 m2 Konstrukcja dróg i parkingów: nawierzchnia rozbieralna z kostki brukowej gr. 8 cm (kolorowa), warstwa wyrównawcza z piasku o gr. 4 cm, podbudowa tłuczniowa górna o gr. 6 cm, podbudowa tłuczniowa dolna o gr. 12 cm, warstwa piasku o gr. 10 cm, krawężniki betonowe 100x30x15cm. 3.3.CHODNIKI Podstawowe dane : - powierzchnia - chodniki - 397,16 m2 Konstrukcja chodników: nawierzchnia rozbieralna z kostki brukowej gr. 6 cm (kolorowa), warstwa wyrównawcza z piasku o gr. 3 cm, podbudowa tłuczniowa o gr. 11 cm, piasek stabilizowany mechanicznie 10 cm, obrzeża betonowe 100x30x8cm. 3.4.OGRODZENIE Z PRĘTÓW STALOWYCH NA SŁUPKACH MUROWANYCH ( w miejscu istniejącego ogrodzenia z przęseł stalowych ) Brama wjazdowa przesuwna o wym. 4,5x1,9 m, furtka rozwierana o wym. 1,2 x1,9m, przęsła ogrodzeniowe o wys 1,4 m, zaprojektowano z prętów stalowych kwadratowych 25,4x12,7x1,5mm Słupki z cegły klinkierowej o przekroju 38x38cm, przykryte czapkami klinkierowymi, wzmocnione trzpieniami żelbetowymi B20, cokół z cegły klinkierowej o przekroju 40x25cm przykryty czapkami klinkierowymi, fundament żelbetonowy B15 o przekroju 0,4x1,05m; długość ogrodzenia - 41 mb. 3.5.OGRODZENIE Z SIATKI NA SŁUPKACH STALOWYCH Ogrodzenie z siatki wysokości 2 m na słupkach stalowych z rur o rozstawie 3 m obetonowanych ( słupki z rur kwadratowych 60x60x4mm - 44szt, 80x80x5mm - 1 szt; wys. 2,5m) - długość 139mb. Ogrodzenie w strefie boiska sportowego z siatki na słupkach z rur stalowych o rozstawie 3,0 m i wysokości 4,0 m ( rura kwadratowa 80x80x5 - 35 szt; dł.4,5m) - długość 93,4mb. Siatka ogrodzeniowa ślimakowa z drutu ocynkowanego gr. 2,8 mm powlekana w kolorze zielonym w w/w ogrodzeniu rozpięta jest między słupkami, z obetonowanymi podstawami, zakończonymi od góry kątownikiem giętym 50X50X3/80. Co 0,90 do 0,95 m przyspawane są rurki ? 10/15 dla przewlekania linek ocynkowanych ? 6,3 mm lub drutu ocynkowanego ? 6mm. 3.6.TRAWNIKI I ZIELEŃ Gatunki roślin oraz traw charakteryzują się łatwością (przyjęcia się w gruncie), odpornością na szkodniki, dostosowane są do warunków klimatycznych i szybkim wzrostem. ZESTAWIENIE GATUNKÓW ROŚLIN: Żywopłot stanowić będą: ligustr pospolity (A) wys. 60-80 cm - 180 szt.; berberys Thumberga (B) wys. 60-80 cm - 115 szt.; pojedynczo rozmieszczone będą: klon zwyczajny (D) wys. 160-180 cm - 7 szt.; jałowiec sabiński (C) średnica 60-80 cm - 5 szt.; cis pospolity ( E) wys.60-80 cm - 1 szt., żywotnik zachodni (tuja złoty szmaragd) (F) wys.60-80 cm - 3 szt.; sosna kosodrzewina (G) średnica 60-80 cm - 3 szt. PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA: - dla roślin stanowiących żywopłot: należy wykopać rów o głębokości 0,5 m i szerokości 0,5 m, usunąć glebę rodzimą i zamienić na mieszankę torfu i ziemi kompostowej w stosunku 1:1, wierzch obsypać warstwą kory o gr. 7 cm. - dla roślin rozmieszczonych pojedynczo: należy wykonać wykop o wymiarach 0,7m x 0,7m x 0,7m, usunąć ziemię rodzimą i zamienić na mieszankę torfu i ziemi kompostowej w stosunku 1:1 , wierzch obsypać warstwą kory o gr. 7 cm. TRAWNIKI: Powierzchnia trawników wynosi 1.892,83 m?. Teren pod projektowane trawniki należy wyprofilować, zagęścić i zahumusować warstwą ziemi urodzajnej grubości 5 cm. 3.7.BOISKO WIELOFUNKCYJNE o wymiarach 30,00 m x 20,00 m, nawierzchnia sportowa typu TARTAN na podbudowie: z betonu B20 gr. 10 cm zbrojonego siatką z drutu stalowego ? 4,5 mm o wymiarach oczek 15 x 15 cm; z tłucznia drobnego ? 20 - 40 mm i tłucznia grubego ? 40 - 60 mm - gr. 10 cm; z piasku zagęszczonego wodą i wibratorem płytowym - gr. 10 cm, obramowanie krawężnikiem betonowym 30 x 15 cm, na ławie z betonu B15 o wymiarach 5 x 25 cm, długość obramowania 100,00 m, wyposażenie - osiem (dwa dla siatkówki i sześć dla koszykówki) bloków podporowych dla osadzenia słupów wsporczych z rur ? 88,9/3,6 m, wykonać z betonu B25 i osadzić w nich rury stalowe ? 114,3/4 mm długości 800 mm a zamknięcia otworów zabezpieczyć korkami gumowymi: dostawa i montaż wyposażenia boisk do siatkówki oraz koszykówki ( zestaw do siatkówki, słupki aluminiowe owalne wielofunkcyjne z płynną regulacją wysokości, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu, tuleje, dekle, siatka turniejowa z antenkami; stojaki metalowe do kosza, całość konstrukcji cynkowana ogniowo, profesjonalne tablice epoksydowe o wymiarach 105 x 180 cm z obręczą cynkowaną i siatką, mechaniczna regulacja wysokości, słupy mocowane w tulejach stalowych). 3.8.REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO Zakres robót na budynku o wym. 15,0x5,35m; h=4,2÷4,65m: - wymiana pokrycia dachu z płyt azbestowo-cementowych na blachę dachówkową;(prace związane z rozbiórką oraz utylizacją azbestu wykona specjalistyczna firma) - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną; - wymiana rur i rynien z blachy ocynkowanej na PCV; - wymiana bramy stalowej 3,6x3,5m - 1szt; drzwi zewnętrznych 1,0x2,0m - 2szt; - wykonanie tynku zewn. kat. III oraz akrylowej wyprawy elewacyjnej. 3.9.WYPOSAŻENIE PLACU ZABAW - Dostawa i montaż zestawu wielofunkcyjnego dla dzieci o wym. min.10,2x 7,90, montaż na kotwach - 1 kpl.( w skład zestawu wchodzą: zjeżdżalnia, wieża, dwa pomosty proste, dwa pomosty skośne, pomost wiszący oraz pomost z belką, przeplotnia sznurowa, drabinka skośna oraz pozioma); - Dostawa i montaż ławek parkowych z oparciem - 10 szt. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym kolorystykę urządzeń i materiałów przed ich wbudowaniem. 3.10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. 3.11. Wymagania Zamawiającego: 3.11.1. Wykonawca winien zapoznać się z terenem budowy i dokumentacją projektową oraz wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu. 3.11.2. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. 3.11.3 Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane. 3.11.4. Teren budowy należy zabezpieczyć, oznakować i uniemożliwić korzystanie z placu budowy osobom trzecim. 3.11.5. Włączenia i wyłączenia urządzeń, sieci, opłaty za pobór wody i energii w trakcie wykonywania robót budowlanych, itp. niezbędne do realizacji budowy Wykonawca uzyska we własnym zakresie i również poniesie koszty z tym związane. 3.11.6. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 3.11.7. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie, przed dostępem osób postronnych terenu budowy i przechowywanych tam materiałów budowlanych. 3.11.8. Oferta oraz kosztorys ofertowy muszą uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również usługi i roboty towarzyszące inwestycji jak: badania, sprawdzenia, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, rozbiórka starego ogrodzenia itp. 3.11.9. Podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego jest dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz zakres robót wynikający z własnej kalkulacji robót tymczasowych prac towarzyszących nie objętych dokumentacją przetargową. Przytoczone w załączonym przedmiarze robót podstawy katalogowe należy traktować jako przykładowe. Obrazują one skalę zamierzenia budowlanego i ułatwiają Wykonawcom oszacowanie kosztów realizacji inwestycji. W przypadku wprowadzenia zmian nieistotnych do projektu, Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę inspektora nadzoru oraz aprobatę Zamawiającego. 3.11.10. Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla elementów przedmiotu zamówienia: gwarancja na wykonane roboty (materiały i robociznę) wyniesie 48 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego, gwarancja na nawierzchnię sportową typu TARTAN - minimum 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego, gwarancja na zestaw wielofunkcyjny dla dzieci - minimum 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego, odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy oraz wbudowane materiały zostanie rozszerzona na okres 48 miesięcy, licząc od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego 3.11.11. Wykonawca jest zobowiązany posiadać na dzień technicznego odbioru końcowego robót wymaganą i niezbędną dokumentację powykonawczą w tym m.in.: atesty, świadectwa, certyfikaty, gwarancje na wbudowane materiały, badania, opinie, ekspertyzy, i.t.p., jeśli są wymagane, protokoły odbiorów technicznych od gestorów sieci, urządzeń, jeśli są wymagane, instrukcje obsługi i eksploatacji obiektu, instalacji i urządzeń związanych z obiektem, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z danymi technicznymi. 3.11.12. Zamawiający ustanowi inspektora nadzoru inwestorskiego, który winien być informowany na bieżąco o czynnościach Wykonawcy zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.11.13. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w dokumentacji nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach takich samych lub lepszych od wskazanych w dokumentacji projektowej, za zgodą projektanta, inspektora nadzoru i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczy w Wąchocku Nr rachunku: 85 8523 0004 0000 0039 2000 0006, tytułem: Wadium - Przetarg nieograniczony Zagospodarowanie terenu przy budynku Wiejskiego Domu Kultury i Ochotniczej Straży Pożarnej w Marcinkowie. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie - opisanej Wadium dołączonej do oferty, a kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem złączyć z ofertą. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina.wachock.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach