Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy budynku szatniowo-sportowym zlokalizowanym w Nowej Rudzie przy ul. Sportowej

Gmina Miejska Nowa Ruda ogłasza przetarg

  • Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8720339, 8720300 , fax. (074) 872 22 68
  • Data zamieszczenia: 2014-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowa Ruda
    ul. Rynek 1 1
    57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8720339, 8720300, fax. (074) 872 22 68
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.nowaruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy budynku szatniowo-sportowym zlokalizowanym w Nowej Rudzie przy ul. Sportowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy budynku szatniowo-sportowym zlokalizowanym w Nowej Rudzie przy ul. Sportowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: wykonanie nawierzchni z kostki betonowej oraz poprawie jego odwodnienia, rozbiórkę fragmentu muru okalającego boisko, fundamentu po słupie, wbudowanie obrzeży trawnikowych, zabudowie wpustu deszczowego, zagospodarowanie części terenów zielonych, przebudowę odcinka istniejącej nawierzchni wraz z dostosowaniem spadków i nawiązaniem z nową nawierzchnią z kostki betonowej. wykonaniu podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ 2)W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę, można stosować materiały równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe co materiały wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych  urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te urządzenia. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Zmiana urządzeń określona powyżej każdorazowo wymaga pisemnej zgody ze strony Zamawiającego, wydanej przed ich faktycznym dokonaniem. 3)Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3.Uwagi ogólne: 1)Ze względu na trwające prace prowadzone (wg odrębnego opracowania) na terenie obiektu sportowego, tj. budowę budynku szatniowo - sportowego, który zlokalizowany jest w miejscu starego budynku, wystąpiła konieczność wykonania remontu placu przed budynkiem. Powstający obiekt przewiduje bezpośrednie dojście zawodników i sędziów z płyty boiska. Przedmiotowe roboty budowlane wiążą się w szczególności z remontem nawierzchni w celu nawiązania do budowanego obiektu szatniowego. Zakres prac obejmuje również remont dojścia do budynku w celu umożliwienia korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne. Po terenie zielonym jak i pod placem komunikacyjnym prowadzone jest uzbrojenie terenu. Roboty objęte przedmiotem zamówienia będą prowadzone równocześnie z budową budynku. 2)Zamawiający informuje, że w okresie od 28.06.2014 r. do 04.07.2014 r., na terenie stadionu odbywać się będą zawody sportowe i w tym okresie do 3 godzin dziennie (każdego dnia) Wykonawca nie będzie miał możliwości prowadzenia żadnych robót na terenie budowy. 3)Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie - zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w dokumentacji projektowej i STWiOR. 4)Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Przedmiary robót, które stanowią dodatek do SIWZ służą wyłącznie celom poglądowym i pomocniczym 5)Wykonawca do oferty załączy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia, z którego ma wynikać kolejność realizacji robót. Harmonogram ma być sporządzony z podziałem na tygodnie realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowaruda.biuletyn.net/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach