Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenu położonego przy ul. Św. Marcina we Wrocławiu - etap I”

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenu położonego przy ul. Św. Marcina we Wrocławiu - etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu pomiędzy ulicą św. Marcina, a bulwarem ks. Aleksandra Zienkiewicza. 2)Zagospodarowanie terenu wpisuje się w rozwiązania zrealizowane w ramach przebudowy Bulwaru ks. Zienkiewicza w 2016 r., stanowiąc jego zakończenie i ramę kompozycyjną placyku przed pomnikiem papieża Jana XXIII z materiałów nowych oraz w rozwiązania charakterystyczne dla Ostrowa Tumskiego, tj. materiał kamienny tzn. staroużyteczny przewidziany jako kontynuacja placu wokół kościoła. 3)Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na zagospodarowaniu terenu stanowiącego zachodnie wejście (symboliczną bramę) na teren historycznego Ostrowa Tumskiego, które będzie realizowane w 2 częściach: Część 1: a) uporządkowanie terenu zdewastowanego po przebudowie nabrzeża i remoncie kościoła św. Marcina, b) uatrakcyjnienie funkcjonalnego i wizualnego terenu poprzez budowę nawierzchni kamiennych, c) ułożenie kabla zasilającego, do latarni planowanych do budowy w kolejnym etapie inwestycji, d) montaż gotowych fundamentów, pod latarnie planowane do budowy w kolejnym etapie inwestycji, e) budowa przepustów, f) zaprojektowanie i budowa systemu nawadniającego, g) uporządkowanie istniejącej zieleni i wykonanie nowych nasadzeń, h) montaż elementów małej architektury. UWAGA: Zakup i montaż słupów i opraw oświetleniowych terenu przewiduje się do realizacji w kolejnych etapach i nie dotyczy obecnego zamówienia. Część 2: Polegająca na pielęgnacji zieleni wraz z obsługą nawodnienia w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część 1: 1) demontaż słupków ORD wzdłuż ulicy oraz krawędzi placu, 2) demontaż krawężnika, 3) demontaż płyt granitowych do powtórnego wykorzystania, 4) demontaż płyt chodnikowych betonowych 35x35 cm, 5) demontaż kostki granitowej 8/10 cm surowołupanej w celu ponownego jej wbudowania (w tym korekta wysokościowa), 6) demontaż fragmentu nawierzchni jezdni wraz ze ściekiem w celu skorygowania ukształtowania wysokościowego dla zapewnienia skutecznego odwodnienia powierzchniowego w kierunku istniejącego wpustu, 7) montaż krawężnika granitowego na ławie betonowej, stanowiącego kontynuację istniejącego (wzdłuż ulicy), kształt, wielkość i faktura w nawiązaniu do istniejącego, światło krawężnika zanikające do 0 cm, 8) wykonanie betonowego fundamentu pod granitową ławę i montaż granitowej ławy (faktura, kształt, kolor, sposób opracowania detalu w nawiązaniu do wykonanych w 2016 r.), 9) montaż obrzeża granitowego wyznaczającego kształt zieleńca, 10) wykonanie kontynuacji chodnika z płyt granitowych groszkowanych (w tym w miejscu po zdemontowanej kostce 8/10 cm), 11) wykonanie nawierzchni z kostki 8/10 cm surowołupanej szarej wraz z korektą wysokościową istniejącej – nawiązującą do projektowanego ukształtowania terenu, analogicznie korekta wysokościowa płyt przy cokole pomnika, 12) wykonanie opaski żwirowej pod granitową ławę pełniącą funkcję koryta chłonnego dla wód opadowych, 13) wykonanie fundamentów pod projektowane latarnie (latarnie planowane są do wykonania w kolejnym etapie inwestycji, poza zakresem obecnego zamówienia) 14) ułożenie kabli zasilających, 15) wykonanie nawierzchni z płyt z odzysku na nowej podbudowie (w tym segregacja płyt o równych krawędziach, nowe ukształtowanie wysokościowe i lokalny montaż z dystansem 10 cm przewidzianych na zieleń – powyższe wymaga wykonania próbnego montażu w celu uzyskania akceptacji nadzoru autorskiego), 16) kontynuacja nasadzeń zieleni ozdobnej wraz z nasadzeniami drzew, w tym wymiana starej podbudowy na ziemię urodzajną, 17) montaż koszy na śmieci, 18) montaż zdemontowanych słupków ORD w przypadku stwierdzenia ryzyka wjazdu samochodów na chodnik przy obniżonym krawężniku (zakres do rozstrzygnięcia w ramach nadzoru autorskiego), 19) wykonanie instalacji elektroenergetycznej obejmujące w szczególności: a) przygotowanie terenu – wykonanie prac rozbiórkowych, prac ziemnych: kopanie rowów dla kabli, 4500nasypanie warstwy piasku na dno rowu kablowego, plantowanie gruntu oraz zasypanie rowów dla kabli, b) wytyczenie trasy kablowej oraz miejsc posadowienia słupów, c) układanie w wykopie kabli - zasilanie kablem YAKXY(żo) 4x35 mm2 – do 196 mb, z istniejącego słupa (S10/L3), kabel YkYżo 3x4 mm2 – 40 mb, d) układanie bednarki 4x30 mm w rowach kablowych, e) ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do 140 mm, f) układanie kabla LED YkYżo 3x2,5 mm2 – do 40 mb, g) nasypanie 10 cm warstwy piasku i zasypanie rowów, h) dostawa i montaż gotowych fundamentów pod planowane w przyszłości oświetlenie. 20) wykonanie instalacji nawadniającej obejmuje w szczególności: a) opracowanie dokumentacji projektowej nawodnienia z przyłączeniem do istniejącego nawodnienia Bulwaru Zienkiewicza, b) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, c) przygotowanie terenu – wykonanie prac ziemnych: ręczne i mechaniczne kopanie rowów dla kabli, ręczne i mechaniczne zasypywanie rowów dla kabli, d) montaż instalacji nawadniającej: montaż rurociągów z rur polietylenowych, połączenia rurociągów z rur polietylenowych, montaż obejm skręcanych z nawierceniem rurociągów z rur polietylenowych, montaż zraszaczy rotacyjnych, zraszaczy wynurzalnych statycznych z dyszami rotacyjnymi, e) inne prace montażowe w tym, montaż nawodnienia dokorzennego, linii kroplujących, f) układanie kabli oraz przepustów, g) podłączenie instalacji do sieci, h) regulacja zraszaczy i programowanie, i) próba szczelności sekcji instalacji nawadniającej i rurociągu rozprowadzającego. Część 2: Pielęgnacja zieleni wraz z obsługą nawodnienia w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) 1) dla trawników: a) ręczna pielęgnacja trawników dywanowych - koszenie osiem razy w roku (w okresie kwiecień-październik, termin koszenia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu trawy) z odsłanianiem krawężników oraz zbieraniem pokosu w tym samym dniu, b) nawożenie trawników, c) renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów), 2) dla drzew i krzewów: a) cięcia kształtujące pokrój krzewów i drzew, b) przycinanie żywopłotów trzy razy w roku (w miesiącach: maj, lipiec, wrzesień, termin cięcia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu krzewów), w trzech płaszczyznach, c) cięcia pielęgnacyjne pnączy, półkrzewów, d) pielęgnacja kwietników obsadzonych bylinami i roślinami cebulowymi oraz pielęgnacja traw rabatowych, e) zabezpieczanie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz), f) dosadzenia uzupełniające materiału roślinnego, w miejsce uschniętego i zniszczonego, 3) w trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni należy wykonywać: a) ochronę przed szkodnikami i chorobami, b) bieżące odchwaszczanie, c) nawożenie (w zależności od przyjętego okresu pielęgnacji), d) utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie liści, gałęzi, suchej trawy), e) bieżące wywożenie urobku (biomasy). 3.Termin realizacji zamówienia: CZĘŚĆ I – wykonanie robót budowlanych od dnia podpisania umowy do 31.05.2018r., CZĘŚĆ II – pielęgnacja zieleni wraz z obsługą nawodnienia w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony Formularz oferty (wg Załącznika nr 1 do SIWZ), - Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, -Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach