Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2019-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Księcia Ludwika I 3
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu pocmentarnego w Osieku w kierunku parkowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu pocmentarnego w Osieku w kierunku parkowym, na terenie części działki nr 113 obręb Osiek (obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem A/2262/937/L). Zakres prac, zgodnie z przedmiarami robót, obejmuje przede wszystkim: a) ETAP I • prace rozbiórkowe, • prace ekshumacyjne, • prace porządkowe, • ścinanie drzew; b) Etap II: • utworzenie alejek i placu pod lapidarium, • utworzenie lapidarium, • ustawienie tablicy informacyjnej i ławek, • projektowana szata roślinna; c) Etap III: • remont słupów z prefabrykatów betonowych, bramy i furty, • montaż ogrodzenia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi SIWZ i udostępniona dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót z zastrzeżeniem, że przedmiary te pełnią funkcję pomocniczą jako element poglądowy i nie stanowią one podstawy do sporządzenia wyceny i ewentualnych roszczeń. 3. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli: - prowadzi działalność gospodarczą związaną z chowaniem zmarłych (nr PKD: 96.03 Pogrzeby i działalność pokrewna).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia z którego Wykonawca może skorzystać stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 4). 2. DO OFERT ZAŁĄCZYĆ: 7. Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ). 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych polegających na renaturyzacji mokradeł na terenie Nadleśnictwa Syców wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie, z podziałem na części
Dodano: 2024-01-07 - Wykonanie robót budowlanych polegających na renaturyzacji mokradeł na terenie Nadleśnictwa Syców wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie, z podziałem na części
Dodano: 2023-11-28 - Wykonanie robót budowlanych polegających na renaturyzacji mokradeł na terenie Nadleśnictwa Syców wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie, z podziałem na części
Dodano: 2023-09-15 - Przebudowa muru oporowego os. Piastowskie 11 za garażami
Dodano: 2023-06-20 - Budowa budynku Nadleśnictwa Syców – Budynku biurowego i garażowego wraz z infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu i przyłączem wodociągowym
Dodano: 2023-05-15 - Zaprojektowanie i wykonanie r.bud. dla zadania p.n.: „NAPRAWA KONSTRUKCJI USZKODZONEGO WIADUKTU WD-19 W KM 245+400 DROGI S-3 I JEZDNI DROGI S-3 W KM OD 245+600 DO KM 246+500”
Dodano: 2023-05-08 - Rewitalizacja Ośrodka Wypoczynku Świątecznego w Kamiennej Górze poprzez budowę infrastruktury rekreacyjnej
Dodano: 2023-02-27 - Budowa kanalizacji, oświetlenia oraz chodnika na osiedlu w miejscowości Proboszczów w gminie Pielgrzymka
Dodano: 2022-09-30 - Budowa kanalizacji, oświetlenia oraz chodnika na osiedlu w miejscowości Proboszczów w gminie Pielgrzymka
Dodano: 2022-08-16 - Modernizacja ul. Wolności w Strzelinie wraz z przebudową infrastruktury technicznej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395. CPV 45.22.00.00-5.
Dodano: 2021-05-27