Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg
- Adres: 76-150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26, , fax. 943 142 333
- Data zamieszczenia: 2018-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
Plac Tadeusza Kościuszki 9
76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3142223 do 26, , fax. 943 142 333
REGON: 33092093700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu p.n. „Oaza zieleni przy dworcu” w Darłowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - urządzenie miejsca odpoczynku i rekreacji według opracowanej dokumentacji technicznej i dokonanego zgłoszenia robót inwestycji pn. ZAGOSPODAROWANIE TERENU „OAZA ZIELENI” Z ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W DARŁOWIE. Głównymi elementami robót do wykonania są: - wykonanie robót pomiarowych (wytyczenie robót), - roboty ziemne – wykonanie koryta pod nowe ciągi komunikacyjne, miejsca wypoczynku, miejsca zieleni, - budowa ciągów komunikacyjnych - projektowana nawierzchnia wykonana z kostki brukowej betonowej, bezfazowa, - budowa nawierzchni pod elementy małej architektury (ławki z oparciem) - projektowana nawierzchnia żwirowa, - montaż elementów małej architektury (ławki z oparciem, zestaw zabawowy, huśtawka ważka), - uporządkowanie terenu w postaci cięć pielęgnacyjnych lub usunięcia zaniedbanej zieleni niskiej. Materiały z ewentualnego demontażu tj. płyty chodnikowe, drogowe, krawężniki należy zutylizować zgodnie z odrębnymi przepisami w tym zakresie. Urobek z korytowania należy zutylizować zgodnie z odrębnymi przepisami w tym zakresie. W przypadku, gdyby w dokumentacji projektowej (projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych) realizowanego zadania wystąpiły materiały opisane znakami towarowymi, a nawet nazwami producentów, materiały te należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach i jakości wykonania. Ocena równoważności zastosowanych materiałów dokonana zostanie przez Zamawiającego po uzyskaniu opinii projektanta. Zamawiający dopuszcza również możliwość zamiany materiałów w czasie realizacji zamówienia przy zachowaniu warunków odnoszących się do dostarczenia materiałów służących ocenie równoważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania różnej kolorystyki urządzeń zabawowych pod warunkiem ich uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji. Funkcjonalność poszczególnych urządzeń zabawowych przedstawiona została za pomocą rysunków poglądowych z uwzględnieniem maksymalnych wymiarów i stref bezpieczeństwa w odniesieniu do miejsca budowy placu zabaw, powierzchnią, którą dysponuje Zamawiający. Zamawiający dopuszcza możliwość nieznacznej zmiany wielkości urządzeń małej architektury – ławka, nie wpływających na ich formę architektoniczną oraz niepowodujących zmiany konieczności opracowanego projektu. Zmiany w zakresie +/- 5 cm. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania różnej kolorystyki urządzeń małej architektury - ławka pod warunkiem ich uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji. 1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby wykonujące czynności w zakresie robót budowlanych, polegające na pracach fizycznych, budowlanych) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 108, z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 600,00zł (słownie: sześćset złotych 00/100). 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 13.3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. Zamawiający zaleca załączenie oryginału wadium do oferty. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: (1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, (2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielice
Dodano: 2024-07-28 - „Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia ”
Dodano: 2024-07-25 - Remont schodów i strefy głównego wejścia do budynku Pyrzyckiego Domu Kultury
Dodano: 2024-07-22 - Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-07-19 - Wydzielenie hali sportowej wraz z zapleczem oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na sale przedszkolne z zapleczem sanitarnym i szatniami.
Dodano: 2024-07-19 - Poprawa infrastruktury szpitalnej wraz z pierwszym wyposażeniem pod potrzeby nowo tworzonego Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-18 - Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D
Dodano: 2024-07-17 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2307Z od skrzyżowania z drogą powiatową 2308Z w kierunku m. Dębołęka
Dodano: 2024-07-17 - Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego
Dodano: 2024-07-17 - Powtórzenie podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego pn. „Wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Szczecin w latach 2023 - 2025 ”.
Dodano: 2024-07-17