Przetargi.pl
zagospodarowanie terenu placu zabaw przy ul. Francuskiej 25a przy Szkole Podstawowej Nr 22 w Zespole Szkół Ekologicznych w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła

Zespół Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-943 Zielona Góra, ul. Francuska 25A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 454-23-01 , fax. 0-68 454-23-06
  • Data zamieszczenia: 2011-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekologicznych im. Unii Europejskiej w Zielonej Górze
    ul. Francuska 25A 25A
    65-943 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0-68 454-23-01, fax. 0-68 454-23-06
    REGON: 00609093200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ek.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zagospodarowanie terenu placu zabaw przy ul. Francuskiej 25a przy Szkole Podstawowej Nr 22 w Zespole Szkół Ekologicznych w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu placu zabaw przy ul. Francuskiej 25a przy Szkole Podstawowej Nr 22 w Zespole Szkół Ekologicznych w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła - fragment dz. nr 411. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1. projektem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ; 2.2. Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ. 3. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące roboty: a. Przygotowanie terenu - roboty ziemne, b. Przygotowanie podłoża pod nawierzchnie bezpieczne, c. Montaż urządzeń zabawowych, d. Montaż nawierzchni bezpiecznych, e Wykonanie nawierzchni trawiastej, f. Wywiezienie ziemi i gruzu wraz z utylizacją. 4. Szczegółowy opis zakresu prac do wykonania zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. 5. Wszystkie urządzenia zabawowe należy zmontować zgodnie z instrukcją producenta i zgodnie ze sztuką budowlaną tak aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa. Instrukcja montażu zostanie przekazana Inspektorowi nadzoru w celu umożliwienia sprawdzenia zgodności montażu. Należy zastosować elementy zabawowe zgodne ze wzorem lub równoważne. Pod pojęciem równoważny rozumie się element zabawowy odpowiadający pełnionej funkcji, rodzaju materiałów, bezpieczeństwu użytkowania oraz o minimalnych parametrach technicznych (w stosunku do wzoru) lub lepszych. 6. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na modernizowanym placu zabaw dla dzieci muszą spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, a także spełniać wymogi norm polskich i UE: PN-EN 1176 z zastosowaniem najaktualniejszych zmian . 7. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Dokładne parametry techniczne urządzeń zabawowych zawarte są w specyfikacji technicznej (załącznik Nr 12 do SIWZ). 8. Urządzenia muszą być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo i skuteczność dla korzystających z tych urządzeń dzieci. Elementy z drewna malowane farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi. 9. Wszystkie urządzenia musza być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa , norm EN i PN oraz przepisów Prawa Budowlanego. 10. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 10.1.organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 10.2.pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 10.3.zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 10.4.ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 10.5.zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa; 10.6.zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 10.7.po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej (opłaconej) polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres i wartość realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 12. Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza, że dokumentacja projektowa jest kompletna i nadaje się do prawidłowego wykonania robót. W związku z powyższym nie może on uchylić się od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127230
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ek.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną