Przetargi.pl
„ZAGOSPODAROWANIE TERENU PLACU ZABAW PRZY UL. BRAMKOWEJ W PSZCZYNIE NA CELE REKREACYJNO-SPORTOWE ” – OPRACOWANIE KOMPLETNEJ PEŁNO-BRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ wraz pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizowaną inwestycją dla I etapu robót budowlanych prowadzonych w latach 2018-2019.

Urząd Miejski w Pszczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43200 Pszczyna, ul. Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 493 900 , fax. 324 493 955
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pszczynie
    ul. Rynek 2
    43200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 324 493 900, fax. 324 493 955
    REGON: 52364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ZAGOSPODAROWANIE TERENU PLACU ZABAW PRZY UL. BRAMKOWEJ W PSZCZYNIE NA CELE REKREACYJNO-SPORTOWE ” – OPRACOWANIE KOMPLETNEJ PEŁNO-BRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ wraz pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizowaną inwestycją dla I etapu robót budowlanych prowadzonych w latach 2018-2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej pełno-branżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. „ZAGOSPODAROWANIE TERENU PLACU ZABAW PRZY UL. BRAMKOWEJ W PSZCZYNIE NA CELE REKREACYJNO-SPORTOWE” wraz pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizowaną inwestycją dla I etapu robót budowlanych prowadzonych w latach 2018-2019. 2. Teren stanowiący przedmiot opracowania w całości stanowi własność Gminy Pszczyna i obejmuje działki o numerach: 1696/20, 1697/20, 1677/20, 1676/20, 1622/20, 1621/20, 1633/20, 1263/17, 1634/20, 1191/17, 818/15, 504/20, 511/20. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej w zakresie: a) budowy wodnego placu zabaw z podziałem na strefy dla dzieci młodszych i dzieci starszych, b) budowy placu zabaw z urządzeniami dla dzieci młodszych i dzieci starszych, c) urządzeń siłowni zewnętrznej, d) wydzielenia strefy relaksu dla osób starszych z fontanną solankową, e) budowy boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę nożną, piłkę siatkową i koszykówkę, f) budowy pętli rolkowej (rolkostrada) i wrotkowej, g) ogrodzenia i oświetlenia placu zabaw wraz z iluminacją nocną, h) systemu monitoringu wizyjnego, i) systemu odbioru wód opadowych, j) elementów małej architektury (stojaki na rowery, ławki, siedziska, kosze na śmieci), k) zaplecza techniczno-sanitarne z natryskami w formie konteneru, l) projektu zieleni, m) elementów umożliwiającym osobą niepełnosprawnym swobodną komunikację, n) przebudowy i/lub zabezpieczenie kolidującej infrastruktury technicznej, o) innych elementów niezbędnych do prawidłowego, bezpiecznego i ergonomicznego funkcjonowania placu zabaw w każdej z planowanych stref, p) budowy parkingu, wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. dla realizacji inwestycji. Dokumentacja projektowa obejmuje (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowe, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego): a) projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, b) projekty wykonawcze, c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej wykonanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. Wykonawca, który będzie opracowywał dokumentację projektową winien: a) opracować dokumentację projektową na podstawie aktualnych przepisów prawa, b) uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia i wymagane przepisami prawa decyzje, c) przekazać całość opracowań projektowych w formie papierowej i elektronicznej (na nośniku CD w formacie DWG i PDF). Ponadto dokumentacja winna być przygotowana z uwzględnieniem aktualnych przepisów ustaw: prawo budowlane, o zagospodarowaniu przestrzennym, prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych związanych z w/w ustawami Wszelkie opracowania będące przedmiotem zamówienia muszą być sporządzone w oparciu o wykonane przez Wykonawcę i na własny koszt prace przygotowawcze i pomocnicze związane z prawidłowym opracowaniem dokumentacji tj. między innymi wizje terenowe, dokumentacje fotograficzne, badania gruntu, dokumentacje geologiczno-inżynierskie, dokumentacje pomiarowe w tym pomiary geodezyjne, inwentaryzację infrastruktury, inwentaryzację zieleni, inwentaryzacje architektoniczno-budowlane, mapy do celów projektowych, mapy ewidencyjne, analizy i ekspertyzy techniczne, raporty, w razie konieczności programy konserwatorskie i programy prac archeologicznych oraz wszelkie niezbędne materiały specjalistyczne wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy rękojmi i gwarancji liczonych od dnia wykonania umowy, przy czym w ramach i w okresie udzielonej rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany jest również do sprawowania funkcji nadzoru autorskiego. ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE POSIADA KONCEPCJĘ ZAGOSPODAROWANIA TERENU PLACU ZABAW PRZY UL. BRAMKOWEJ W PSZCZYNIE NA CELE REKREACYJNO-SPORTOWE, KTÓRA BĘDZIE STANOWIĆ PODSTAWĘ DO OPRACOWANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA PRZEDMIOTOWEJ INWESTYCJI. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Jeżeli wykonanie zmówienia zostanie powierzone podwykonawcom, to zastosowanie maja zapisy Rozdziału VIII niniejszej SIWZ. UWAGA: WYBRANY WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST SPORZĄDZIĆ DOKUMENTACJĘ PROJEKTOWĄ Z PODZIAŁEM NA DWA ETAPY W ZAKRESIE RZECZOWYM REALIZACJI INWESTYCJI ORAZ NA CZTERY ETAPY W ZAKRESIE CZASOWYM REALIZACJI INWESTYCJI tj: 1. w latach 2018-2019 realizacja wszystkich robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem placu zabaw za wyjątkiem robót budowlanych związanych z budową parkingu, 2. w latach 2020-2021 – realizacja pozostałych robót budowlanych związanych z budową parkingu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (jeżeli dotyczy). 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach