Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, Karola Miarki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 510219434
- Data zamieszczenia: 0000-00-00
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Karola Miarki 9
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 510219434
REGON: 365421894 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuwmikolow.bip.net.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu Placu Ks. Jana Karpeckiego w Mikołowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu Placu Ks. Jana Karpeckiego w Mikołowie 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) uporządkowanie terenu, b) demontaż istniejących obrzeży chodnikowych pozostałych po poprzednim układzie komunikacyjnym, c) niwelację terenu, d) wykonanie ścieżek z kostki brukowej w tym: wytyczeniu w terenie zarysu ścieżek, korytowaniu pod warstwy konstrukcyjne, wykonaniu warstw konstrukcyjnych, ułożeniu obrzeży chodnikowych 6x20x100 cm, ułożeniu kostki gr. 6 cm wypełnieniu spoin e) prace agrotechniczne związane z przygotowaniem terenu pod nasadzenia i trawnik, f) wyłożenie agrotkaniny ściółkującej, g) wykonanie nasadzeń, h) ściółkowanie rabat, i) założenie trawnika z rolki, j) montaż elementów małej architektury ( dostawa po stronie zamawiającego). W dokumentacji technicznej przedstawiono zdjęcia poglądowe oraz opis koszy i ławek , które zostaną dostarczone przez Zamawiającego Wykonawcy w celu ich zamontowania. k) oczyszczenie i posprzątanie terenu po zakończeniu prac, l) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń. Wszystkie prace wskazane powyżej należy wykonać zgodnie z założeniami Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Teren prac objęty jest nadzorem Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 4.Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 5. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie , na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. 6.Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót. 7.Na wykonane przez siebie prace oraz zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić minimum rocznej gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO PRZY ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM W KRYRACH
Dodano: 2024-07-05 - Rewitalizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Łodygowicach
Dodano: 2024-07-05 - Roboty budowlane w zabytkowym budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Pietrzykowicach
Dodano: 2024-07-05 - Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM I
Dodano: 2024-07-05 - Roboty remontowe w budynkach Oddziału ZUS w Chorzowie przy ul. Lwowskiej 2 i 2a
Dodano: 2024-07-05 - Zaprojektowanie i realizacja adaptacji hali nr VII dla celów produkcyjnych i montażu pieca hutniczego
Dodano: 2024-07-04 - Przeciwdziałanie degradacji wybranych pomieszczeń Żywieckiej Biblioteki Samorządowej poprzez ich odrestaurowanie
Dodano: 2024-07-03 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy przy ul. Zakładowej 12 w Goleszowie
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja dróg na terenie gminy Goleszów
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Dodano: 2024-07-02