Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu parku przylegającego do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ulicy Fredry 8 - Etap I.

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Fredry 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 62 12 300 , fax. 56 62 12 302
  • Data zamieszczenia: 2015-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
    ul. Fredry 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 62 12 300, fax. 56 62 12 302
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu parku przylegającego do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ulicy Fredry 8 - Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia terenu zlokalizowanego w Toruniu, w obrębie 13, składającego się z działek o numerze ewidencyjnym 304, 308, 309 i 311. Inwestycja znajduje się w obszarze objętym ochroną konserwatorską (decyzja Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu z dnia 25 lipca 2011r. znak: WUOZ/T/DKI-IA-15/3786/2009/2011.TK, w sprawie wpisania do rejestru zabytków pod numerem A/1596 historycznego układu urbanistycznego Bydgoskiego Przedmieścia I Rybaków w Toruniu). Przedmiotowe ogrodzenie posadowione jest na fundamencie murowanym z cegły pełnej. W części naziemnej tworzą je, wykonane w technologii murowanej z otynkowanej cegły pełnej, cokoły i słupy w rozstawie osiowym około 3,10 m, zwieńczone ozdobną głowicą betonową. Pole nad cokołem, miedzy słupami jest wypełnione stalowymi przęsłami ogrodzeniowymi. Długość całkowita ogrodzenia wynosi około 147 m, przy czym wielkość ta obejmuje odcinek (niezabudowany - pusty) wejście na posesję o szerokości około 5,5 m. Ogrodzenie to składa się z: 46 szt. słupów (31+15, w tym jeden bez głowicy), 44 szt. cokołów (30+15-1 brakujący w odcinku przy ul. Alei 500-lecia) i 45 szt. przęseł stalowych. Szczegółowe parametry obiektu zostały określone w dokumentacji rysunkowej. Obecnie ogrodzenie znajduje się w bardzo złym stanie technicznym, który objawia się w postaci licznych ubytków tynku i cegieł, ich spękaniem oraz rdzewieniem, często uszkodzonych, elementów stalowych. Wobec powyższego zdecydowano o rozbiórce elementów ceglanych i zastąpieniu ich żelbetowymi z betonu C16/20 W8 i stali zbrojeniowej RB400 klasy B, fyk = 400 MPa. Natomiast betonowe głowice słupów i stalowe przęsła ogrodzenia planuje się poddać renowacji, a tam gdzie występują braki zastosowane będą odpowiednio repliki tych elementów. Faktura i kolorystyka, wyremontowanego obiektu, ma być zgodna z odnowionym ogrodzeniem działki nr 303. W ramach robót remontowych przewidziano również do wykonania stalową, dwuskrzydłową bramę wejściową, co wymaga odtworzenia (nieistniejącego) jednego cokołu i słupa przy-bramowego. Brama ta otwierana będzie w sposób ręczny i zamykana na zamek z wkładką patentową oraz bolec blokujący jedno skrzydło poprzez wsunięcie go w tuleję zamontowaną w podłożu. Przedmiotowe zamówienie to etap większej inwestycji, której efektem końcowym ma być przywrócenie do przestrzeni publicznej obszaru (działki nr 304, 308, 309 i 311) pełniącego rolę parku i powiązanie go komunikacją pieszą z działkami 302 i 303, ustanawiając tym samym z ww. terenów funkcjonujący wspólnie kompleks rekreacyjno-wypoczynkowy i dydaktyczny. Powyższe zamierzenie ma być zrealizowane poprzez odpowiednie zagospodarowanie terenu tych działek. Wobec powyższego przedmiotem zamówienia objęto również roboty porządkujące polegające na usunięciu z terenu elementów niepożądanych i stojących w sprzeczności z przyszłymi działaniami inwestycyjnymi. Do elementów tych zaliczono: fundamenty ceglane, utwardzone place oraz ogrodzenie z siatki w kątownikach stalowych (przebiegające wzdłuż granicy z działką nr 303), które nie przedstawiają żadnej wartości historycznej. Prace te obejmują w szczególności roboty rozbiórkowe, wywiezienie gruzu budowlanego i jego utylizację oraz uporządkowanie terenu, po przeprowadzeniu powyższych robót, poprzez jego wyrównanie (dostarczonym gruntem) i obsianie trawą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Forma wadium: 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d) gwarancjach bankowych, e) gwarancjach ubezpieczeniowych, f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 poz. 1804 ze zm.). 2) w przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, musi być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 3) postanowienia pkt. 2 ppkt 2) powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt. 2 ppkt 1) lit. b) - e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Gospodarstwa Krajowego 18 1130 1075 0002 6143 2620 0003 W tytule przelewu należy wpisać Wadium na postępowanie DO.3602.1.15, 2) w przypadku składania wadium w innej postaci wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji (chyba, że z warunków gwarancji jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji niezależnie od tego kto posiada oryginał gwarancji, czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. - wówczas może być przedstawiona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 3) w przypadku składania wadium w innej postaci wykonawca powinien wymieniony dokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go w oddzielnej, zamkniętej kopercie z jednoznacznym określeniem zawartości - wadium (tak by Zamawiający nie był zmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, że wadium zostało złożone przez wykonawcę). Gwarancja musi być wniesiona przed upływem terminu składania ofert (niezależnie od formy wadium). 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota zostanie zaksięgowana na podanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wfosigw.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach