Przetargi.pl
„Zagospodarowanie terenu Parku Hallera część A i B w Dąbrowie Górniczej” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznych i terenów zdegradowanych w Dąbrowie Górniczej” oraz Budowa toalety publicznej w części A Parku w ramach zadania pn. „Budowa i montaż toalet publicznych na terenie Dąbrowy Górniczej” Roboty budowlane.

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie terenu Parku Hallera część A i B w Dąbrowie Górniczej” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznych i terenów zdegradowanych w Dąbrowie Górniczej” oraz Budowa toalety publicznej w części A Parku w ramach zadania pn. „Budowa i montaż toalet publicznych na terenie Dąbrowy Górniczej” Roboty budowlane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 5.548.000,00 EUR. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zakres robót budowlanych obejmuje realizację na terenie Parku im. gen. Józefa Hallera w Dąbrowie Górniczej następujących prac: 1.1.Wycinka drzew na OBSZARZE A i B wg projektu. 1.2. Roboty budowlane związane z wykonaniem koniecznych demontaży, remontów i wyburzeń na obszarach częściowych OBSZARÓW A i B opisanych w projekcie. 1.3. Roboty budowlane do wykonania na OBSZARZE A opisane i podzielone na obszary częściowe w projekcie: - nasadzenie zieleni izolacyjnej - obszar częściowy 01, - wykonanie wejść do parku – obszar częściowy 01.2 (01.2a i 01.2b), - likwidacja gołębnika – obszar częściowy 02, - zagospodarowanie strefy „górki” - obszar częściowy 02.2, - wykonanie strefy seniora - obszar częściowy 03.2, - wykonanie kręgów rekreacyjnych - obszar częściowy 04.2 (04.2a i 04.2b), - wykonanie ścieżek parkowych - obszar częściowy 05.2 i 06, - budowa fontanny wraz z zagospodarowaniem przyległego placu - obszar częściowy 07, - wykonanie placów gospodarczych - obszary częściowe 05, 08, - rozbiórka istniejących nawierzchni betonowych i wykonanie nowych nawierzchni trawiastych wraz z budową boiska - obszar częściowy 09, - rekultywacja zieleni z nasadzeniem – obszar częściowy 10, - budowa „kręgów rekreacyjnych” - obszar częściowy 16, - budowa toalety publicznej z przynależnymi przyłączami w okolicy placu przyległego do fontanny – obszar częściowy 07, - budowa toalety publicznej z przynależnymi przyłączami na działce nr 51/2 wg projektu nr 08/A/2017 pt. „Budowa i montaż toalet publicznych na terenie Dąbrowy Górniczej”, - montaż obiektów małej architektury wg projektu. 1.3. Roboty budowlane do wykonania na OBSZARZE B opisane i podzielone na obszary częściowe w projekcie: - remont tunelu pod Aleją Róż – obszar częściowy 11, - budowa placu zabaw - obszar częściowy 12, - budowa toalety publicznej z przynależnymi przyłączami - obszar częściowy 13, - budowa ciągu pieszo-rowerowego - obszar częściowy 14, - wykonanie i remont ścieżek parkowych oraz trampolin – obszar częściowy 15, - budowa „kręgu rekreacyjnego” - obszar częściowy 16, - budowa placu sensorycznego - obszar częściowy 17, - budowa skateparku - obszar częściowy 18, - nasadzenie zieleni izolacyjnej - obszar częściowy 19, - montaż obiektów małej architektury. 1.5. Budowa przyłączy i elektrycznych sieci zasilających i oświetleniowych dla oświetlenia parkowego i do obiektów usytuowanych w parku (toalet i fontanny) wg projektu. 1.6. Budowa przyłączy wodno – kanalizacyjnych dla zaprojektowanych obiektów usytuowanych w parku (fontanny i toalet) na obszarze A Parku i toalety publicznej na obszarze B Parku wg projektu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ – dokumentacja techniczna, w tym: 2.1. projekt budowlany i wykonawczy, 2.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2.3. przedmiary robót. 3. Zamówienie będzie realizowane na podstawie:. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 3.3. przedmiarów robót stanowiących podstawę sporządzenia oferty i oferty wykonawcy, 3.4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 3.5. projektu budowlanego i wykonawczego, 3.6. obowiązujących przepisów i norm. 4. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 4.1. Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) 4.2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm.). 5. Gwarancja i rękojmia 5.1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu na okres 5 lat licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 5.2. Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz urządzenia i sprzęt Wykonawca udzieli rękojmi za wady na okres 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 5.3. Pozostałe regulacje w zakresie gwarancji i rękojmi zawarte zostały w § 18 projektu umowy. 6.Ubezpieczenie Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. 7. Rozwiązania równoważne 7.1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 7.2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 7.3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 7.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 7.5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 7.6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). 8. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 8.1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót były zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy.( t.j. Dz.U. z 2018 r., poz.108). Wymaganie nie dotyczy Kierowników Budowy i Robót. 8.2. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 5 ust. 6-7 projektu umowy. 9. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W zakresie wymogu art. 29 ust. 5 ustawy Pzp zamówienie obejmuje budowę toalety publicznej dwumodułowej z dostępem i wyposażeniem dostosowanym dla osób niepełnosprawnych. 10. Aspekt ekologiczny zamówienia W ramach zamówienia wykonana zostanie rozbiórka nawierzchni betonowych, asfaltowych i asfalto-betonowych z jednoczesnym zwiększeniem ilości nawierzchni zielonych i ilości roślin – nasadzenia drzew i krzewów. 11. Personel obcojęzyczny W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp i musi być ono wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wadium należy wnieść na zasadach określonych w pkt. 11 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2.Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem, jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych, bez podatku VAT; 3. Potwierdzenie wniesienia wadium; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 5. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Zestawienie materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (o ile Wykonawca zastosuje materiały równoważne). 7. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach