Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu obejmujące budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ożarowie Mazowieckim, ul. Szkolna 3, 05-850 Ożarów Mazowiecki

Gmina Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, Kolejowa 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 731 32 00 , fax. 22 722 18 87
  • Data zamieszczenia: 2023-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ożarów Mazowiecki
    Kolejowa 2
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 731 32 00, fax. 22 722 18 87
    REGON: 013271269
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu obejmujące budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ożarowie Mazowieckim, ul. Szkolna 3, 05-850 Ożarów Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia stanowi zagospodarowanie ternu obejmujące budowę boiska wielofunkcyjnego z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ożarowie Mazowieckim przy ulicy Szkolnej 3. W ramach realizacji przedmiot zamówienia został podzielony na etapy:1) opracowanie pełnej dokumentacji projektowej w oparciu o przygotowaną przez Wykonawcę inwentaryzację, wizję lokalną, uzgodnienia z Zamawiającym oraz program funkcjonalno-użytkowy,a) opracowanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi opiniami i zezwoleniami oraz uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót budowlanychb) opracowanie projektu wykonawczego budowy boisk w zakresie wykonania nawierzchni, wyposażenie sportowego, modernizację i przebudowę odwodnienia.c) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym:- projektu wykonawczego (w tym zagospodarowania terenu) oraz, o ile zajdzie taka konieczność wykonanie projektu usunięcia ewentualnych kolizji uzbrojenia podziemnego,- przedmiarów i kosztorysów robót budowlanych,- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWOiRB),Dokumentację projektową należy opracować w wersji papierowej: 4 egz., oraz na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 1 egz. z tym, że do odczytu - z rozszerzeniem PDF oraz w rozszerzeniu edytowalnym dwg., ath.).2) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wynikających z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej - wykonawczej,3) wykonanie robót budowlanych na podstawie i w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji, udział w odbiorach częściowych i końcowym, przeszkolenie personelu w zakresie konserwacji nawierzchni i zamontowanych urządzeń. Wykonanie na podstawie ww. dokumentów robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą.4) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów stanowiących dowód należytego wykonanie przedmiotu umowy (atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne, świadectwa jakości, instrukcje użytkowania i konserwacji, itp.) - 2 komplety.4. 2 Charakterystyczne parametry określające wielkość zamówienia /zakres robót budowlanychDane liczbowe:- powierzchnia terenu opracowania 786 m2,- powierzchnia istniejącego placu z płyt betonowych do rozbiórki 600m2, - powierzchnia nawierzchni poliuretanowych 437m2,- powierzchnia chodników 160 m2,- powierzchnia trawników do rekultywacji 186 m2,- powierzchnia nawierzchni przy budynku bez zmian – 3m2,- łączna długość piłkochwytów 84 m.b.,- bramki z koszami – 2 szt.,- kosz do koszykówki – 2szt.,- słupki do siatkówki z tulejami do demontażu – 1 kpl.,- ilość koszy na śmieci 2 szt.,- odwodnienie – 1 kpl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wg załącznika nr 1 do SWZ.4.3 Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem na którym odbędą się usługi/roboty budowlane - odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę oraz dokonanie w razie konieczności odpowiednich uzupełniających pomiarów do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4.3.1 Odbycie wizji lokalnej oraz sprawdzenie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty. W niniejszym postępowaniu powyższe nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. 4.4 Zamawiający, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby przedmiot zamówienia jako zamówienie przeznaczone do użytku osób fizycznych spełniało wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. Wymagane jest zrealizowanie zamówienia w taki sposób, aby osoby fizyczne wymienione powyżej mogły korzystać z niego bez żadnych utrudnień i ograniczeń.Szczegółowe wymagania określono w dokumentacji przetargowej, tj. załączniku Nr 1 do SWZ. 4.5 Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji to 36 miesięcy Oceniany przez Zamawiającego max. okres gwarancji to 72 miesiące.4.6 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2023 r. w części „Plan wydatków majątkowych na rok 2023” Dział: 926, Rozdział: 92601, paragraf 6050 pod nazwą – Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego w Szkole Podstawowej Nr 1 w Ożarowie Mazowieckim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1 Zamawiający ustala wadium w wysokości:8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)17.2 Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.17.3.1 Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku:PKO BP S.A. XVIII O/Warszawa; Nr konta: 15 10201185 0000 4602 0019 2351z adnotacją: ”Wadium RZP.271.19.2023”17.3.2 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.17.4 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa a art. 97 ust 1 pkt 2 – 4 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.17.5 Postanowienia pkt 11 SWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące.17.6 Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 98 ust.1 i 2 ustawy Pzp.17.7 Oferta wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.17.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej ( art. 98 ust. 6 pkt 1 ustawy Pzp)Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 pkt 2 i 3 ustawy Pzp; tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.17.9 Jeżeli wadium jest wniesione w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, oprócz pieniężnej to wykonawca winien uwzględnić w nim wszystkie zapisy z ustawy Pzp dotyczące zatrzymania wadium.17.10 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowaw art. 112 ust.2 ustawy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu (na podstawie zapisów w pkt 22 niniejszej SWZ, dotyczących podstaw wykluczenia)b) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej*Zamawiający wymaga - aby Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową- w kwocie min. 200.000,00 zł4) zdolności technicznej lub zawodowej**a. wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał - min. 2 zamówienia polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie boisk sportowych o sztucznej nawierzchni.Zamawiający zastrzega, iż:- mając na uwadze treść art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym mowa powyżej musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczeniab. skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby:- min. 1 kierownika budowy (koordynatora) odpowiedzialnego za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,Wymagane jest: doświadczenie – min. 5 lat stażu zawodowego po uzyskaniu w/w uprawnień budowlanychw/w specjalności, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane,- min. 1 projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej bez ograniczeńWymagane jest: doświadczenie – min. 5 lat stażu zawodowego po uzyskaniu uprawnień do projektowania w/w specjalności, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane,Dla osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia Zamawiający dopuszcza ważne uprawnienia budowlane / uprawnienia do projektowania odpowiadające wymienionym wyżej uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 ze zm.) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551).Na potrzeby realizacji zamówienia publicznego Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji przez jedną osobę o ile posiada ona niezbędne, opisane powyżej, uprawnienia i doświadczenie zawodowe.10.2 Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia:1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu o konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (zgodnie z art. 118 ustawy Pzp).2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa waz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, powinno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub- wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.7. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach