Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu nieczynnego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Orchowie, gm. Łask (urządzenie terenu rekreacyjnego, wyposażenie placu zabaw, skatepark wraz z wyposażeniem)

Gmina Łask ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6768300 , fax. 043 6768388
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łask
    ul. Warszawska 14 14
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 6768300, fax. 043 6768388
    REGON: 73093451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu nieczynnego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Orchowie, gm. Łask (urządzenie terenu rekreacyjnego, wyposażenie placu zabaw, skatepark wraz z wyposażeniem)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania polegającego na zagospodarowaniu terenu nieczynnego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Orchowie, gm. Łask (urządzenie terenu rekreacyjnego, wyposażenie placu zabaw, skatepark wraz z wyposażeniem) współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 2. W zakres prac związanych z zagospodarowaniem terenu nieczynnego składowiska odpadów wchodzą: 2.1. Urządzenie terenu rekreacyjnego: 2.1.1. Ciągi piesze i ścieżki rowerowe - zgodnie z projektem wykonawczym Wykonanie samodzielnych ciągów pieszych i rowerowych o szerokości 2 m, ścieżek pieszo-edukacyjnych o szerokości 2,5 m z nawierzchni żwirowo-gliniastej o grubości 8 cm. Przybliżona całkowita długość ścieżek rowerowych, pieszych i pieszo edukacyjnych będzie wynosiła odpowiednio: 2 578 m2, 687 m2, 2 348 m2. Ułożenie 3 przepustów w istniejącym rowie drenującym w miejscach gdzie przecinają go ścieżki pieszo-edukacyjne i ścieżka rowerowa - zgodnie z projektem wykonawczym. Dostawa i montaż barierek ochronnych o wys. 110 cm zabezpieczających ścieżki pieszo-edukacyjne i rowerowe w miejscach przecinających rowy - zgodnie z projektem wykonawczym. 2.1.2. Ławki ogrodowe Dostawa i montaż ławek z oparciem drewnianym na konstrukcji betonowej w ilości 20 szt. 2.1.3. Betonowe kosze na śmieci Dostawa i montaż koszy betonowych z ocynkowanym ogniowo pojemnikiem wewnętrznym na śmieci w ilości 20 szt. 2.1.4. Stojaki rowerowe Dostawa i montaż stojaków rowerowych z rur stalowych co najmniej 10-stanowiskowych w ilości 4 szt. - zgodnie z projektem wykonawczym. 2.2. Wyposażenie placu zabaw: 2.2.1. Nawierzchnia placu zabaw Wykonanie nawierzchni gumowo-poliuretanowej o grubości 8 cm ułożonej na warstwie tłucznia zagęszczonego mechanicznie o grubości 20 cm. 2.2.2. Stół do ping ponga Dostawa i montaż betonowego stołu do ping ponga. 2.2.3. Ścianka wspinaczkowa Dostawa i montaż skałki wspinaczkowej o wysokości 2 m. 2.2.4. Pachołki betonowe Wykonanie slalomu dla rowerów z 5 betonowych pachołków drogowych ułożonych naprzemiennie w odstępach 3 metrowych. 2.2.5. Tablica edukacyjna Dostawa i montaż 9 tablic edukacyjnych zlokalizowanych wzdłuż ścieżki pieszo-edukacyjnej. 2.2.6. Tablica regulaminowa Dostawa i montaż 1 tablicy regulaminowej zlokalizowanej przy placu zabaw oraz skateparku. 2.2.7. Stolik do gry w szachy i chińczyka Dostawa i montaż betonowego stołu do gry w szachy i chińczyka wraz z siedziskami. 2.2.8. Tor przeszkód Wykonanie slalomu biegowego z opon samochodowych (9 szt.) wkopanych do 1/3 wysokości. 2.3. Skatepark wraz z wyposażeniem: 2.3.1. Nawierzchnia Skateparku Wykonanie nawierzchni z betonu szlifowanego na gładko B25 (C25/30) ze zbrojeniem rozproszonym (włókna stalowe) o grubości 14 cm ułożonej na warstwach: - izolacja 2 x folia budowlana, - piasek zagęszczony mechanicznie gr. 25 cm. Obramowanie nawierzchni z obrzeży betonowych 8/30/100 cm (166 m.b.) z betonu klasy B-20 (C16/20). 2.3.2. Wyposażenie skateparku wraz z transportem i montażem urządzeń 2.3.2.1. Dostawa i montaż wyposażenia skateparku - zgodnie z projektem wykonawczym, tj.: - quarter pipe, - quarter+quarter, - corner bank ramp z murkiem (zamiast corner bank ramp), - jumpbox h = 120 cm (zamiast funbox z murkiem), - funbox z rurką, - grindbox trapez, - grindbox C, - ławka grindbox, - rurka prosta, - corner bank ramp z rurką (zamiast pool jam). 2.3.2.2. Wymagania dotyczące wyposażenia i montażu urządzeń skateparku Sklejki użyte do produkcji urządzeń skateparku muszą być laminowane. Konstrukcja urządzeń skateparku: sklejka laminowana wodoodporna 18 mm i drewno impregnowane o odpowiedniej wytrzymałości. Boczne panele: wykonane ze sklejki laminowanej wodoodpornej 18 mm, wyposażone w system wentylacji umożliwiający swobodny przepływ powietrza przez element. W przypadku modułów należy mocować je przy pomocy śrub, śruby nie mogą wystawać ponad płaszczyznę montowanego elementu. Element jezdny: wykonany ze sklejki laminowanej wodoodpornej min. 18 mm, pokrytej kompozytem 6 mm, na elementach łukowych ze sklejki laminowanej 9 mm i kompozytu 6 mm. Wszelkie elementy zabezpieczające krawędzie oraz copingi i barierki: wykonane ze stali galwanizowanej lub nierdzewnej. Wszystkie załamania na bankach, jumpboxach i funboxach należy zabezpieczyć blachą gr. min. 3 mm. Blachy na zjazdach: montowane pod kątem mniejszym niż 15 stopni, szerokość minimalna 30 cm, grubość blachy ocynkowanej min. 3 mm. Barierki ochronne: wykonane ze stali ocynkowanej. Minimalny promień quarterów i ramp 190 cm. Urządzenia muszą być odizolowane od podłoża za pomocą podstawek. Dopuszcza się zmianę wymiarów długości urządzeń o 6%. Urządzenia muszą być wykonane według normy PN-EN 14974+A1. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu certyfikaty (lub dokumenty równoważne) wydane przez akredytowane jednostki certyfikujące (np. Certyfikaty bezpieczeństwa TÜV) dla wszystkich urządzeń o których mowa w powyższym ppkt 2.3.2.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. UWAGA: wydzielenie zbocza do zjazdów na sankach oraz urządzenie zieleni nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. 4. Niniejsze zamówienie stanowi część zadania inwestycyjnego pn. Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Orchowie, Gm. Łask. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. 6. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do wyliczenia ceny ofertowej - załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Wszystkie wbudowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne dopuszczenia wymagane Prawem Budowlanym. 8. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy do Wykonawcy. 9. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty z powodu równoważności zaproponowanych zamienników. 10. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie realizacji robót dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie budowy. 12. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w cenie ofertowej wszelkich kosztów i czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną, w tym w szczególności: kosztów robót przygotowawczych i porządkowych, ewentualnego zorganizowania i zagospodarowania placu budowy, pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty związane z odbiorami wykonanych robót. 13. UWAGA: Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, kosztorysu ofertowego z tabelą elementów scalonych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium 1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 20 000,00 PLN. 1.2. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 84 1240 3288 1111 0000 2807 7394. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. 1.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym). 1.5. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lask.pl/archiwum/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach