Gmina Barlinek ogłasza przetarg
- Adres: 74320 Barlinek, ul. Niepodległości
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 95 7462450 w. 16 , fax. 957 461 704
- Data zamieszczenia: 2018-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Barlinek
ul. Niepodległości 20
74320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 95 7462450 w. 16, fax. 957 461 704
REGON: 52837900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.barlinek.sisco.info/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu nad brzegiem Jeziora Barlineckiego. Drugi przetarg - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych dla: 1) Zadanie 1 - Zagospodarowanie terenu nad brzegiem Jeziora Barlineckiego w parku przy ul. Sportowej zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym (PFU) dla zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu nad brzegiem Jeziora Barlineckiego w parku przy ul. Sportowej w ramach Szlaku Przygody nad Jeziorem Barlineckim na odcinku od ul. Sportowej do ul. Polana Lecha oraz Decyzją nr 13/2017 o ustalenie lokalizacji Inwestycji celu publicznego z dnia 29 września 2017 r. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) budowę drogi wewnętrznej dla ruchu pieszego i rowerowego o długości ok. 525,00m, b) budowę drogi wewnętrznej dla ruchu pieszego i kołowego o długości ok. 100,00m, c) budowę drogi wewnętrznej dla ruchu pieszego i kołowego o długości ok. 45,00m, d) oznakowanie pionowe, e) miejsca aktywności sportowej – ok. 225,00m², f) miejsca wypoczynku – ok. 350,00m², g) miejsca aktywności ruchowej dla dzieci – ok. 180,00m², h) odwodnienie poboczy poprzez wykonanie drenażu gruntowego – ok. 1.400,00m, i) założenie i pielęgnacja trawników – ok. 6.500,00m, j) pomosty nr 1 i nr 2, k) budowa ciągu pieszego w technologii określonej w PFU (załącznik nr 10 do SIWZ – str. 5) jako umocnienie nabrzeża przy pomoście nr 2 – ok. 46,00m, l) przepust z blach falistej ocynkowanej dn. 250x110cm długości 600,00cm, m) oświetlenie i monitoring trasy szlaku oraz wiata, tablice informacyjne, toaleta przenośna, małą architektura, obiekty dekoracyjne, wyposażenie placów zabaw, urządzenia sportowe i inne wyszczególnione w PFU. Podane wyżej wymiary mają charakter orientacyjny w celu przygotowania porównywalnych ofert. 2) Zadanie 2 - Zagospodarowanie terenu nad brzegiem Jeziora Barlineckiego od strony miejscowości Moczkowo zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym (PFU) dla zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu nad brzegiem Jeziora Barlineckiego od strony miejscowości Moczkowo w ramach Szlaku Przygody nad Jeziorem Barlineckim oraz Decyzją nr 12/2017 o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 29 września 2017 r. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: a) wykonanie drogi pieszo – rowerowej nr 1 długości ok. 1.028,00m, b) wykonanie drogi pieszo – rowerowej nr 2 długości ok. 166,00m, c) wykonanie stanowisk postojowych o wymiarach 2,5x5,0m – 2szt., d) wykonanie miejsc wypoczynku o nawierzchni żwirowej o powierzchni ok. 170,00m², e) wykonanie miejsc aktywności sportowej i ruchowej dla dzieci wykonane jako trawniki rekreacyjne o powierzchni ok. 11.300,00m², f) odwodnienie poboczy poprzez wykonanie drenażu gruntowego o długości ok. 1.100,00mb, g) wykonanie pomostu nr 3 oraz wiata, toaleta przenośna, tablice informacyjne, urządzenia placów zabaw, urządzenia sportowe, mała architektura i inne wyszczególnione w PFU. Podane wyżej wymiary mają charakter orientacyjny w celu przygotowania porównywalnych ofert. Przy opracowaniu dokumentacji projektowej wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) pozyskania niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień branżowych, uzgodnień z zarządcą nieruchomości, opinii wymaganych zgodnie z aktualne obowiązującymi przepisami itp., 2) sporządzenia dokumentacji geologicznej, 3) opracowania pełnobranżowego projektu budowlanego (w 6 egz.), 4) opracowania pełnobranżowego projektu wykonawczego (w 4 egz.), 5) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla wszystkich branż, 6) opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego lub zgłoszenia wodnoprawnego na wszystkie rodzaje użytkowania wód (m.in. budowa pomostów, połączenia pomostów z brzegiem, umocnienia brzegu, wycinka roślinności pod pomostami itp.), 7) opracowanie raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko – jeżeli będzie wymagany, 8) opracowanie dokumentacji terenowo – prawnej (podział geodezyjny), 9) uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia, 10) zapewnienia nadzoru autorskiego 11) wyniesienia granic nieruchomości oraz innych działań i czynności wymienionych w PFU. UWAGA: Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu celem uzyskania pozytywnej opinii nadzoru inwestorskiego i zamawiającego co do przyjętych rozwiązań. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem nadzoru inwestorskiego i zamawiającego. Wykonawca wykona roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia określają: 1) Program funkcjonalno-użytkowy „Zagospodarowanie terenu nad brzegiem Jeziora Barlineckiego w parku na odcinku od ul. Sportowej w ramach Szlaku przygody nad jeziorem Barlineckim na odcinku od ul. Sportowej do ul. Polana Lecha” – Załącznik nr 10 do SIWZ; 2) Program funkcjonalno-użytkowy „Zagospodarowanie terenu nad brzegiem Jeziora Barlineckiego od strony miejscowości Moczkowo w ramach Szlaku przygody nad Jeziorem Barlineckim” – Załącznik nr 11 do SIWZ; 3) Decyzja nr 12/2017 ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na zagospodarowaniu terenu nad brzegiem Jeziora Barlineckiego od strony miejscowości Moczkowo w ramach „Szlaku Przygody nad Jeziorem Barlineckim”, gmina Barlinek, działka nr 335 z obrębu Moczkowo oraz działki nr 729/9, 730/1, 730/3 i 730/7 z obrębu Barlinek 2 na rzecz Gminy Barlinek – Załącznik nr 12 do SIWZ; 4) Decyzja nr 13/2017 o ustaleniu lokalizacji celu publicznego dla inwestycji polegającej na zagospodarowaniu terenu nad brzegiem Jeziora Barlineckiego w parku przy ul. Sportowej w ramach „Szlaku Przygody nad Jeziorem Barlineckim” na odcinku od ul. Sportowej do ul. Polana Lech w Barlinku, gmina Barlinek, obręb Barlinek 2, działka nr 660/12, 695/1, 724, 725, 726, 729/9 i 748/9 na rzecz Gminy Barlinek - Załącznik nr 13 do SIWZ; 5) Umowa o dofinansowanie Projektu „Szlak Przygody nad Jeziorem Barlineckim” Nr RPZP.04.09.00-32-4006/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 – Załącznik Nr 14 do SIWZ. W stosunku do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w ust. 9 Zamawiający dokonuje następujących uszczegółowień: 1) Zamawiający dopuszcza na etapie projektowym zmiany rozwiązań technicznych zaproponowanych w PFU spowodowane szczególnymi warunkami terenowymi i uzyskanymi uzgodnieniami – niedopuszczalne jest jednak odstępstwo od ogólnej koncepcji określonej w PFU. 2) Wykonawca w cenie ryczałtowej zawrze wszelkie koszty wynikające z wykonania robót przygotowawczych jak np. wykonania tymczasowych dróg dojazdowych, niwelacji skarp, poboczy czy istniejących ciągów komunikacyjnych w celu wykonania robót budowlanych zawartych w dokumentacji projektowej. 3) Wykonawca zaprojektuje, wykona oraz uwzględni w cenie ryczałtowej elementy zabezpieczenia jak bariery ochronne lub balustrady w miejscach, gdzie wymagają tego przepisy. 4) Zamawiający dopuszcza odstępstwo od ogólnej koncepcji określonej w PFU ograniczając wymiary wszystkich trzech pomostów w celu umożliwienia procedury uzyskania zgłoszenia wodnoprawnego i zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia – szerokość każdego pomostu nie może być większa niż 3m, a długość pomostu liczona jako łączna suma długości jego części równoległej i prostopadłej do brzegu wraz z pomostami cumowniczymi nie może przekraczać 25m. Należy zachować rozwiązania techniczne pomostów opisane w PFU. 5) Realizacja zadania nr 1: a) Zamawiający dopuszcza lokalne przewężenia poboczy szlaku pieszo-rowerowego spowodowane warunkami terenowymi, b) na obszarze realizacji zadania nr 1 znajduje się wiata o powierzchni ok. 25 m2, która nie wchodzi do zakresu zadania - Wykonawca w cenie ryczałtowej zaprojektuje, i wykona nawierzchnię pod tą wiatę zgodnie z PFU oraz przewidzi jej demontaż i ponowny montaż po wykonaniu nawierzchni, c) Zamawiający w miejsce umocnienia nabrzeża wymaga budowy ciągu pieszego wzdłuż brzegu jeziora w technologii określonej w PFU (załącznik nr 10 do SIWZ – str. 5) posadowionego wyłącznie w działce nr 726. Zamawiający dopuszcza przerwy ciągu pieszego spowodowane istniejącymi drzewami. d) Zamawiający wymaga ograniczenia utwardzenia przed wejściem na pomost nr 1 do obszaru działki nr 695/1. Należy zachować rozwiązanie techniczne konstrukcji zgodnie z PFU (załącznik nr 10 do SIWZ – str. 4). Uporządkowanie skarpy przy pomoście w zakresie działki nr 729/9 należy wykonać w sposób nie wymagający uzyskania pozwolenia wodnoprawnego. 6) Realizacja zadania nr 2: a) Zamawiający informuje, że w obszarze pomiędzy wierzchołkami W17 a W19 występują szczególnie trudne warunki terenowe związane z ukształtowaniem terenu – w obszarze tym Wykonawca zaprojektuje i wykona w cenie ryczałtowej regulację skarp z umocnieniem lub wykonanie muru oporowego (ewentualnie odpowiednią kombinację obu tych rozwiązań), b) szlak turystyczny na terenie użytków leśnych (orientacyjny obszar pomiędzy wierzchołkiem W21 a W17) należy zaprojektować o szerokości nie większej niż 2m, c) Zamawiający rezygnuje z wykonania drogi leśnej pieszej o długości ok. 81 m2 i szerokości 1 m, d) drogę leśną pieszo-rowerową nr 2 należy wykonać z płyt Jomb, e) Zamawiający dopuszcza zmianę konstrukcji szlaku turystycznego pieszo-rowerowego nr 1 - przewiduje się podbudowę stabilizowaną kruszywem łamanym na grubość 12cm, f) należy przewidzieć rozebranie elementów betonowych znajdujących się w obszarze pomiędzy wierzchołkami W20 a W21, g) na obszarze realizacji zadania nr 2 znajdują się następujące urządzenia: wiata z dachem dwuspadowym o wymiarach ok. 4,0x5,0m – 1 szt., stół o wymiarach ok. 0,75x2,0m – 3 szt., ławka krótka 1,5m (z oparciem) – 6 szt., ławka długa 2m (z oparciem – 2 szt., kosz na śmieci – 2 szt., tablica edukacyjna – 1 szt., ruchome elementy edukacyjne – 3 szt., ławka „pająk” o pow. 25 m2 – 1 szt. - Wykonawca w cenie ryczałtowej zaprojektuje, i wykona nawierzchnie pod te urządzenia zgodnie z PFU oraz przewidzi ich demontaż i ponowny montaż po wykonaniu nawierzchni, h) należy wykonać w cenie ryczałtowej uporządkowanie terenu źródełka znajdującego się w obszarze pomiędzy wierzchołkami W31 a W32 polegające co najmniej na oczyszczeniu terenu, wywiezieniu humusu, przycięciu zieleni, dowiezieniu piasku itp. – orientacyjna powierzchnia to ok. 200 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 24.000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ ze wskazaniem: a) ceny ofertowej brutto obliczonej w sposób określony w rozdziale XVIII; b) terminu realizacji przedmiotu umowy (nie później niż 15 listopada 2018 r.); c) oferowanej długości gwarancji (nie mniej niż 48 i nie więcej niż 60 miesięcy). 2) Oświadczenia wymienione w rozdziale XIII. pkt 1. 1)-4) SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Wykaz podwykonawców - załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 5) Potwierdzenie wniesienia wadium – zgodnie z rozdziałem IX punkt 5 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
Dodano: 2024-06-13 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Kompleksowa rozbudowa KMS PUM w Szczecinie o nowy budynek przy al. Powstańców Wielkopolskich 72”
Dodano: 2024-03-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych: część 10
Dodano: 2023-12-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na: Przebudowa, nadbudowa i termorenowacja Budynku Przychodni z O. Rehabilitacji Dziennej SP ZOZ MSWiA w Szczecinie , wraz z peł. nadzoru autorskiego.
Dodano: 2023-11-28 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na : Remont części pomieszczeń, w tym zaplecza sanitarnego i przebieralni w Pływalni Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9a
Dodano: 2023-10-13 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na : Remont części pomieszczeń, w tym zaplecza sanitarnego i przebieralni w Pływalni Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9a
Dodano: 2023-09-12 - Opracowanie dokumentacji kosztorysowo-projektowej przebudowy Stadionu Miejskiego w Stargardzie przy ul. Ceglanej 1 wraz z niezbędną infrastrukturą.
Dodano: 2023-09-06 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy/remontu lokali mieszkalnych, w podziale na cztery części:
Dodano: 2023-07-27 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania Modernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Choszcznie w celu dostosowania do obowiązujących przepisów - poprawa bezpieczeństwa ppoż.
Dodano: 2023-01-17