Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE TERENU NA CELE SPORTOWO-REKREACYJNE W SZKLARACH GÓRNYCH - ETAP I

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2016-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE TERENU NA CELE SPORTOWO-REKREACYJNE W SZKLARACH GÓRNYCH - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu na cele sportowo-rekreacyjne w Szklarach Górnych - etap I. Zakres realizacji etapu I obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach ww. zadania, na terenie działki nr 44/21, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: budowa przyłącza elektroenergetycznego od złącza kablowego ZK do rozdzielnicy budowlanej RG; budowa boiska sportowego o nawierzchni trawiastej i wymiarach pola gry 95x55m wraz z wyposażeniem; dostarczenie i montaż piłkochwytów zlokalizowanych za bramkami boiska trawiastego; dostarczenie i montaż wiat stadionowych dla zawodników rezerwowych i trenerów; wykonanie ogrodzenia modułowego terenu z systemowych paneli ogrodzeniowych wysokości 2,0m; wymiar oczek 75x200 mm, drut fi 4mm; wykonanie studni głębinowej o głębokości 18m p.p.t. o średnicy 299mm wraz w obudową oraz wykonaniem dokumentacji hydrologicznej końcowej, opracowaniem operatu wodno-prawnego oraz uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego; wykonanie systemu automatycznego nawadniania boiska trawiastego wraz z doborem, dostarczeniem i montażem pompy oraz systemu sterowania; wykonanie wewnętrznych linii zasilających studnię głębinową oraz przepompownię kanalizacji sanitarnej; pielęgnacja boiska przez cały okres gwarancji według wytycznych Programu pielęgnacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona wraz ze SIWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt wykonawczy w części dotyczącej wyżej wyszczególnionych elementów robót, przedmiary robót a także Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 150 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 20 dni. Za każdy dzień skrócenia terminu w granicach wyżej określonych Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w pkt 29 specyfikacji. Zamawiający nie będzie przyznawał dodatkowych punktów za termin wykonania skrócony o ponad 20 dni. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy, co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. Za każdy miesiąc wydłużenia okresu gwarancji powyżej 36 miesięcy do 60 miesięcy, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty na zasadach określonych w pkt 29 specyfikacji. Zamawiający nie będzie przyznawał dodatkowych punktów za gwarancję przewidzianą na okres dłuższy niż 60 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu wniosą wadium do dnia 23.03.2016 r., godz. 10,00, w następującej wysokości 12. 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach