Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu Miejskiego Przedszkola nr 15 przy ul. Osiedlowej 5 w Siedlcach

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2012-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu Miejskiego Przedszkola nr 15 przy ul. Osiedlowej 5 w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu Miejskiego Przedszkola Nr 15 przy ul. Osiedlowej 5 w Siedlcach. 1.1. ZAKRES ZAMÓWIENIA Zakres zamówienia: 1. Podbudowy z kruszyw. 2. Rozbiórki drogowe i inne. 3. Wykonanie parkingów, chodników i dojść na plac zabaw. 4. Ogrodzenie (min.: demontaż ogrodzenia i rozbiórka cokołu starego ogrodzenia, zbrojenie, deskowanie i wykonanie nowego cokołu z betonu B-20, obsadzenie przęseł metalowych i furtki stalowej). 5. Zieleń, trawniki (min.: wycinka krzewów, drzew, dowiezienie humusu, wyrównanie terenu, nasadzenia). 6. Wyposażenie placu zabaw (min.: zakup i montaż nowych urządzeń oraz czyszczenie i konserwacja istniejących). 7. Schody na taras. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca powinien: a) zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót określone w opisie technicznym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; b) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej; c) prowadzić dokumentację budowy (dziennik robót); d) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; e) uzyskać protokoły prób i badań wymaganych w odrębnych przepisach; 1) Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie i utylizacja. 2) Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. 3) Roboty należy wykonać w okresie wakacyjnym: do 27.08.2012 r. W związku z wyznaczonym w terminie 1.07 - 13.07.2012 r. dyżurem w Miejskim Przedszkolu Nr 15, roboty w tym okresie należy wykonać w sposób zapewniający bezpieczne dojście do przedszkola dzieci, rodziców i nauczycieli. Roboty związane z wymianą ogrodzenia zlokalizowanego pomiędzy Miejskim Przedszkolem Nr 15, a sąsiadującym Miejskim Przedszkolem Integracyjnym Nr 20 należy wykonać w terminie 14.07-15.08.2012 r., ze względu na przerwę wakacyjną w obu przedszkolach. Uwaga: szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branży sanitarnej) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załącznik dodatkowy, pomocniczy. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 29.06.2012r. do godz. 9.45 wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach, ul. Sokołowska 56 nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Zagospodarowanie terenu Miejskiego Przedszkola nr 15 przy ul. Osiedlowej 5 w Siedlcach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach