Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu Miejskiego Placu Publicznego w Siechnicach przy ul. Sportowej, gmina Siechnice Zadanie Ia i Ib: Opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb zagospodarowania terenu Miejskiego Placu Publicznego w Siechnicach; Zadanie II: Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w zadaniu I

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3116256 wew 114 , fax. 71 3114370
  • Data zamieszczenia: 2011-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Żernicka 17 17
    55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3116256 wew 114, fax. 71 3114370
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu Miejskiego Placu Publicznego w Siechnicach przy ul. Sportowej, gmina Siechnice Zadanie Ia i Ib: Opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb zagospodarowania terenu Miejskiego Placu Publicznego w Siechnicach; Zadanie II: Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w zadaniu I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowym celem zamówienia jest uzyskanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z pozwoleniem na budowę dla potrzeb przeprowadzenia procedury przetargowej na wybór Wykonawcy robót oraz realizacji robót, budowy Miejskiego Placu Publicznego w Siechnicach w zakresie: budowy placu; budowy odwodnienia placu; budowy oświetlenia; budowy sieci wodociągowej zasilającej stoiska targowe; budowy sieci kanalizacji sanitarnej obsługującej stoiska targowe; budowy stoisk targowych zasilonych w energię elektryczną; budowy szaletu miejskiego; budowy elementów małej architektury. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie 1 a Opracowanie projektu budowlanego dla potrzeb uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przeprowadzenia procedury przetargowej wyboru wykonawcy robót i realizacji robót z podziałem na etapy: ETAP I: Budowę miejskiego placu z uwzględnieniem ścieżki historycznej. Nasadzenia zieleni. Budowę elementów małej architektury. Budowę oświetlenia. ETAP II: Budowę placu targowego składającego się z 23 stoisk targowych zasilonych w energię elektryczną oraz podłączonych do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Budowę oświetlenia. Zadanie 1 b Opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przeprowadzenia procedury przetargowej wyboru wykonawcy robót i realizacji robót z podziałem na etapy: ETAP I: Budowę miejskiego placu z uwzględnieniem ścieżki historycznej. Nasadzenia zieleni, Budowę elementów małej architektury. Budowę oświetlenia. ETAP II: Budowę placu targowego składającego się z 23 stoisk targowych zasilonych w energię elektryczną oraz podłączonych do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Budowę oświetlenia. Opis przedmiotu zamówienia zawiera złącznik nr 1 stanowiący integralna część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający posiada mapę do celów projektowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu wykonania zadania I a
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach