Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu Miejskiego Placu Publicznego w Siechnicach przy ul. Sportowej, gmina Siechnice. Zadanie I: Opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb zagospodarowania terenu Miejskiego Placu Publicznego w Siechnicach. Zadanie II: Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w zadaniu 1

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3116256 wew 114 , fax. 71 3114370
  • Data zamieszczenia: 2011-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Żernicka 17 17
    55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3116256 wew 114, fax. 71 3114370
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu Miejskiego Placu Publicznego w Siechnicach przy ul. Sportowej, gmina Siechnice. Zadanie I: Opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb zagospodarowania terenu Miejskiego Placu Publicznego w Siechnicach. Zadanie II: Pełnienie nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w zadaniu 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Materiały przygotowawcze: 1.1. Dokumentacja fotograficzna stanu istniejącego wersja drukowana+ wersja elektroniczna; 1.2. Mapa do celów projektowych wraz z wersją elektroniczną 3 egz. + wersja elektroniczna w formacie .dxf lub .dwg oraz .PDF). 2. Projekt budowlany z wizualizacją. 3. Projekty wykonawcze: 3.1. placu, 3.2. kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, 3.3. architektoniczny placu wraz w projektem kiosku, 3.4. oświetlenia ulicznego. 4. Organizacja ruchu zastępczego. 5. Organizacja ruchu docelowego. 6. Zagospodarowania placu budowy i obsługa komunikacyjna budowy. 7. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie ze zbiorczym zestawieniem kosztów. 8. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 9. Inne opracowania niezbędne do realizacji robot i zatwierdzenia dokumentacji, w tym rozwiązanie wszystkich kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, zabezpieczenie terenu w rejonie prowadzenia robót itp. 10. Uzyskanie pozwolenia na budowę. Dokumentację należy opracować i przekazać Zamawiającemu w następujących ilościach egzemplarzy: Mapa do celów projektowych 3 egz.; Projekt budowlany 5 egz. w tym 3 kolorowe kserokopie zatwierdzonego projektu budowlanego; Projekty Wykonawcze 5 egz.; Projekt wykonawczy organizacji ruchu zastępczego i docelowego po 6 egz.; Projekt zagospodarowania placu budowy i obsługi komunikacyjnej budowy 4 egz.; Przedmiary robót po 3 egz.; Kosztorys inwestorski wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów po 3 egz.; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 4 egz.; Inne opracowania niezbędne do realizacji robót 5 egz. Dokumentacja winna być przekazana również w wersji elektronicznej, tożsamej z wersją drukowaną. Wersja elektroniczna musi umożliwiać odczytanie plików w programach: Adobe Reader - całość dokumentacji rozszerzenie .pdf; NORMA - część kosztorysowa (rozszerzenie .kst; MS WORD - kompletne opisy techniczne, inwentaryzacje, instrukcje, STWiORB rozszerzenie .doc; Każde opracowanie w wersji elektronicznej winno być umieszczone w odrębnym katalogu Nazwa katalogu winna odzwierciedlać nazwę opracowania). Wielkość jednego pliku nie może przekroczyć 8 MB. W nazwach katalogów oraz plików nie należy stosować polskich znaków diaktrytycznych. Dokumentacja winna uwzględniać zabezpieczenie terenu oraz terenów sąsiednich. Każde opracowanie powinno być umieszczone w odrębnym katalogu Nazwa katalogu winna odzwierciedlać nazwę opracowania, np.: Projekt Budowlany dla Miejskiego Placu Publicznego w Siechnicach= PB_MPP_Siechnice. Wielkość jednego pliku nie może przekroczyć 8 MB. Nazwy plików powinny się składać z następujących elementów: Nazwa opracowania Nazwa pliku; Dokumentacja fotograficzna stanu istniejącego DFSI_nazwaobiektu; Mapa do celów projektowych MDCP_nazwaobiektu; Projekt Budowlany PB_nazwaobiektu; Projekt Wykonawczy PW_branża_nazwaobiektu; Projekt wykonawczy organizacji ruchu zastępczego PORZ_nazwaobiektu; Projekt zagospodarowania placu budowy i obsługi komunikacyjnej budowy PZPBiOKB_ branża_nazwaobiektu; Przedmiary Robót PR_ branża_nazwaobiektu; Kosztorys Inwestorski KI_ branża_nazwaobiektu; Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB_nazwaobiektu; Inne opracowania niezbędne do realizacji robót _nazwaobiektu; Gdzie: Nazwaobiektu - ulica lub nazwa obiektu dla której realizowana jest inwestycja; Branża - branża, dla której opracowany jest dany projekt; - należy przyjąć pierwsze litery z tytułu danego opracowania. Jeżeli wielkość dokumentu przekracza 8 Mb należy do nazwy pliku dodać dla kolejnych części w przypadku 2 plików dla jednego opracowania odpowiednio: _cz_I, _cz_II. Część kosztorysowa winna być dodatkowo opracowana i zapisana w programie NORMA (z rozszerzeniem .kst; osobno dla kosztorysów i osobno dla przedmiarów. Uwaga: W nazwach katalogów oraz plików nie wolno stosować polskich znaków diakrytycznych. Wymagana forma i treść dokumentacji: 1. Projekt budowlany i wykonawcze należy opracować zgodnie z: Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami; Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. nr 120 poz. 1133 z późniejszymi zmianami; Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego Dz.U. z 2004r. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami; Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 3 października 2005r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno - inżynierskie Dz.U. z 2005r. nr 201, poz. 1673; Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. nr 120, poz. 1126); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004r. nr 130, poz. 1389; Ustawą z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późniejszymi zmianami); Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430; Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 09.11.2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzania raportu o oddziaływaniu na środowisko Dz. U. z 2004 r. Nr 257, poz. 2573 z późniejszymi zmianami; Ustawą z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1220 z późniejszymi zmianami; Ustawą z dnia 18.07.2001 r. Prawo wodne Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 z późniejszymi zmianami; Innymi obowiązującymi przepisami. Projekt wykonawczy należy opracować z uszczegółowieniem rozwiązań, jednoznacznym określeniem parametrów technicznych, w sposób umożliwiający ryczałtową wycenę robót. Dokumentacja winna zawierać: a) optymalne rozwiązania technologiczne, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne zestawienia, rysunki z dokładnym opisem i podaniem wszystkich niezbędnych parametrów pozwalających na identyfikację materiału, urządzenia, b) rodzaj i ilość odpadów powstałych w związku z realizacją inwestycji (ilość w tonach), c) informacje na temat zagrożeń występujących w trakcie prowadzenia robót oraz o konieczności opracowania planu bioz (art. 21 a ust. 3 Prawa budowlanego) - PB i PW. Kosztorys inwestorski należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) w podziale jak przedmiary robót. Przedmiar robót należy wykonać w oparciu o KNNR, KNR, KSNR (z zachowaniem kolejności stosowania katalogów) z opisem robót w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji proj. oraz podstaw do ustalania cen jednostkowych robót i nakładów rzeczowych (nr katalogu, tablicy, kolumny). Zakres i sposób opracowania przedmiarów określa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami). Przedmiary poza ww winny zawierać: a) nakłady z tytułu robót demontażowych, transportu, utylizacji odpadów (ilości w tonach) oraz wszystkie inne nakłady mające wpływ na ryczałtowy koszt realizacji robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót powinna być opracowana na podstawie dokumentacji projektowej i winna zawierać w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Zakres i sposób jej opracowania określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późniejszymi zmianami)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu wykonania, za każdy dzień 1 pkt, maksymalnie 20 pkt.
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach