Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg
- Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41 , fax. 32 294 49 01
- Data zamieszczenia: 2015-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
ul. Malinowicka 4 4
42-512 Psary, woj. śląskie
tel. 32 294 49 00 wew. 41, fax. 32 294 49 01
REGON: 00053724300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu kompleksu sportowego klubu ISKRA w Psarach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu kompleksu sportowego klubu ISKRA w Psarach, szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, warunkami, opiniami oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1. Przewidywany zakres obejmuje następujące roboty budowlano-instalacyjne: a) wykonanie demontaży ogrodzeń, bram, furtek, masztu, likwidacja istniejących schodów terenowych, rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz ich utylizacja, b) wykonanie korytowania i podbudowy pod nawierzchnie piesze i pieszo-jezdne oraz pod urządzenia siłowni zewnętrznej z kruszyw naturalnych łamanych, c) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr.6cm, 8cm oraz nawierzchni z płyt ażurowych z zastosowaniem obrzeży oraz krawężników, d) wykonanie strefy do zabaw na nowej podbudowie z kruszyw łamanych z drenażem francuskim oraz warstwami bezpiecznymi(SBR) dostosowanymi do stref upadku, ze zróżnicowaną kolorystyką wierzchniej warstwy EPDM, e) wyposażenie siłowni i placu zabaw w urządzenia, f) wykonanie nowych ogrodzeń zewnętrznych i wewnętrznych panelowych systemowych o wys.2,0m i 1,20m wraz z furtkami i bramami z pełnym zabezpieczeniem antykorozyjnym(ocynkowanie +powłoka PVC), g) wykonanie boiska do siatkówki o nawierzchni trawiastej(trawa z rolki) wraz z osprzętem do siatkówki i zabudowanymi tulejami, h) wykonanie piłkochwytów o wys. 6,0m, i) dostawa i montaż wiat dla zawodników rezerwowych wraz z wybrukowaniem, j) dostawa i montaż masztu aluminiowego, pojedynczych pojemników na śmieci oraz ławek drewniano-metalowych z oparciem, k) dostawa i montaż słupów do wieszania banera przy bramie wjazdowej, l) wykonanie nowych schodów terenowych przy trybunie, m) wymiana wodociągu na terenie boiska, n) budowa instalacji CCTV:budowa studni i okablowania, montaż szafy dystrybucyjnej wraz z wyposażeniem, elementami telewizji użytkowej(rejestrator hybrydowy, monitor, kamery IP z oświetlaczem), o) wykonanie zasilania, sterowania i oświetlenia zewnętrznego wraz z instalacją przeciwporażeniową, p) sadzenie drzew i krzewów liściastych, q) wykonanie remontu nawierzchni tarasu w budynku klubu (zerwanie starej okładziny, wykonanie nowej izolacji i nowej nawierzchni z płytek gresowych wraz z obróbką blacharską, rynnami i rurami spustowymi) r) naniesienie wykonanego zakresu robót na zasoby geodezyjne. 2. Wykonawca ponadto jest zobowiązany do: a) urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, b) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, c) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, d) ponoszenia kosztów zużycia mediów, e) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, f) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, g) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami dróg, zarządcami sieci i uzbrojenia terenu, h) jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku gdy będzie odpłatny, i) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektora nadzoru z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, j) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, k) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, l) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, m) zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, n) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, o) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, p) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). q) przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport do 5 km i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę. r) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. s) Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie. t) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, u) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru ze strony Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 4. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 5. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 6. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz do wykonania przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy w Będzinie Oddział Psary nr:44843800010000025720160003, Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (w innych dopuszczalnych formach wymienionych w pkt 2), należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego kancelaria ogólna - parter budynku, za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. 4. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium to jest: a) polecenie przelewu - jeżeli wadium wniesiono w formie pieniężnej, b) kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę jeżeli wadium wniesiono w formie niepieniężnej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.psary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie niżej wymienionych zadań inwestycyjnych: cz.1: wykonanie placu rekreacji ruchowej na osiedlu Słonecznym w Częstochowie, cz.2: zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół nr 2 w Częstochowie, ul. Wirażowa 8, cz.3: przedłużenie istniejących piłkochwytów boiska przy SP nr 17 w Częstochowie, Al. Wojska Polskiego 130
Dodano: 2016-04-25 - Budowa parkingu w Przyrowie oraz przebudowa chodników przy ul. Częstochowskiej w Przyrowie gmina Przyrów
Dodano: 2014-06-24 - Likwidacja osuwisk na drodze leśnej nr 31 w leśnictwie Glinka w Nadleśnictwie Ujsoły. Znak sprawy S-2710-2/2014.
Dodano: 2014-05-05 - Zagospodarowanie przestrzeni wokół zabytkowego dworku w Dobieszowicach
Dodano: 2014-03-27 - Rewitalizacja ścieżki zdrowia w okolicach basenu Żabka w Łaziskach Górnych - IV etap budowa Skateparku
Dodano: 2014-01-17 - UTWORZENIE SZKOLNEGO PLACU ZABAW PRZY ZESPOLE SZKOLNO PRZEDSZKOLNYM W LIPIU W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA
Dodano: 2013-07-03 - Bieżące utrzymanie drogi wojewódzkiej 942 Bielsko -Szczyrk - Salmopol - Wisła na terenie powiatu bielskiego
Dodano: 2012-07-31 - Remont drogi Kubiesówka w Glince, gm. Ujsoły
Dodano: 2011-08-16 - Remont drogi gminnej Pod Lasem w Ujsołach, oraz remont drogi gminnej Mały Smereków w Glince
Dodano: 2010-08-16 - Usunięcie mułu i trzciny wraz z aparatem korzeniowym na terenie Bagien Błędowskich na obszarze 10 ha.
Dodano: 2010-06-02