Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2020-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Księcia Ludwika I 3
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAGOSPODAROWANIE TERENU DRÓG WEWNĘTRZNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA DZIAŁKACH NR 44/11, 44/12 ORAZ TERENU DZIAŁEK NR 44/1, 44/2, 44/3, 44/4, 44/5, 44/6, 44/7, 44/8, 44/13 I 44/14 W M. SZKLARY GÓRNE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Zagospodarowania terenu dróg wewnętrznych zlokalizowanych na działkach nr 44/11, 44/12 oraz terenu działek nr 44/1, 44/2, 44/3, 44/4, 44/5, 44/6, 44/7, 44/8, 44/13 i 44/14 w m. Szklary Górne”. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi : • konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni ok 2950,0 m2, • budowę chodników i dojść do posesji, • budowę kablowej linii oświetlenia ulicznego o długości ok 285,0m (13 słupów oświetleniowych wraz z oprawami typu LED), • budowę sieci wodociągowej z rur PE DN110 mm o długości ok 236 m wraz z przyłączami do budynków z rury PE DN50 mm o długości ok 20 m i hydrantem podziemnym, • wycinkę drzew, • uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona ze SIWZ dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowe o pracę (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/-ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP - zał. nr 4. 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gruntowej z Modlikowic do Olszanicy – etap II
Dodano: 2024-04-21 - Przebudowa drogi - ul. Widok w Bolesławcu (boczna od tunelu) – II postępowanie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa drogi gminnej nr 104930D- ul. Szkolna w Wiszni Małej
Dodano: 2024-04-17 - "Przebudowa ul. Szkolnej w Rusku"
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa łącznika ul. Miodowej do ul. Wojska Polskiego w Bystrzycy Kłodzkiej.
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa drogi wraz z budową ciągu pieszo – rowerowego na działkach nr 686, 683, obręb Wilków w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-25 - Prusice VI droga dojazdowa do gruntów rolnych w obszarze scalania
Dodano: 2024-03-25 - Budowa ulicy gminnej Czerwonych Maków w formule „zaprojektuj i wybuduj” – II postępowanie
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3068D - budowa chodnika w miejscowości Zarzyca w 2024 roku
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa drogi gruntowej z Modlikowic do Olszanicy – etap II
Dodano: 2024-03-12