Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu byłego podwórka folwarcznego w Kwasowie w kierunku założenia parkowego oraz przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 81 i 113 – budowa oświetlenia drogi oraz montaż ławek i pojemników na odpady na działkach nr 81 i 226 – 5 ławek oraz 4 kosze na odpady

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 106 229 , fax. 598 107 526
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    M. C. Skłodowskiej 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 598 106 229, fax. 598 107 526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.slawno.ibip.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu byłego podwórka folwarcznego w Kwasowie w kierunku założenia parkowego oraz przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 81 i 113 – budowa oświetlenia drogi oraz montaż ławek i pojemników na odpady na działkach nr 81 i 226 – 5 ławek oraz 4 kosze na odpady
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Zagospodarowanie terenu byłego podwórka folwarcznego w Kwasowie w kierunku założenia parkowego oraz przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 81 i 113 – budowa oświetlenia drogi oraz montaż ławek i pojemników na odpady na działkach nr 81 i 226 – 5 ławek oraz 4 kosze na odpady”: 1) Zadanie I Zagospodarowanie terenu byłego podwórka folwarcznego w Kwasowie w kierunku założenia parkowego, 2) Zadanie II Przebudowa dróg wewnętrznych na działkach nr 81 i 113 - budowa oświetlenia drogi oraz montaż ławek i pojemników na odpady na działkach nr 81 i 226 – 5 ławek oraz 4 kosze na odpady, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i rozporządzeniami wykonawczymi. 2. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa budowlana: 1) Zadanie I: a) projekt budowlany „Budowa utwardzenia ścieżek spacerowych wraz z zagospodarowaniem zielenią. Budowa wiaty integracyjnej, ławek, koszy, pergoli. Remont zbiornika p.poż. wraz z budową schodów i ogrodzenia. Remont i konserwacja stawu ziemnego. Budowa lamp oświetleniowych wraz z instalacją elektryczną”, b) dane z badania podłoża gruntowego dz. 194/29, 194/30 i 194/18, obr. Kwasowo, 2) Zadanie II – projekt budowlany „Budowa sieci elektroenergetycznej 0,4 kV na dz. nr 81, 113 w m. Kwasowo, obr. Kwasowo, gm. Sławno”, z uwzględnieniem zapisów SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia OBEJMUJE: 1) Zadanie I: a) montaż fontanny pływającej w zbiorniku ziemnym wraz z oprzyrządowaniem i instalacją elektryczną zasilającą oraz sterującą, b) wykonanie sieci ścieżek spacerowych i parkingu dla samochodów, c) wykonanie oświetlenia i instalacji elektrycznej, d) wykonanie wiaty integracyjnej wraz montażem 3 sztuk ławo stołów, e) wykonanie i montaż pergoli drewnianej podwójnej – trejażu, f) montaż 4 pergoli metalowych dla róż pnących – tzw. bram różanych, g) obniżenie studni kanalizacji sanitarnej o średnicy zewnętrznej 140 cm wraz z wymiana pokrywy betonowej na betonową z włazem żeliwnym, h) demontaż nieczynnego słupa energetycznego w sąsiedztwie świetlicy wraz ze złożeniem go na miejscu, i) budowa ogrodzenia stawu p.poż. j) dostawa i montaż małej architektury tj. ławki (10 szt.), kosze (6 szt.), k) wykonanie odwodnienia w postaci liniowego drenażu w miejscu otwartego rowu wraz ze studniami rewizyjnymi, l) wykonanie trawników trawiastych (3880 m2) i trawników – łąk kwietnych (470 m2) z wyłączeniem rozłożenia nawozów, siewu nasion i wałowania, m) wykonanie klombów kwiatowych, różanych o łącznej powierzchni 304 m2, n) dostawa obrzeży do klombów z polietylenu wraz z kotwami do mocowania w gruncie – 400 mb z kotwami mocującymi – 800 sztuk, o) transport kompostu z kory sosnowej w ilości 35 m3, złożonego na składowisku Zamawiającego w miejscowości Warszkowo – odl. 6,7 km, p) dostawa nasion uniwersalnej mieszanki traw do trawników rekreacyjnych – 100kg, q) dostawa mieszanki roślin kwitnących – „kwietna łąka” – wg instrukcji producenta nasion dla pow. 470 m2 – (nasiona mieszanek traw i łąki kwietnej), r) dostawa nawozu wieloskładnikowego granulowanego – 150 kg (parametry nawozu – skład nawozu: N(13% do 15%) P(5% do 8%) K(15% do 20%) + MgO (4% do 6%) + SO3( 20% do 25%); mikroelementy: bor, miedź, żelazo, mangan, molibden, cynk, magnez, siarka), Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu wykonawczego dla: Instalacji oświetlenia zewnętrznego oraz przyłącza wraz z szafą sterowniczą urządzenia fontanny pływającej. Dokumentacje wykonawczą sporządzoną przez osoby posiadające uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych należy przedłożyć do zatwierdzenia Nadzorowi Inwestorskiemu branży elektrycznej. 2) Zadanie II: a) budowa sieci energetycznej o dł. ok. 120 m, b) budowa oświetlenia składająca się z czterech lamp; rodzaj lamp identyczny jak na zadaniu I, c) montaż sterowania oświetlenia w istniejącej szafce, d) dostawa i montaż ławek – 5 szt. i koszy na śmieci – 4 szt. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przy drogach na dz. nr 81 i 226 w Kwasowie; ławki i kosze identyczne jak na zadaniu I. 4. UWAGA (dotyczy Zadania I) – zakres zamówienia NIE OBEJMUJE następujących robót zawartych w dokumentacji projektowej: 1) naprawy i przebudowy zbiornika przeciwpożarowego, w tym:: a) wyczyszczenia zbiornika oraz wykonania skarpy ziemnej, b) czyszczenia i naprawy muru kamiennego, c) wykonania wewnętrznej skarpy glinianej, d) wykonania zabruków kamiennych przy wlotach wody, e) budowy mnicha spiętrzającego wodę wraz z fragmentem ściany zbiornika, f) utwardzenia placu do czerpania wody wraz ze schodami, g) wykonania drabinki bezpieczeństwa, h) wykonania rynsztoku z kamienia okrągłego doprowadzającego wodę do zbiornika p.poż. od drogi wojewódzkiej, i) budowy przepustu dł. 3 m i śr. 600 mm przy wylocie wody ze zbiornika (za mnichem), 2) zagospodarowania stawu ziemnego jako elementu założenia parkowego: a) wyczyszczenia i wywiezienia namułu, z uformowaniem dna i skarp, b) usunięcia żywopłotu oraz stalowego ogrodzenia w pasie między stawem ziemnym a drogą do pałacu, c) remontu mnicha piętrzącego wodę wraz z montażem zastawek i siatki, d) wyłożenia dna i skarp piaskiem, geowłókniną i folią dwuwarstwową przeznaczoną do zbiorników wodnych, e) wyłożenia dna zbiornika warstwą piasku o grubości 5-7 cm, f) wykonania przepustu z wlotem betonowym oraz kamiennego rynsztoku doprowadzającego wodę, g) wykonania narzutu kamiennego wokół zbiornika, 3) dostawy sadzonek kwiatów, bylin i drzew, 4) sadzenia roślin kwietnych, bylin i drzew, w tym nasadzeń roślinności wodnej, bagiennej w obrębie zbiorników wodnych, 5) montażu obrzeży klombów, 6) rozłożenia – ściółkowania kompostem z kory sosnowej nawierzchni klombów. 7) wysiewu nawozu wieloskładnikowego, 8) wymieszania nawozu z glebą wraz z wyrównaniem gleby przed siewem nasion, 9) siewu nasion mieszanki traw i mieszanki roślin kwitnących, 10) wałowania trawnika 11) montażu obrzeży trawnikowych. 5. UWAGA – niewykorzystany grunt z korytowania należy wywieźć na odległość 1 km. 6. UWAGA (dotyczy Zadania I) – inwestor udostępni kamień do wykonania podmurówki ogrodzenia, składowany przy pałacu w Kwasowie oraz na terenie PSZOK w Warszkowie. 7. UWAGA (dotyczy Zadania I) – do SIWZ załączono zamienny opis techniczny do projektu budowlanego, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy robót budowlanych przedstawiono w dokumentacji projektowej obejmującej: 1) Projekt budowlany, 2) Zamienny opis techniczny stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) Badania geotechniczne, 5) Decyzje i uzgodnienia załączone do dokumentacji przetargowej. Dokumenty te powinny być wykorzystane do właściwego przygotowania oferty. Przedmiary robót załączone do dokumentacji przetargowej jest elementem pomocniczym, nie jest podstawą wyceny robót przez Wykonawcę. Za podstawę do wyceny należy uznać projekt budowlany, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uwagi zawarte w SIWZ. Zamawiający zastrzega, że działy kosztorysu ofertowego sporządzonego przez Wykonawcę powinny odpowiadać działom harmonogramu rzeczowo – finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do umowy. Kompletna dokumentacja projektowa stanowi załącznik do postępowania przetargowego. 9. Prowadzenie robót na budowie: 1) Za sposób wykonania prac przez Wykonawcę odpowiedzialny będzie wyznaczony przez niego kierownik budowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu prac. 10. Inne wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach ustalonego wynagrodzenia: 1) przed wbudowaniem wyrobów Wykonawca jest zobowiązany wystąpić z wnioskiem o zatwierdzenie wyrobu i uzyskać akceptację Nadzoru Inwestorskiego na materiał (wzór wniosku opracuje Wykonawca w konsultacji z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego); 2) do Wykonawcy należy przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności jego dozór; 3) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu; 4) Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością; 5) Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury; 6) Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów; 7) Wykonawca, jeżeli uzna za konieczne, zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu budowy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy; 8) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót; 9) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; 10) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane Polskie lub Europejskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji; w przypadku projektowanych rozwiązań systemowych Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania odpowiadających rozwiązań systemowych. 11. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji: 1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej, STWIOR i SIWZ. 2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania robót określonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także koszty wynikające z zapisów SIWZ. 3) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego jest on wyłącznie dokumentem pomocniczym. 4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty dodatkowe. Podstawę obliczania kosztów ewentualnych robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych. 5) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 6) Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego. 7) Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w punkcie 1 niniejszego paragrafu. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego na skutek wprowadzenia robót zamiennych oraz ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), bez wynagrodzenia i odszkodowania dla Wykonawcy w oparciu o protokół konieczności na podstawie kosztorysu różnicowego przy jednoczesnym zachowaniu tych samych cen i wskaźników. 9) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania. 10) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia 1 osoby bezrobotnej w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1409, z późn. zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11) Wyżej wskazane osoby powinny być zatrudnione w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty zawarcia umowy na realizację zamówienia, nieprzerwanie przez cały okres trwania tej umowy. 12) W przypadku rozwiązania stosunku pracy/umowy cywilnoprawnej albo wygaśnięcia stosunku pracy/umowy cywilnoprawnej przed zakończeniem okresu trwania umowy, Wykonawca będzie obowiązany w ciągu 21 dni zatrudnić na to miejsce inną osobę o tym samym statusie. 13) Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia umowy wskazanej w ust. 11 i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób objętych klauzulą przy realizacji zamówienia oraz zanonimizowane kopie umów o pracę, umów cywilnoprawnych tych osób. 14) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób wymienionych w ust. 10 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów, o których mowa w ust. 13 wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym wykonawca nie wypełni zobowiązania. 15) Zamawiający może odstąpić od naliczania kary umownej w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy (albo odpowiedniemu organowi zajmującemu w państwie, w którym wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę), a niezatrudnienie osoby nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy uznany będzie w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji wymaganych osób bezrobotnych, zdolnych do wykonywania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę. 16) Na podstawie art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. W związku z powyższym wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 17) W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 16. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w zakresie określonym w ust. 16, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 18) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje obiekt z wyposażeniem, czyli wszystkimi zamontowanymi przez Wykonawcę urządzeniami oraz elementy infrastruktury. 12. Inne informacje: Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatacje i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Zmiany muszą zostać zaakceptowane przez Nadzór Inwestorski. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekt na czas przeprowadzenia wizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 0002 0000 3131 2000 0030 z dopiskiem „Zagospodarowanie terenu przy pałacu w Kwasowie”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno – w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w których co najmniej 30% pracowników stanowią osoby bezrobotne w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1409, z późn. zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a zatrudnienie tych osób w podmiocie nastąpiło nie wcześniej niż 24 miesiące od dnia wskazanego jako dzień składania ofert w niniejszym postępowaniu. Warunek musi być spełniony również w całym okresie realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach