Urząd Miasta Piły Wydział Oświaty ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Plac Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Piły Wydział Oświaty
Plac Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zagospodarowanie terenu - plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 z oddziałami integracyjnymi ul. Lelewela 140 w Pile - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zagospodarowanie terenu - plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 z oddziałami integracyjnymi ul. lelewela 140 w Pile - powyżej 14 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.523,35 zł, słownie: trzy tysiące pięćset dwadzieścia trzy złote 35/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zadania związane z zagospodarowaniem terenu boisk szkolnych, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5.wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 2)Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 2)Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z orginałem , z podaniem daty - nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 3)aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 4)aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organ. 5)aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 6)aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotycząca podmiotów zbiorowych wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 7)wykaz co najmniej 2 wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, obejmujący prace o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością./referencje i protokoły odbioru robót/ 8)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówieniaoraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 9) wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 10) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 6 11)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, załączając do niego zestawienie robocizny,materiałów i sprzętu. 12) Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana nawierzchni placu apelowego przy Szkole Podstawowej Nr 9, przy ul. Żwirki i Wigury w Kaliszu
Dodano: 2016-07-21 - BUDOWA BOISKA TRAWIASTEGO Z OŚWIETLENIEM ORAZ BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO W SZEWCACH W RAMACH ZADANIA PN.: WYŁĄCZ KOMPUTER, CHODŹ NA BOISKO I BUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY STAWIE WIEJSKIM W PAWŁÓWKU W RAMACH ZADANIA PN.: ZABIERZ SĄSIADA NA RYBĘ
Dodano: 2016-06-27 - Budowa wielofunkcyjnego boiska wraz z robotami towarzyszącym przy Szkole Podstawowej nr 9, ul. Żwirki i Wigury 13 w Kaliszu- Etap I.
Dodano: 2016-06-13 - BUDOWA BOISKA TRAWIASTEGO Z OŚWIETLENIEM ORAZ BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO W SZEWCACH W RAMACH ZADANIA PN.: WYŁĄCZ KOMPUTER, CHODŹ NA BOISKO I BUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY STAWIE WIEJSKIM W PAWŁÓWKU W RAMACH ZADANIA PN.: ZABIERZ SĄSIADA NA RYBĘ
Dodano: 2016-06-09 - Budowa Osiedlowego Centrum Sportu i Rekreacji - etap II.
Dodano: 2016-05-21 - BUDOWA BOISKA TRAWIASTEGO Z OŚWIETLENIEM ORAZ BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO W SZEWCACH W RAMACH ZADANIA PN.: WYŁĄCZ KOMPUTER, CHODŹ NA BOISKO I BUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY STAWIE WIEJSKIM W PAWŁÓWKU W RAMACH ZADANIA PN.: ZABIERZ SĄSIADA NA RYBĘ
Dodano: 2016-05-20 - Remont boiska szkolnego do koszykówki - zdane nr 1 oraz budowa boiska do piłki siatkowej plażowej wraz z budową ogrodzenia - zadanie nr 2 na terenie Gimnazjum nr 12 im. Jacka Kuronia na osiedlu Stefana Batorego 101 w Poznaniu
Dodano: 2016-04-04 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego z dostosowaniem do osób niepełnosprawnych przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ulicy Grabowskiej 1 w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2016-02-17 - Budowa leśnego centrum sportowo-rekreacyjnego u zbiegu ulic Fromborskiej i Tuszyńskiej na osiedlu Winiary w Kaliszu
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw przy sali wiejskiej w Tarchałach Wielkich
Dodano: 2015-10-12