Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów zieleni wzdłuż Trasy Średnicowej na wysokości ul. Wybickiego w trybie projektuj i buduj

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2015-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów zieleni wzdłuż Trasy Średnicowej na wysokości ul. Wybickiego w trybie projektuj i buduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenów zieleni wzdłuż ekranów dźwiękochłonnych Trasy Średnicowej przy ul. Wybickiego w Toruniu wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. 1.2. Obszar opracowania obejmuje obszary oznaczone 6A i 6B, tj. działki stanowiące własność Gminy Miasta Toruń i Województwa Kujawsko-Pomorskiego o numerach ewidencyjnych: 6A - obręb 38 - nr: 690/4, 689, część 686/4, część 708, część 687, część 688 oraz obręb 3 - nr: część 576/2, część 578/6, 576/4, 576/5, 578/7; 6B - obręb 38 - 698/13, część 698/9 oraz obręb 3 - nr: część 612/4, część 576/2, 576/3, 578/9, 615/2, 612/6. 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) wykonanie mapy syt.-wys. w skali 1:500 z aktualizacją do celów projektowych; 2) sporządzenie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania dla wszystkich branż, obejmującej: projekty budowlane zawierające wszystkie elementy projektu wykonawczego, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, z zastrzeżeniem § 1 ust. 4 wzoru umowy, w zakresie obejmującym m.in. wykonanie: a) nawierzchni alejek i placyków wypoczynkowych z kostki betonowej obramowanej obrzeżem betonowym na łącznej powierzchni 705m2, b) nawierzchni alejek wodoprzepuszczalnych obramowanej obrzeżem betonowym na łącznej powierzchni 535m2, c) nawierzchni trawiastych na łącznej powierzchni 5948 m2, d) nasadzeń krzewów żywopłotowych z cisa pośredniego Hicksi o wys. ok. 40cm na łącznej długości 585 m., e) nasadzeń 530 szt. bylin z rodzaju kostrzewa, rozchodnik, macierzanka, f) nasadzeń 70 szt. drzew ozdobnych, g) ustawienie łącznie 34 zestawów ławek z oparciami i koszy na śmieci; 3) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 4) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, decyzji o dopuszczeniu do użytkowania (jeżeli będzie wymagana) oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, 5) kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych i ogrodniczych poza wykonaniem nasadzeń 70 szt. drzew ozdobnych, zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania, 6) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy opracowany przez mgr inż. arch. Andrzeja Krzysztofa Barysz i mgr inż. arch. Joannę Ciszak - zał nr 1 do siwz. 1.5. Całość przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z wymienionym programem funkcjonalno-użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie. 1.6. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową. 1.7. Sprawowanie przez Wykonawcę czynności nadzoru autorskiego obejmuje zakres ustalony ustawą Prawo budowlane, polegający w szczególności na: 1) czuwaniu w toku realizacji nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową, 2) wyjaśnianiu realizatorowi robót wątpliwości powstałych w toku realizacji, 3) uzgadnianiu z Zamawiającym i realizatorem robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów i konstrukcji przewidzianych w dokumentacji projektowej, 4) udziale w komisjach i naradach technicznych oraz uczestnictwo w odbiorze inwestycji. 1.8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 1.9. Wymagania zamawiającego i informacje dotyczące podwykonawstwa, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11 PZP oraz zaliczek, o których mowa w art. 151a ust. 1 PZP zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2500 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach