Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELENI WE WSIACH: MOŚCISKA, HORNÓWEK I LASKI W GMINIE IZABELIN (2)

Gmina Izabelin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin C, 3 Maja 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
    3 Maja 42
    05-080 Izabelin C, woj. mazowieckie
    REGON: 013271861
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW ZIELENI WE WSIACH: MOŚCISKA, HORNÓWEK I LASKI W GMINIE IZABELIN (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - MościskaW zakresie zadania przewidziano prace porządkowe, prace związane z pielęgnacją i usunięciem drzew i krzewów oraz wykonanie nowych nawierzchni i montaż elementów małej architektury. Teren zlokalizowany jest na działce nr ew. 195, obręb Mościska, przy ul. 3 Maja.Część 2 - HornówekW zakresie zadania przewidziano wykonanie nawierzchni mineralnych, montaż elementów małej architektury oraz wykonanie ogrodzenia. Teren zlokalizowany jest na działce nr ew. 480/1, obręb Hornówek, przy ul. Wojska Polskiego.Część 3 - LaskiW zakresie zadania przewidziano prace porządkowe, wykonanie nowych nawierzchni, montaż elementów małej architektury, wykonanie nasadzeń zieleni oraz wykonanie ogrodzenia. Teren zlokalizowany jest na działce nr ew. 1732/3, obręb Laski, przy ul. Cichowszczyzna i ul. Klaudyńskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości odpowiadającej sumie wybranych części zamówienia. Wysokość wadium dla poszczególnych części zamówienia:1) dla Części 1 - 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100);2) dla Części 2 - 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100);3) dla Części 3 - 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100).Szczegółowe informacja na temat wadium zostały zwarte w Rozdziale XIII SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda:a) wykonywana była w ramach odrębnego zamówienia;b) obejmowała swoim zakresem zagospodarowanie terenu z instalacją obiektów małej architektury;c) [dotyczy Części 1 i 3] obejmowała swoim zakresem wykonanie poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej;d) o wartości brutto co najmniej:- dla Części 1 - 80 000 zł;- dla Części 2 - 120 000 zł;- dla Części 3 - 140 000 zł.2) dysponują lub będą dysponowali co najmniej jedną osobą - Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Potwierdzenie spełniania tego warunku zostanie zrealizowane przez wykonawcę przy użyciu wstępnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach