Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów wokół Zespołu Szkół Nr 3 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Morcinka: Zadanie I - budowa boiska przyszkolnego, rzutni, bieżni, skoczni, rozbudowa parkingu wewnętrznego, Zadanie II - budowa kompleksu boisk wielofunkcyjnych w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów wokół Zespołu Szkół Nr 3 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Morcinka: Zadanie I - budowa boiska przyszkolnego, rzutni, bieżni, skoczni, rozbudowa parkingu wewnętrznego, Zadanie II - budowa kompleksu boisk wielofunkcyjnych w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Zagospodarowanie terenów wokół Zespołu Szkół Nr 3 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Morcinka: Zadanie I - budowa boiska przyszkolnego, rzutni, bieżni, skoczni, rozbudowa parkingu wewnętrznego, Zadanie II - budowa kompleksu boisk wielofunkcyjnych w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 2. Lokalizacja: Działki nr 19/7, 20/5, 34/5, 37/1, 38/3, 39/3, 77/3, karta mapy 62, o pow 20 609 m2, zabudowane budynkiem o pow. zabudowy 4472,92 m2, ul. Morcinka w Dąbrowie Górniczej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: Zadanie I 3.1. Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 15m x26m o powierzchni 390 m2 w skład którego wchodzi boisko do koszykówki (pole gry 13 m x 24 m) z wpisanym polem do gry w siatkówkę (9 m x 18m), Podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej stanowiącej część załącznika nr 7 do SIWZ Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR stanowiącymi część załącznika nr 7 do SIWZ Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę o grubości 10 - 11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2 - 3 mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz uchylna i siatka do obręczy - 2 szt. - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm. - 2 szt. - stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160 cm. - 2 szt. Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki stalowe montowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym - 2 szt. - siatka całosezonowa do siatkówki - 1 szt. 3.2 Bieżnia 4-ro torowa o długości całkowitej 75 m., szerokość toru 120cm., obramowana obrzeżami betonowymi o nawierzchni poliuretanowej o parametrach jak boisko, 3.3 Skocznia do skoku w dal: -rozbieg skoczni do skoku w dal o wymiarach 29,5 m. x 1,5 m., nawierzchnia poliuretanowa o parametrach takich samych jak dla boiska i bieżni, - zeskocznia z piaskownicą z piasku kwarcowego lub rzecznego 0,2 mm otoczoną obrzeżem chodnikowym powleczonym gumą. 3.4 Rzutnia do pchnięcia kulą; -koło którego powierzchnię wyznacza promień R=1,067 m. o nawierzchni betonowej, obramowane obręczą metalową o średnicy wewnętrznej 2,135 m., do którego przylega próg drewniany przykręcany do podłoża. Nawierzchnia pola rzutów z mączki ceglanej - na krawędziach obrzeża betonowe. 3.5 Ciągi pieszo - jezdne z kolorowej-melanż prostokątnej kostki betonowej o gr. 8 cm z obrzeżami betonowymi na wysokości chodnika wraz z zaprojektowanym odwodnieniem. 3.6 Ogrodzenie systemowe, panelowe o wys, 2 m., na słupkach ze stalowych z profili zamkniętych - rozstaw słupków około 250 cm., oczka 200 x 30 mm w wersji ocynk + malowanie proszkowe w kolorze zielonym. 3.7 Parking na 20 miejsc postojowych z prostokątnej kostki typu melanż z odwodnieniem. 3.8 Zieleń - zgodnie z projektem zieleni, 3.9 Wyposażenie - ławki 33 szt., ławki podwójne 6 szt., kosze na śmieci - 13 szt., donice 4 szt. Uwaga! Dodatkowe wymagania (parametry techniczne) stawiane w dokumentacji projektowej nawierzchni poliuretanowej są nieważne(wykreśla się). Zadanie II 3.10 Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 50m x 30m o powierzchni 1500 m2 W projekcie przewidziano wykonanie dwoch boisk do koszykówki oraz boiska do piłki ręcznej. Wymiary, rozstaw linii boiska oraz wyposażenie boisk zgodnie z załączonymi do dokumentacji projektowej rysunkami oraz specyfikacjami opracowanymi przez twórców ORLIKA 2012. Podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej stanowiącej część załącznika nr 7 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR stanowiącymi część załącznika nr 7 do SIWZ Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę o grubości 10 - 11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2 - 3 mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 4 szt. - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180 cm. - 4 szt. - mechanizm regulacji wysokości. - 4 szt. - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 4 szt. Wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 szt. - siatki do bramek - 2 szt. Uwaga! 1. Dodatkowe wymagania (parametry techniczne) stawiane w dokumentacji projektowej nawierzchni poliuretanowej są nieważne. 2. Niniejsze zapisy dotyczące wyposażenia boisk zmieniają odpowiednie zapisy w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. 3.11 Budowa boiska do piłki nożnej o wym. 30 x 62m. o pow. całkowitej 1860 m2 (pole gry 26 x 56 m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min 40 mm. na podkładzie z maty elastycznej ( typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1.Typ włókna : monofil 2. Skład chemiczny włókna: polietylen 3.Ciężar włókna: min 11 000Dtex 4. Gęstość trawy: min 97 000 włókien/ m2 Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR stanowiącymi część załącznika nr 7 do SIWZ - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR stanowiącymi część załącznika nr 7 do SIWZ - wyposażenie - bramki aluminiowe (5 x 2 m) mocowane w tulejach - 2 szt. - siatki do bramek - 2 szt. 3.12 Chodniki i dojazdy z prostokątnej kostki betonowej typu melanż o gr. 8 cm. Obrzeża betonowe na tej samej wysokości co chodnik. Dojazd do kompleksu sportowego od strony wschodniej - ul. Tysiąclecia. 3.13 Ogrodzenie systemowe na słupkach z stalowych profili zamkniętych mocowanych na podmurówce betonowej. Rozstaw ok.250 cm. Ogrodzenie panelowe wys.4 m. o rozmiarze oczek 200 x 30 mm. W wersji ocynk z malowaniem proszkowym - kolor zielony. Odcinki do 6 m. wysokości wypełnione siatką polipropylenową. W ogrodzeniu 3 furtki o wys. 2,5 m i szer. 1 m. i jedna brama wjazdowa dwu skrzydłowa wys. 2,5 m. i szer. 4,5 m. 3.14 Trybuny stałe zewnętrzne 2 szt z PCV w kolorze czerwonym na konstrukcji z profili stalowych malowanych proszkowo. Każda z trybun posiada 3 rzędy czterdziestu siedzisk oddzielonych od siebie przejściami. 3.15 Ławki - 22 szt. i kosze na śmieci 14 szt. 3.16 Instalacja oświetleniowa - 18 szt. opraw na 6 masztach oświetleniowych 3.17 Kontenerowy budynek socjalny: wersja STANDARD + w podłużnym wariancie ustawienia o pow. zabudowy 84,86 m2, wyposażony w instalację oświetleniową , instalację wod. - kan., wentylację i elektryczną instalację CO., dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 3.18 Przyłącze wodociągowe z rur PE i przyłącze kanalizacji sanitarnej i deszczowej z rur PCV. Uwaga! Dodatkowe wymagania (parametry techniczne) stawiane w dokumentacji projektowej nawierzchni ze sztucznej trawy są nieważne ( wykreśla się). 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty 4.1 Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: - Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14 877 : 2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. - Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 4.2 Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: - Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd),dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). -Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN- EN 15 330-1:2008, , lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. - Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 5. Dokumenty odbiorowe dla zaplecza sanitarno - szatniowego : - deklaracja zgodności, - pozytywna opinia rzeczoznawcy do spraw higieniczno - sanitarnych o spełnieniu wymogów zaplecza jako budynku użyteczności publicznej, - pozytywna opinia rzeczoznawcy BHP o spełnieniu wymogów zaplecza jako budynku użyteczności publicznej. 6. Wykonawcy mogą stosować zgodnie z art.29 i 30 ustawy, urządzenia techniczne i materiały równoważne. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ, na który składają się: 7.1. Dokumentacja projektowa 7.2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 7.3. Przedmiar robót 8. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 8.2. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 8.3.przedmiarów robót, ze zmianami wniesionymi specyfikacją (pkt. 3.3.10 SIWZ uwaga 2), 8.4.specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 8.5. projektów budowlanych i wykonawczych, ze zmianami wniesionymi specyfikacją (pkt. 3.3.10 SIWZ uwaga 2)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000 PLN zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych ) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń, wykazów i dokumentów opisanych w pkt. 11 SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, oświadczenia i próbki: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, wskazana data podpisania oświadczenia. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych (udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 2122 21-1), w tym: trzech boisk piłkarskich z nawierzchnia z trawy syntetycznej o powierzchni min. 1860 m2 wraz z infrastrukturą i wyposażeniem o min. wartości 700 000 zł /brutto/ każde i trzech boisk z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni min. 1 500 m2 w technologii natryskowej z łączeniem kolorów (tj. wykonanie nawierzchni w co najmniej trzech kolorach) wraz z infrastrukturą i wyposażeniem oraz o min. wartości brutto 600 000,00 zł każde ( z podaniem wartości, powierzchni oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencji ), że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ, wskazana data podpisania wykazu. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, drogowej, oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - załącznik nr 4 do SIWZ, wskazana data podpisania wykazu. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.5, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował za zgodą innych podmiotów - załącznik nr 5 do SIWZ, wskazana data podpisania. 7. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzająca, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 4 mln zł (W przypadku kiedy Wykonawca poda, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie sześciocyfrowej (siedmiocyfrowej, itd.) wówczas Zamawiający traktuje, że pierwsza cyfra przedmiotowej kwoty ma wartość 1, a każda kolejna cyfra przedmiotowej kwoty ma wartość 0 i ostatnie dwie cyfry przedmiotowej kwoty to wartości groszy). Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 9.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14 877 : 2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 10. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 11. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 12. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 13.Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium(Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd),dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 14.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN- EN 15 330-1:2008, , lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 15.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 16. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 17. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię Ponadto do oferty należy załączyć: 18. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, wskazana data podpisania. 19. Kosztorysy ofertowe, odrębne dla każdego zadania, wykonane metodą uproszczoną , polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług. Wskazane jest załączenie do oferty zbiorczego zestawienia kosztorysów z podaniem wartości poszczególnych kosztorysów (wg kolejności jak w przedmiarach robót). Suma zestawienia powinna równać się cenie ofertowej. Opisy poszczególnych pozycji w kosztorysach ofertowych powinny być takie same jak w przedmiarach robót. 20.Pełnomocnictwo do reprezentowania: 20.1. wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w przetargu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 20.2. wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy także spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 21. Dowód wniesienia wadium. 22. Próbki z metryką określającą nazwę producenta i typ: 22.1. Próbka nawierzchni z trawy syntetycznej w formacie min. 20 x 15 cm 22.2. Próbka wypełnienia w ilości min. 100 g 22.3. Próbka podkładu elastycznego pod nawierzchnię. 22.4. Próbka nawierzchni poliuretanowej z metryką określającą nazwę producenta i typ. Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11.1. oraz 11.3. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 3.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 Uwag, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w pkt. 3.1 oraz 3.2 Uwag stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość oferowanego systemu nawierzchni z trawy synetycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach