Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów wokół Zespołu Szkół Nr 3 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Morcinka: Zadanie I - budowa boiska przyszkolnego, rzutni, bieżni, skoczni, rozbudowa parkingu wewnętrznego, Zadanie II - budowa kompleksu boisk wielofunkcyjnych w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów wokół Zespołu Szkół Nr 3 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Morcinka: Zadanie I - budowa boiska przyszkolnego, rzutni, bieżni, skoczni, rozbudowa parkingu wewnętrznego, Zadanie II - budowa kompleksu boisk wielofunkcyjnych w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz 1655 z późn. zm.) na zadanie pod nazwą: Zagospodarowanie terenów wokół Zespołu Szkół Nr 3 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Morcinka: Zadanie I - budowa boiska przyszkolnego, rzutni, bieżni, skoczni, rozbudowa parkingu wewnętrznego, Zadanie II - budowa kompleksu boisk wielofunkcyjnych w ramach ogólnopolskiego programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012 2. Lokalizacja: Działki nr 19/7, 20/5, 34/5, 37/1, 38/3, 39/3, 77/3, karta mapy 62, o pow 20 609 m2, zabudowane budynkiem o pow. zabudowy 4472,92 m2, ul. Morcinka w Dąbrowie Górniczej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: Zadanie I 3.1.Boisko wielofunkcyjne (siatkówka, koszykówka) o nawierzchni poliuretanowej - 15m x26m: - podbudowa przepuszczalna (kruszywo łamane na podsypce piaskowej) z drenażem wgłębnym, - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, - nawierzchnia poliuretanowa typu natrysk na przepuszczalnej warstwie elastycznej gr. 3,5 cm, - 2 piłkochwyty o wysokości 6 m. i szerokości 13 m. wykonane z siatki polipropylenowej, - wyposażenie - słupki do siatkówki stalowe montowane w tulejach, siatka do siatkówki całosezonowa i 1 zestaw, stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160 cm, tablica 180 x105 cm, obręcz uchylna, siateczka do obręczy - 2 zestawy . 3.2. Bieżnia 4-ro torowa o długości całkowitej 75 m., szerokość toru 120cm., obramowana obrzeżami betonowymi o nawierzchni poliuretanowej o parametrach jak boisko, 3.3. Skocznia do skoku w dal: -rozbieg skoczni do skoku w dal o wymiarach 29,5 m. x 1,5 m., nawierzchnia poliuretanowa o parametrach takich samych jak dla boiska i bieżni, - zeskocznia z piaskownicą z piasku kwarcowego lub rzecznego 0,2 mm otoczoną obrzeżem chodnikowym powleczonym gumą. 3.4. Rzutnia do pchnięcia kulą; -koło którego powierzchnię wyznacza promień R=1,067 m. o nawierzchni betonowej, obramowane obręczą metalową o średnicy wewnętrznej 2,135 m., do którego przylega próg drewniany przykręcany do podłoża. Nawierzchnia pola rzutów z mączki ceglanej - na krawędziach obrzeża betonowe. 3.5. Ciągi pieszo-jezdne z kolorowej (melanż) prostokątnej kostki betonowej o gr. 8 cm z obrzeżami betonowymi na wysokości chodnika wraz z zaprojektowanym odwodnieniem. 3.6. Ogrodzenie systemowe, panelowe o wys, 2 m., na słupkach ze stalowych profili zamkniętych - rozstaw słupków około 250 cm., oczka 200 x 30 mm w wersji ocynk + malowanie proszkowe w kolorze zielonym. 3.7. Parking na 20 miejsc postojowych z prostokątnej kostki typu melanż z odwodnieniem. 3.8. Zieleń - zgodnie z projektem zieleni, 3.9. Wyposażenie - ławki 33 szt., ławki podwójne 6 szt., kosze na śmieci - 13 szt., donice 4 szt. 3.10. Oświetlenie - 14 szt. opraw na 6 masztach oświetleniowych. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w tym STWOR, w ilościach wynikających ze szczegółowych przedmiarów robót (zał. Nr 7 do SIWZ). Zadanie II 3.11. Boisko wielofunkcyjne (dwa boiska do koszykówki i boisko do piłki ręcznej) o nawierzchni poliuretanowej -50 x 30 m: - podbudowa przepuszczalna (kruszywo łamane na podsypce piaskowej) z drenażem wgłębnym, - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska, - nawierzchnia poliuretanowa typu natrysk na przepuszczalnej warstwie elastycznej gr. 3,5 cm., - wyposażenie: - bramki stalowe 3 x2 m., montowane w tulejach, siatki do bramek - 2 szt. - stojak stalowy ocynkowany regulowany o wysięgu 160 cm., tablica 180 x 105 cm., obręcz uchylna, siateczka do obręczy - 4 zestawy. 3.12. Boisko do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o wym. 62 x 30m.: - podbudowa przepuszczalna (kruszywo kamienne na podsypce piaskowej z warstwą wyrównującą z miału kamiennego), -nawierzchnia z trawy syntetycznej o dł min. 60 mm. wypełniona granulatem termoplastycznym. Uwaga: Nawierzchnia trawiasta musi posiadać certyfikat FIFA - wyposażenie: - bramki aluminiowe 5x2 m., montowane w tulejach, siatki do bramek - 2 szt. 3.13. Chodniki i dojazdy z prostokątnej kostki betonowej typu melanż o gr. 8 cm. Obrzeża betonowe na tej samej wysokości co chodnik. Dojazd do kompleksu sportowego od strony wschodniej - ul. Tysiąclecia. 3.14. Ogrodzenie systemowe na słupkach z stalowych profili zamkniętych mocowanych na podmurówce betonowej. Rozstaw ok.250 cm. Ogrodzenie panelowe wys.4 m. o rozmiarze oczek 200 x 30 mm. W wersji ocynk z malowaniem proszkowym - kolor zielony. Odcinki do 6 m. wysokości wypełnione siatką polipropylenową. W ogrodzeniu 3 furtki o wys. 2,5 m i szer. 1 m. i jedna brama wjazdowa dwu skrzydłowa wys. 2,5 m. i szer. 4,5 m. 3.15. Trybuny stałe zewnętrzne 2 szt z PCV w kolorze czerwonym na konstrukcji z profili stalowych malowanych proszkowo. Każda z trybun posiada 3 rzędy czterdziestu siedzisk oddzielonych od siebie przejściami. 3.16. Ławki - 22 szt. i kosze na śmieci 14 szt. 3.17. Instalacja oświetleniowa - 18 szt. opraw na 6 masztach oświetleniowych 3.18. Kontenerowy budynek socjalny: wersja STANDARD + w podłużnym wariancie ustawienia o pow. zabudowy 84,86 m2, wyposażony w instalację oświetleniową , instalację wod. - kan., wentylację i elektryczną instalację CO., dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 3.19. Przyłącze wodociągowe z rur PE i przyłącze kanalizacji sanitarnej i deszczowej z rur PCV. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, w tym STWOR, w ilościach wynikających ze szczegółowych przedmiarów robót ( zał nr 7 do SIWZ). 4. Wymagania dotyczące norm, atestów i autoryzacji: 4.1. Dla zastosowanych materiałów i urządzeń: 4.1.1. Badania na zgodność z normą PN-EN lub inną normą europejską, lub ważne aprobaty techniczne ITB (pełne ), lub rekomendacje techniczne RTB ( pełne) lub inne dokumenty ,wydane przez instytucje uprawnione do badań i certyfikowania wyrobów i materiałów. 4.2. Dla nawierzchni poliuretanowej: 4.2.1.Nawierzchnia poliuretanowa jest przeznaczona do wykonania na terenie budowy. Nie dopuszcza się stosowania nawierzchni prefabrykowanych (w całości ani częściowo) 4.2.2. Nawierzchnia może być instalowana jedynie przez autoryzowanego wykonawcę o kwalifikacjach potwierdzonych stosownym dokumentem wystawionym przez producenta nawierzchni i dotyczącym zadania 4.2.3. Spełnienie wszystkich minimalnych parametrów nawierzchni określonych w dokumentacji należy potwierdzić stosownymi dokumentami: - badania na zgodność z normą PN-EN 14 877, lub ważne aprobaty techniczne ITB (pełne), lub rekomendacje techniczne RTB (pełne) lub inne dokumenty, wydane przez instytucje uprawnione do badań i certyfikowania wyrobów potwierdzające, że oferowane nawierzchnie poliuretanowe posiadają żądane parametry techniczne, - karta techniczna wystawiona przez producenta. 4.2.4. Nawierzchnia poliuretanowa powinna posiadać aktualny atest higieniczny, 4.2.5. Gwarancja na wykonanie robót nawierzchniowych wystawiona przez producenta nawierzchni i dotycząca zadania, 4.3. Dla nawierzchni z trawy syntetycznej: 4.3.1. Nawierzchnia może być instalowana jedynie przez autoryzowanego wykonawcę o kwalifikacjach potwierdzonych stosownym dokumentem wystawionym przez producenta nawierzchni w oryginale i dotyczącym zadania, 4.3.2. Spełnianie wszystkich wymaganych minimalnych parametrów nawierzchni określonych w dokumentacji należy potwierdzić stosownymi dokumentami: - badania na zgodność z normą PN-EN 15 330-1, lub ważna aprobata techniczna ITB (pełna), lub rekomendacje techniczne ITB (pełne) lub inny dokument wydany przez instytucje uprawnione do badań i certyfikowania wyrobów potwierdzające, że oferowana nawierzchnia z trawy sztucznej posiada żądane parametry techniczne, - karta techniczna wystawiona przez producenta . 4.3.3. Nawierzchnia ze sztucznej trawy oraz granulat gumowy powinny posiadać aktualny atest higieniczny, 4.3.4. Gwarancja wystawiona przez producenta nawierzchni dotycząca zadania, 4.3.5. Nawierzchnia z trawy syntetycznej powinna spełniać wymogi stawiane przez FIFA do poziomu 1 lub 2 Stars (uzyskany certyfikat na wykonanym obiekcie lub zgodność potwierdzona badaniami laboratoryjnymi), 4.4. Dla zaplecza sanitarno - szatniowego: 4.4.1. Deklaracja zgodności, 4.4.2. Pozytywna opinia rzeczoznawcy do spraw higieniczno - sanitarnych o spełnieniu wymogów zaplecza jako budynku użyteczności publicznej, 4.4.3. Pozytywna opinia rzeczoznawcy BHP o spełnieniu wymogów zaplecza jako budynku użyteczności publicznej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr7 do SIWZ - Dokumentacja projektowa w tym Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 6. Wykonawcy mogą stosować zgodnie z art.29 i 30 ustawy, urządzenia techniczne i materiały równoważne. 7. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 7.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7.2. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 7.3.przedmiarów robót, 7.4.specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Załączone Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierają zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania i odbioru robót. 7.5. projektów budowlanych i wykonawczych. 8. Na wykonane roboty oraz zastosowane materiały Wykonawcy udzielą rękojmi na okres 1 roku oraz gwarancji na okres nie krótszy niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego. 9. W przypadku wygrania postępowania Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia placu budowy na czas realizacji umowy na kwotę nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30 000 PLN zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych ) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń, wykazów i dokumentów opisanych w pkt. 11 SIWZ wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, wskazana data podpisania oświadczenia. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. min. 1 obiekt sportowy w skład którego wchodzą: min.1 boisko poliuretanowe o pow. min. 600 m2 wraz z infrastrukturą i wyposażeniem i min. 1 boisko ze sztucznej trawy o pow. min. 1 800 m2 wraz z infrastrukturą i wyposażeniem, z podaniem wartości, powierzchni oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencji - min.1), że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ, wskazana data podpisania wykazu. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, drogowej, oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - załącznik nr 4 do SIWZ, wskazana data podpisania wykazu. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.5, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował za zgodą innych podmiotów - załącznik nr 5 do SIWZ, wskazana data podpisania. 7. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Badania na zgodność z normą PN-EN 14 877, lub ważne aprobaty techniczne ITB (pełne), lub rekomendacje techniczne RTB (pełne) lub inne dokumenty, wydane przez instytucje uprawnione do badań i certyfikowania wyrobów potwierdzające, że oferowane nawierzchnie poliuretanowe posiadają żądane parametry techniczne. 8.1. Karta techniczna wystawiona przez producenta nawierzchni poliuretanowej. 9. Badania na zgodność z normą PN-EN 15 330-1, lub ważna aprobata techniczna ITB (pełna), lub rekomendacje techniczne RTB (pełne) lub inny dokument wydany przez instytucje uprawnione do badań i certyfikowania wyrobów potwierdzające, że oferowana nawierzchnia z trawy sztucznej posiada żądane parametry techniczne. 9.1. Karta techniczna wystawiona przez producenta nawierzchni ze sztucznej trawy. 10. Atesty PZH lub równoważne na poliuretan, sztuczną trawę i granulat gumowy. 11. Autoryzacja wykonawcy oferowanych nawierzchni sportowych (z poliuretanu i ze sztucznej trawy), potwierdzająca kwalifikacje wykonawcy do ich układania i potwierdzająca dostawę materiałów, wystawiona przez producenta nawierzchni dla zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 12. Gwarancja na oferowane nawierzchnie sportowe wystawiona przez producenta nawierzchni dotycząca zadania. 13. Potwierdzenie wymogów stawianych przez FIFA nawierzchniom ze sztucznej trawy do poziomu 1 lub 2 Stars (uzyskany certyfikat na wykonanym obiekcie lub zgodność potwierdzona badaniami laboratoryjnymi). Ponadto do oferty należy załączyć: 14. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, wskazana data podpisania. 15. Kosztorysy ofertowe, odrębne dla każdego zadania, wykonane metodą uproszczoną , polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług. Wskazane jest załączenie do oferty zbiorczego zestawienia kosztorysów z podaniem wartości poszczególnych kosztorysów (wg kolejności jak w przedmiarach robót). Suma zestawienia powinna równać się cenie ofertowej. 16.Pełnomocnictwo do reprezentowania: 16.1. wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w przetargu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 16.2. wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy także spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 17. Dowód wniesienia wadium. Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach