Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów wokół Zamku w Siewierzu na cele rekreacyjne, turystyczne i sportowe - Etap IA

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2011-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów wokół Zamku w Siewierzu na cele rekreacyjne, turystyczne i sportowe - Etap IA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów wokół Zamku w Siewierzu na cele rekreacyjne, turystyczne i sportowe - Etap IA, w ramach realizacji projektu: Rozwój infrastruktury aktywnych form turystyki i rekreacji na terenie gmin Będzin, Siewierz, Sławków i Dąbrowa Górnicza - Centrum Sportów Letnich i Wodnych - POGORIA - Etap I - Gmina Siewierz. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w niniejszej specyfikacji, dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, decyzji Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę nr WAiŚ.I.7351-1253/09 z dnia 05.11.2009 r. Przedmiary robót są elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)budowę zespołu dwóch kortów tenisowych otwartych o nawierzchni poliuretanowej (36,6 x36,6 m) wraz z ogrodzeniem z siatki o wys. 4,0 m i 6,0 m i oświetleniem, 2)budowę bieżni 4-torowej do biegu na 100 m o nawierzchni poliuretanowej (120,0 x 5,13 m), 3)budowę skateparku o nawierzchni betonowej 16x32 m, w skład którego wchodzą następujące urządzenia: a)Quarter - 2 kpl, b)Bank - 1 kpl, c)Funbox z grindboxem i rurką - 1 kpl, d)Funbox piramida z grindboxem i rurką - 1 kpl, e)Grindbox 12 - 1 kpl, f)Rurka prosta - 1 szt. 4)budowę placu zabaw dla dzieci o pow. 827 m2, o nawierzchni poliuretanowo-gumowej, ogrodzonego murkiem, w skład którego wchodzą następujące urządzenia zabawowe: a)Bujak - 1 szt. b)Wirujące koło - 1 szt. c)Piaskownica z domkiem - 1 szt. d)Małpie drzewko - 1 szt. e)Huśtawka typu ważka - 1 szt. f)Huśtawka typu ważka z systemem poziomującym - 1 szt. g)Huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt. h)Huśtawka z siedziskiem typu bocianie gniazdo - 1 szt. i)Statek (wymiary min. 8,0x10,0 m i wys. 4,0 m) - 1 szt. j) Forteca (wymiary min. 8,0x9,0 m i wys. 4,0 m/) - 1 szt. k)Arena do gry w panna (o min. średnicy 6,0 m) - 1 szt. 5)budowę ciągów pieszo-jezdnych z kostki betonowej szarej i kolorowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej (1253,0 m2), 6)budowę odcinka kanalizacji deszczowej (35,0m) oraz drenaży pod kortami i placem zabaw, 7)budowę odwodnienia liniowego (167,0 m), 8)budowę oświetlenia terenu wokół budowanych obiektów (19 lamp parkowych wandaloodpornych) 9)budowę dodatkowego ogrodzenia panelowego, systemowego od strony zachodniej z drutu stalowego ? 4 mm ocynk. z powłoką PCV, o oczkach 50x200mm, z podmurówką z płyt betonowych prefabryk. o wys.1,50 m (155,0 m), 10)plantowanie gruntu /istniejące hałdy ziemi/ od strony południowej (4000 m2). Wykonawca jest ponadto zobowiązany do: a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)wykonania robót zabezpieczających, odtworzeniowych zgodnie z projektem, c)wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, d)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, e)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, f)oznakowania terenu budowy i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, g)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, h)zgłoszenia wpisem w dzienniku budowy robót ulegających zakryciu lub zanikających i)dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, j)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, k)wykonania badań, prób i rozruchu, l)dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, m)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, n)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, o)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, p)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, q)przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). r)wykonania robót z należytą starannością nie powodującego uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt, s)uzgodnienia robót z zarządcami dróg i sieci uzbrojenia terenu i wykonanie ich zgodnie z wytycznymi, t)zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza ostatecznie zatwierdzona w zasobach geodezyjnych Starostwa powiatowego w Będzinie), u)zapewnienia nadzoru archeologicznego nad realizacją inwestycji, zgodnie z postanowieniem Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach nr K-NR-JH/4161/7237/2/09 z dnia 31 sierpnia 2009 r., v)wykonania innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki zlecenia: 1.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 2.W celu prawidłowego przygotowania oferty zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie. 3.Materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 5 km. 4.Ewentualne materiały budowlane i ich producenci, wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane jedynie przykładowo. Zamawiający nie sugeruje konkretnych materiałów lub producentów i dopuszcza rozwiązania równoważne. 5.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego na 14 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 6.Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oferty wykonawcy oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowo-finansowy robót na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 7.Zamawiający uzyskał na realizację przedmiotu zamówienia dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej RPO WSl. 8.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 48 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. 9.Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne częściowo, w transzach kwartalnych, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym w terminie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego danej faktury wraz z podpisanym przez obie strony protokołem odbioru i oświadczeniami podwykonawców i wykonawcy o nie zaleganiu z zapłatą należności na rzecz podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium. 4.Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz pok. nr 17 za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach