Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych i placów zabaw na terenie miasta Rybnika z podziałem na zadania: Zad.1) Place zabaw na terenach rekreacyjnych: - dzielnica Kłokocin; budowa placu zabaw na terenie rekreacyjnym; - dzielnica Ligota - Ligocka Kuźnia; modernizacja oraz rozbudowa ogólnodostępnego placu zabaw przy Przedszkolu nr 4. Zad.2) Doposażenie w urządzenia zabawowo-rekreacyjne: - dzielnica Smolna; „Dla zdrowia, dla ducha, dla dużego i malucha” – doposażenia w urządzenia zabawowo-rekreacyjne terenu przy Szkole Podstawowej nr 34 i przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 10; - dzielnica Zamysłów; „Rajzapunkt” - rozbudowa obiektu na potrzeby integracji mieszkańców przez sport i kulturę (Kulturalny Zamysłów).

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów rekreacyjno-sportowych i placów zabaw na terenie miasta Rybnika z podziałem na zadania: Zad.1) Place zabaw na terenach rekreacyjnych: - dzielnica Kłokocin; budowa placu zabaw na terenie rekreacyjnym; - dzielnica Ligota - Ligocka Kuźnia; modernizacja oraz rozbudowa ogólnodostępnego placu zabaw przy Przedszkolu nr 4. Zad.2) Doposażenie w urządzenia zabawowo-rekreacyjne: - dzielnica Smolna; „Dla zdrowia, dla ducha, dla dużego i malucha” – doposażenia w urządzenia zabawowo-rekreacyjne terenu przy Szkole Podstawowej nr 34 i przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 10; - dzielnica Zamysłów; „Rajzapunkt” - rozbudowa obiektu na potrzeby integracji mieszkańców przez sport i kulturę (Kulturalny Zamysłów).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja, elementów zagospodarowania terenu, w tym dostawa z montażem urządzeń rekreacyjno-zabawowych oraz wykonanie towarzyszących robót budowlanych w obrębie ogólnodostępnych terenów rekreacyjnych, w tym (głównie) przy placówkach szkolno-oświatowych na terenie miasta Rybnika. Zadanie1 obejmuje dwie lokalizacje (do wspólnej wyceny ofertowej w ramach zadania 1): - lokalizacja 1A w dzielnicy Kłokocin („budowa placu zabaw na terenie rekreacyjnym”) - teren rekreacyjno-sportowy przy ul. Brackiej, - lokalizacja 1B w dzielnicy Ligota - Ligocka Kuźnia („modernizacja oraz rozbudowa ogólnodostępnego placu zabaw przy Przedszkolu nr 4”) - teren Przedszkola nr 4, przy ul. K. Miarki 72. Zadanie 2 obejmuje trzy lokalizacje (do wspólnej wyceny ofertowej w ramach Zadania 2): dwie w dzielnicy Smolna pod wspólną nazwą „Dla zdrowia, dla ducha, dla dużego i malucha” -doposażenie w urządzenia zabawowo-rekreacyjne, są to: - lokalizacja 2A w dzielnicy Smolna - teren Szkoły Podstawowej nr 34, przy ul. Reymonta 69, - lokalizacja 2B w dzielnicy Smolna – w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 10 na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wodzisławskiej 31, oraz jedną w dzielnicy Zamysłów: - lokalizacja 2C w dzielnicy Zamysłów („Rajzapunkt” - rozbudowa obiektu na potrzeby integracji mieszkańców przez sport i kulturę) - teren rekreacyjno-sportowy przy ul. Pełczyńskiego. Ogólny zakres robót podstawowych i prac towarzyszących wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje: - karczowanie krzewów kolidujących z planowanym zagospodarowaniem terenu, - roboty ziemne (w tym plantowanie i korytowanie pod nawierzchnie bezpieczne), - ułożenie obrzeży betonowych z nakładkami bezpiecznymi, elastycznymi z gumy SBR, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku, - dostawę i montaż urządzeń zabawowych i rekreacyjno-zręcznościowych wraz z fundamentowaniem, - wykonanie ogrodzeń zewnętrznych ze zgrzewanych paneli systemowych, - dostawę i montaż innych elementów małej architektury (tablice z regulaminem), - pełna obsługa geodezyjna prowadzonych robót (w tym inwentaryzację powykonawczą), - serwis techniczny zabudowanych urządzeń zabawowych i rekreacyjno-sportowych w okresie udzielonej gwarancji, przez co należy rozumieć wymaganą warunkami udzielonej gwarancji (o ile gwarancja taki wymóg będzie zawierać) kontrolę i konserwację prowadzoną w okresie gwarancyjnym staraniem i na koszt Wykonawcy, - skompletowanie dokumentacji odbiorowej, w tym: a) certyfikatów (świadectw) zgodności zabudowanych urządzeń z normami: PN-EN 1176-1:2009 (Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie) oraz PN-EN 1177:2009 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki) b) kart technicznych zabudowanych urządzeń i wyposażenia z potwierdzeniem (oświadczeniem) o ich zabudowaniu w danej lokalizacji, c) potwierdzonej kopii (złożonego w kancelarii Urzędu Miasta Rybnika) zgłoszenia wykonania prac geodezyjnych („Zawiadamianie o wykonaniu prac geodezyjnych i prac kartograficznych”) z załącznikami, w tym szkicem pomiarowym i/lub mapą powykonawczą w 3-ech egz. [mapę powykonawczą uwierzytelnioną przez ośrodek geodezyjno – kartograficzny (w razie jej braku na dzień złożenia dok. powykonawczej), należy przekazać zamawiającemu najpóźniej do 3 miesięcy po odbiorze zrealizowanego obiektu, niezwłocznie po odbiorze mapy z ośrodka geodezyjno – kartograficznego przez geodetę (staraniem i na koszt wykonawcy)]. - wykonanie prac towarzyszących opisanych w przedmiarach robót, SIWZ i pozostałej dokumentacji przetargowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisano w STWiOR oraz w załączonych przedmiarach. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały, zabudowane urządzenia i wyposażenie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza istotnych zmian w sposobie użytkowania terenów rekreacyjnych, które są dostępne dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - montaż urządzeń rekreacyjno-sportowych i zabawowych, - wykonanie nawierzchni bezpiecznych pod urządzenia, - wykonanie ogrodzeń placów zabaw - wykonanie towarzyszących robót ogólnobudowlanych. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach