Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów publicznych w miejscowości Słubice

GMINA SŁUBICE ogłasza przetarg

  • Adres: 09-533 Słubice, ul. Płocka 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242778930 , fax. 242778949
  • Data zamieszczenia: 2023-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SŁUBICE
    ul. Płocka 32
    09-533 Słubice, woj. mazowieckie
    tel. 242778930, fax. 242778949
    REGON: 611015968
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugslubice.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów publicznych w miejscowości Słubice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów budowlanych w tym m.in. obiekty małej architektury, parkingi, stacja ładowania wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach zadania inwestycyjnego pn. „ Zagospodarowanie terenów publicznych w miejscowości Słubice”, na działkach nr ewid. 234/8, 234/10, 234/11, 234/13, położonych w miejscowości Słubice, obręb ewid. 0014 Słubice, gm. Słubice, powiat płocki, woj. mazowieckie. Zagospodarowanie terenów polegające na utwardzeniu części terenu, urządzeniu zieleni niskiej i wysokiej, wytworzenie strefy wypoczynku, oświetlenie terenu, monitoring, zaplecze techniczne i sanitarne. Realizacja przedmiotu zamówienia jest dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Inwestycja, której dotyczy niniejsze postępowanie jest tożsama z opisem inwestycji zawartym we wniosku o dofinansowanie, złożonym przez Gminę Słubice. Zakres zamówienia obejmuje: budowę utwardzonych nawierzchni jezdnych oraz ścieżek dla pieszych wraz z elementami małej architektury (ławki, kosze na śmieci, elementy dekoracyjne- donice z drzewami oraz trawą ozdobną), budowę parkingu, budowę przyłączy oraz sieci: energetycznej, sanitarnej oraz wodociągowej wraz z wolnostojącą toaletą publiczną . W części parkowej – nowe nasadzenia, nowoczesna aranżacja zieleni, różnorodność gatunkowa drzew i krzewów. Budowa oświetlenia parku oraz parkingu wraz z systemem monitorowania za pomocą kamer oraz stacje ładowania pojazdów.Zakres prac: Przyłącze wody, Przyłącze kanalizacji sanitarnej,  Instalacja oświetlenia zewnętrznego, Okablowanie,  Złącze kablowe Z1,  Złącze kablowe Z2, Złącze kablowe Z3,  Instalacja CCTV, Roboty drogowe,  Wymiana gruntu,  Warstwy konstrukcyjne,  Nawierzchnie, Mała architektura,  Organizacja ruchu,  Zieleń.Szczegółowy zakres robót opisany został w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następującej dokumentacji projektowej:1) Projekcie budowalnym, 2) Projekcie technicznym: branży konstrukcyjno-drogowej, branży sanitarnej, branży elektrycznej, 3) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,4) Przedmiarze,5) Badaniach geotechnicznych gruntu.W przypadku rozbieżności w dokumentacji, w tym rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, Projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - rozbieżności będą rozstrzygane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 40.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 14.04.2023 r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BS MAZOWSZE W PŁOCKU, ODDZIAŁ W SANNIKACH, FILIA SŁUBICE numer rachunku 19 9042 1039 0840 0101 2000 0040 z dopiskiem „ Zagospodarowanie terenów publicznych w miejscowości Słubice”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Słubice, ul. Płocka 32, 09-533 Słubice.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę w postępowaniu wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł ( dwa miliony złotych).b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł ( dwóch milionów złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie zdolności zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo zrealizował co najmniej dwie roboty budowalne (publiczne) o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia (tzn. roboty związane z budową dróg wraz z całą infrastrukturą lub terenów zielonych, skwerów, parkingów z całą infrastrukturą itp.)o wartości minimum : 2.000.000,00 zł brutto każda.b) w zakresie kwalifikacji zawodowych i uprawnień ( dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia) :a. warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą (dla każdej ze specjalności), która zgodnie z wymogami art. 12 Prawa budowlanego ( Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowalnymi w specjalnościach: co najmniej 1 (jedną) osobą – która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowalnej, co najmniej 1 (jedną) osobą – która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnychi kanalizacyjnych, co najmniej 1 (jedną) osobę – która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 1 (jedną) osobą- która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.c) w zakresie doświadczenia:a. Kierownik budowy posiadający: Posiada uprawnienie budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi od minimum 5lat i doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na minimum 2 zadaniach o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia (tzn. roboty związane z budową dróg wraz z całą infrastrukturą lub terenów zielonych, skwerów, parkingów z całą infrastrukturą itp.) o wartości robót nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto każda; wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia*b. Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający: Posiada uprawnienie budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych od minimum 3lat i doświadczenie na stanowisku kierownika robót elektrycznych na minimum 1 zadaniu o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia (tzn. roboty związane z budową dróg wraz z całą infrastrukturą lub terenów zielonych, skwerów, parkingów z całą infrastrukturą itp.) o wartości robót nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto* Za udział w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia rozumie się :- udział w przygotowaniu dokumentacji powykonawczej,-lub udział w odbiorze końcowym robót branżowych potwierdzonych podpisem w protokole,-lub udział w odbiorze końcowym robót potwierdzonych podpisem w protokole.Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji i sprawowanie ich przez 1 osobę. Powyższe jest możliwe pod warunkiem spełnienia wszystkich stawianych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach