Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów przybrzeżnych nad jeziorem Mój

Urząd Gminy Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7512474 w. 17 , fax. 897 512 746
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kętrzyn
    ul. Kościuszki 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7512474 w. 17, fax. 897 512 746
    REGON: 53553400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaketrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów przybrzeżnych nad jeziorem Mój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w miejscowości Czerniki, Gmina Kętrzyn, na działkach Nr 29/1, 29/8, 29/3, 29/7, 47, 40, 41, zadania pn. : Zagospodarowanie terenów przybrzeżnych nad jeziorem Mój. 2. Zakres zamówienia : a) budowa budynku socjalnego z sanitariatami : - instalacje: elektryczna łącznie z grzewcza i przyzywowa, wodna łącznie z instalacją cwu, kanalizacyjna, odgromowa, wentylacyjna, - przyłącze wodociągowe z rur fi 63 PE wraz ze studzienką wodomierzową z włazem typu ciężkiego, od projektowanej sieci do wodomierza, - podziemna instalacja kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe z włazem typu ciężkiego; - podziemna zewnętrzna instalacja wodociągowa do budynku od wodomierza w studzience wodomierzowej (łącznie z wodomierzem), wodomierz wyposażony w nadajnik umożliwiający zdalny odczyt, - wyposażenie i osprzęt określone w dokumentacji projektowej, - tynk zewn. cienkowarstwowy gładki malowany farbami elewacyjnymi, pasy w wysokości okien z tynku specjalnego, cokół wykończony płytkami klinkierowymi, - stalarka okienna i drzwiowa z PVC, - płytki okładzinowe gresowe o wymiarach 60 cm x 30 cm, - właz na poddasze ze składaną i chowaną drabinką, - pokrycie dachu – dachówka ceramiczna, b) budowa 2 wiat rekreacyjnych, - wiaty o konstrukcji drewnianej, - wyposażenie każdej wiaty : typowy pojemnik z klapą, o poj.110 litrów na odpady, ławostół ogrodowy drewniany, impregnowany, wymiary blatu stołu ok. 100cm x 200cm, - utwardzenie kostką betonową terenu wokół wiat i pod wiatami, c) budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem i wyposażeniem : - wyposażenie placu zabaw zgodnie z rysunkiem „Plac zabaw dla dzieci”, - urządzenia zabawowe muszą spełniać następujące wymagania : 1) w przypadku elementów konstrukcyjnych z drewna musi to być drewno klejone o gładkiej powierzchni, sosnowe lub świerkowe, impregnowane, 2) elementy metalowe muszą być ocynkowane lub malowane proszkowo; 3) łańcuchy ocynkowane, 4) zawiesia huśtawek łożyskowe, 5) śruby i inne ostre elementy zabezpieczone zaślepką, 6) sprzęt mocowany do podłoża za pomocą ocynkowanych stalowych kotew,zabetonowanych w podłożu, 7) sprzęt musi być estetyczny i zapewniać użytkownikom bezpieczeństwo użytkowania, - wyposażenie placu zabaw i jego montaż muszą być objęte gwarancją jakości przez okres podany w ofercie wykonawcy i być zgodne z normą PN-EN 1176, - wyposażenie musi posiadać aktualny certyfikat lub deklarację zgodności, potwierdzające zgodność produktu z w/w normą, które to dokumenty wykonawca przekaże zamawiającemu, - na sprzęcie muszą być umieszczone informacje (oznakowanie), zawierające w szczególności dane producenta, datę produkcji, numer normy, zgodnie z którą urządzenie wyprodukowano, - wszystkie elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, - udzielona gwarancja nie może być uzależniona od dodatkowych zobowiązań zamawiającego, np. zlecania przeglądów wyposażenia, - posadowienie urządzeń musi uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urzą- dzeniami, - wykonanie ogrodzenia, d) budowa siłowni zewnętrznej, - wyposażenie siłowni zgodnie z rysunkiem „Elementy siłowni zewnętrznej ze strefą bezpieczeństwa”, - krawędź strefy bezpieczeństwa wyznaczyć zatopionym w gruncie krawężnikiem betonowym, a teren utwardzić mieszanką piasku z drobnym i średnim kruszywem dekoracyjnym, do uzyskania zwartej powierzchni, e) budowa 2 boisk do gry w siatkówkę plażową, - nawierzchnia piaszczysta, - wyposażenie kompletne: słupki, siatki, linie pola gry z taśmy, f) wykonanie alejek i chodników z kostki betonowej, g) budowa parkingu : - nawierzchnia z betonowych płyt ażurowych na podbudowie z kruszywa i gr. 25cm + 10 cm, ograniczona krawężnikiem betonowym, - wyposażenie : stojaki dla rowerów, łącznie ok. 5 mb długości, typowe pojemniki z tworzywa sztucznego na odpady : pojemnik na odpady zmieszane-1100 litrów na kółkach z klapą, pojemnik żółty na plastiki-1100 litrów na kółkach z klapą, pojemnik niebieski na papier – 1100 litrów na kółkach z klapą, pojemnik zielony na szkło – 110 litrów z klapą, pojemnik brązowy na odpady biodegradowalne – 110 litrów z klapą, - oznakowanie miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych, h) remont istniejącej drogi dojazdowej : - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm, na podbudowie z kruszywa i grubości 25cm + 10 cm, ograniczonej krawężnikiem betonowym, i) budowa pomostu pływającego: - pomost na pływakach siatkobetonowych, - ograniczony barierką o długości 64,8 m, - 3 drabinki wejściowe, j) budowa oświetlenia zewnętrznego, latarnie z oprawami LED – 5 szt. k) budowa sieci wodociągowej z rur fi 90 PE od istniejącego wodociągu na działce nr 40 do hydrantu. 2a. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw, 45000000-8 Roboty budowlane, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby, 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu, 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków, 45233140-2 Roboty drogowe, 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45260000- 7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne, 45262310-7 Zbrojenie, 45262311-4 Betonowanie konstrukcji, 45262500-6 Roboty murarskie i murowe, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 45320000-6 Roboty izolacyjne, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 71354000-4 Usługi sporządzania map, 71500000-3 Usługi związane z budownictwem 3. Uszczegółowienie opisu i zakresu przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki, które są integralną częścią SIWZ : 1) projekty budowlane/wykonawcze, a jeżeli zamawiający załączył zmiany do projektów, to wykonawca uwzględnia zakres zamówienia określony w tych zmianach, 2) przedmiary robót, 3) specyfikacje techniczne. 4. Przedmiar robót należy traktować jako opracowanie niestanowiące jedynej podstawy do ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z całością dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia . Jeżeli istnieją roboty lub czynności, które Wykonawca, przy założeniu profesjonalnego charakteru prowadzonej działalności oraz przy dołożeniu należytej staranności, może przewidzieć na etapie przygotowania oferty, tj. zapoznania się z dokumentacją przetargową oraz oględzin miejsca realizacji zadania i jego otoczenia, zobowiązany jest uwzględnić je w cenie ofertowej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko, danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 5. Do realizacji zamówienia Wykonawca nie może stosować materiałów pochodzących z rozbiórki (odzysku). W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów opisujących zamówienie należy stosować następującą kolejność ważności tych dokumentów : 1) załącznik Nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia i wzór umowy - wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami zamawiającego, 2) projekt budowlany/wykonawczy, a w przypadku rozbieżności pomiędzy częścią rysunkową i opisową w pierwszej kolejności należy brać pod uwagę część rysun- kową; jeżeli zamawiający załączył zmiany do projektów, to wykonawca uwzględnia zakres zamówienia określony w tych zmianach, 3) przedmiar robót, 4) specyfikacja techniczna. Nie zawarcie określonych wymagań we wszystkich dokumentach lub ich częściach, opisujących zamówienie nie będzie traktowane jako rozbieżność. 6. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów wykonawcy. Wykonawca ponosi odpo- wiedzialność za wszystkie materiały i urządzenia używane do wykonania zamówienia. Jeżeli dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, wskazują dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów, pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów pod względem : konstrukcji, cech użytkowych, charakterystyki materiałowej, parametrów technicznych, bezpieczeństwa użytkowania. Wykazanie, iż zamienione materiały lub urządzenia posiadają nie gorsze parametry jak te w dokumentacji przetargowej, będzie należało do obowiązków Wykona- wcy. Zmiana materiałów lub urządzeń dopuszczalna jest wyłącznie w w/w przypadku lub za zgodą Zamawiającego. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy : 1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z : - warunkami umowy, - obowiązującymi przepisami i normami, - zasadami wiedzy technicznej. 2) przejęcie od zamawiającego terenu budowy/robót, wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza, 3) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od podpisania umowy harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, celem jego uzgodnienia; w przypadku braku uzgodnienia harmonogramu przez Zamawiającego Wykonawca w terminie 7 dni od otrzymania informacji o braku uzgodnienia harmonogramu przedłoży nowy harmono- gram uwzględniający uwagi Zamawiającego, 4) oznakowanie miejsca robót i utrzymywanie tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas robót, 5) powiadomienie właścicieli (użytkowników, administratorów) gruntów i stosownych organów o terminie rozpoczęcia robót budowlanych; 6) zapewnienie dostaw niezbędnych do realizacji zamówienia mediów, w tym wody i energii elektrycznej, 7) obsługa geodezyjna robót, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej , 8) zgłoszenie i uzgodnienie z dysponentami urządzeń obcych zasad prowadzenia robót oraz uwzględnienie warunków wynikających z uzgodnień : - zarządców dróg; - dysponentów sieci uzbrojenia terenu, 9) zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 10) informowanie Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej o terminie wykonania robót ulegających zakryciu, 11) zapewnienie ciągłości ruchu publicznego łącznie z jego właściwą organizacją; 12) przekazanie Zamawiającemu na jego żądanie materiałów rozbiórkowych, a w przeciwnym razie zagospodarowanie ich we własnym zakresie, a w razie konieczności również zutylizowanie zgodnie z przepisami prawa, 13) transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 14) uporządkowanie, po zakończeniu prac, terenu robót oraz innych wykorzystywanych przez wykonawcę terenów, łącznie z odtworzeniem ciągów komunikacyjnych i urządzeń uzbrojenia terenu, zniszczonych w trakcie robót, 15) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót i mających związek z prowadzonymi robotami, chyba że wyłącznie odpowiedzialna za ich powstanie jest osoba trzecia, która nie działała na zlecenie Wykonawcy 16) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, 17) umożliwienie Zamawiającemu lub osobie upoważnionej kontroli terenu robót w każdym czasie, 18) stosowanie się do poleceń Zamawiającego lub osoby upoważnionej, zgodnych z zapisami umowy i przepisami prawa, 19) uzgadnianie z inspektorem nadzoru inwestorskiego wszelkich rozwiązań o charakterze estetycznym, jak np. kolorystyka, detale wykończeniowe, 20) zapewnienie kierowania robotami budowlanymi przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, 21) przyjęcie odpowiedzialności materialnej za skutki finansowe z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli nieruchomości sąsiadujących z terenem robót w zakresie, w jakim Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, 22) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej, uwzględniające szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 23) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty potwierdzające, że stosowane na budowie wyroby budowlane nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2014 r., poz. 883, z późn. zm.), jak również spełniają wszystkie wymagania określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Dokumentacji Projektowej, 24) należyte zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia robót, 25) utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od zbędnych przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie zbędnych materiałów i odpadów, 26) ograniczenie utrudnień w dostępie do nieruchomości do niezbędnych potrzeb, wynika- kających z prowadzonych robót; 27) przeprowadzenie prób i badań, niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania; 28) usunięcie na swój koszt wad i usterek stwierdzonych w czasie realizacji zamówienia oraz w okresie rękojmi za wady i w okresie gwarancji jakości. 8. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi dla przedmiotu zamówienia – co najmniej 60 miesięcy od odbioru końcowego robót. 9. Zamawiającemu przysługuje prawo wprowadzenia zmian w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia i zlecenia Wykonawcy wykonania robót zamiennych.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze zleconymi zmianami, jeżeli zmiany te nie powodują wzrostu kosztów realizacji zamówienia. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub uzasadniających jego zmniejszenie. 11. Zamawiający przewiduje zamówienia możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegającego na wykonaniu podobnych robót budowlanych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówienia polegającego na powtórzeniu wszystkich lub części z rodzajów robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, w szczególności wykonaniu ogrodzenia wraz z bramką zliczającą liczbę osób, o wielkości nie większej niż 20% wartości szacunkowej brutto, ustalonej na podstawie kosztorysu inwestorskiego zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego. 12. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wy- konawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. wszystkich robotników budowlanych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2018.04.04 do godz. 12:00. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000,- PLN (piętnaście tysięcy ), w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wymagane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę w przypadku formy pieniężnej wadium. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 71 2030 0045 1110 0000 0287 4780, z tytułem: WADIUM „Przetarg na zagospodarowanie terenów przybrzeżnych nad jeziorem Mój ”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w wymaganym terminie znajdować się będzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 7. Zatrzymanie wadium nastąpi w przypadkach wynikających z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Oferty wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą wadium w sposób niezgodny z wymogami SIWZ, zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach