Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów infrastrukturą towarzyszącą w ramach zagospodarowania zielenią terenu ul. Unijna, zagospodarowania zielenią terenu ul. Konarzewskiego, zagospodarowania zielenią terenu ul. Powstańców Wielkopolskich, zagospodarowania zielenią terenu ul. 3 Maja

Miasto Luboń ogłasza przetarg

  • Adres: 62-030 Luboń, E. Bojanowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618130011 , fax. +48618130097
  • Data zamieszczenia: 2020-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Luboń
    E. Bojanowskiego 2
    62-030 Luboń, woj. wielkopolskie
    tel. +48618130011, fax. +48618130097
    REGON: 00052461900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubon.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów infrastrukturą towarzyszącą w ramach zagospodarowania zielenią terenu ul. Unijna, zagospodarowania zielenią terenu ul. Konarzewskiego, zagospodarowania zielenią terenu ul. Powstańców Wielkopolskich, zagospodarowania zielenią terenu ul. 3 Maja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zagospodarowanie terenów infrastrukturą towarzyszącą w ramach zagospodarowania zielenią terenu ul. Unijna, zagospodarowania zielenią terenu ul. Konarzewskiego, zagospodarowania zielenią terenu ul. Powstańców Wielkopolskich, zagospodarowania zielenią terenu ul. 3 Maja. Zadanie nr 1 2.1. Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na zieleńcu ul. Konarzewskiego na podstawie Dodatku nr 1 (folder A, B) oraz Dodatku nr 5 szczególnie pkt. 5.10 i Dodatku nr 6 i Dodatku nr 7. Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na łącznej powierzchni 612 m2. a) Przygotowanie terenu wraz z usunięciem drzew i krzewów oraz istniejącego ogrodzenia; b) Wykonanie alejek wodoprzepuszaczalnych; c) Wykonanie bezpiecznych górek z nawierzchni bezpiecznej; d) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej wokół Street-Workout; e) Wykonanie nawierzchni wokół urządzeń rekreacyjno-sportowych wraz z dostawą i montażem 3 urządzeń; f) Dostawa i montaż 5 ławek parkowych z oparciem; g) Dostawa i montaż 7 koszy na śmieci; h) Dostawa i montaż zestawu Street Workout; i) Dostawa i montaż 1 tablicy informacyjnej; j) Dostawa i montaż 4 lamp solarnych; Zadanie nr 2 2.2. Wykonanie infrastruktury towarzyszącej w pasie drogowym ul. Konarzewskiego na podstawie Dodatku nr 1 (folder C) i Dodatku nr 5 szczególnie pkt. 5.10 i Dodatku nr 6 i Dodatku nr 7. Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na łącznej powierzchni 78 m2. a) Przygotowanie terenu wraz z usunięciem drzew i krzewów oraz istniejącego ogrodzenia; b) Wykonanie alejek wodoprzepuszczalnych; Zadanie nr 3 2.3. Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na zieleńcu przy ul. Powstańców Wlkp. na podstawie Dodatku nr 4 oraz Dodatku nr 5 szczególnie pkt. 5.10 i Dodatku nr 6 Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na łącznej powierzchni 3,6m2. a) Przygotowanie terenu oraz wykonanie utwardzenia nawierzchnią mineralną pod projektowanymi ławkami na powierzchni 3,62 m2. b) Dostawa oraz montaż 2 ławek parkowych z oparciem; c) Demontaż istniejącego kosza na śmieci oraz dostawa i montaż 1 kosza na śmieci; Zadanie nr 4 2.4. Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na zieleńcu przy ul. 3 Maja na podstawie Dodatku nr 2 (folder A) oraz Dodatku nr 5 szczególnie pkt. 5.10 i Dodatku nr 6 Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na łącznej powierzchni 1058 m2. a) Przygotowanie terenu wraz z usunięciem drzew i krzewów oraz przesadzenie drzew z wykonaniem ekranów przeciwkorzeniowych; b) Wykonanie alejek z kostki betonowej o grubości 6 cm c) Wykonanie nawierzchni betonowej do rysowania kredą oraz grami ulicznymi; d) Wykonanie ogrodzenia typu ‘Kredki’; e) Dostawa i montaż 6 ławek parkowych – siedziska; f) Dostawa i montaż 3 koszy na śmieci; PRACE W OBRĘBIE PLACU ZABAW: g) Przygotowanie terenu; h) Wykonanie nawierzchni piaszczystych; i) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej wokół urządzeń oraz „żółwi”; j) Wykonanie alejek z kostki betonowej; k) Wykonanie nawierzchni boiska do gry w koszykówkę oraz piłki ręcznej z poliuretanu na podbudowie dynamicznej o wymiarach 12 x 22 m; ograniczonego krawężnikami oporowymi; l) Wykonanie ogrodzenia boiska oraz placu zabaw; m) Dostawa i montaż 2 ławek parkowych – siedziska; n) Dostawa i montaż 1 kosza na śmieci; o) Dostawa i montaż 1 tablicy informacyjnej p) Dostawa i montaż 2 tablic do rysowania kredą; q) Dostawa i montaż 1 karuzeli dla niepełnosprawnych; r) Dostawa i montaż 1 zestawu typu ‘Mrowisko’ s) Dostawa i montaż wyposażenia boiska do piłki ręcznej, mini piłki nożnej; t) Przeniesienie elementów istniejących placu zabaw; Zadanie nr 5 2. 5. Wykonanie infrastruktury towarzyszącej w pasie drogowym na zieleńcu przy ul. 3 Maja na podstawie Dodatku nr 2 (folder B) oraz Dodatku nr 5 szczególnie pkt. 5.10 i Dodatku nr 6. Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na łącznej powierzchni 27 m2. a) Przygotowanie terenu oraz wykonanie połączeń chodników z kostki betonowej; Zadanie nr 6 2. 6. Wykonanie infrastruktury w Dolinie Strumienia Junikowskiego, wzdłuż ulicy Unijnej na podstawie Dodatku nr 3, Dodatku nr 5 szczególnie pkt. 5.10 i Dodatku nr 6. Wykonanie infrastruktury towarzyszącej na łącznej powierzchni 477 m2. a) Przygotowanie terenu wraz z usunięciem drzew i krzewów; b) Wykonanie ETAPU I nawierzchni wodoprzepuszczalnych wraz oskarpowaniem terenu i umocnieniem skarp; c) Wykonanie drenażu liniowego ETAP I; d) Dostawa i montaż 7 ławek parkowych bez oparcia; e) Dostawa i montaż 4 ławek parkowych z oparciem; f) Dostawa i montaż 4 koszy na śmieci; g) Dostawa i montaż 2 podajników na psie odchody; h) Dostawa i montaż stojaka rowerowego 3 szt. – 1 komplet; i) Dostawa i montaż tablicy informacyjnej Szczegóły opis Przedmiotu umowy zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ i odpowiednich Dodatkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: w kwocie 4 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm); 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PBS O/Luboń konto 92 9043 1038 3038 0018 5244 0008. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego: Pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń. 7. Wykonawca ma prawo złożyć wadium (w tym oryginał dokumentu wadialnego) przed złożeniem oferty, wraz z ofertą lub po złożeniu oferty wedle swojego wyboru, z zastrzeżeniem, że musi dochować dla złożenia wadium termin dla jego wniesienia. 8. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14 pkt. 9 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, ustawy pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej tj. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy ) wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty takie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, dokument taki wystawia się nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo - jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców (np. tzw. konsorcjum). Z ofertą należy złożyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do podpisania oferty(reprezentowania w postępowaniu), jeżeli nie wynika to z danych w stosownym rejestrze czy ewidencji. Grupa kapitałowa (Na potwierdzenie braku podstaw dla wykluczenia co do art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu (BEZ OSOBNEGO WEZWANIA) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach