Przetargi.pl
Zagospodarowanie skweru z miejscem pamięci przy ul. Wojciechowskiego- Orląt Lwowskich w Warszawie.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie skweru z miejscem pamięci przy ul. Wojciechowskiego- Orląt Lwowskich w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zagospodarowanie skweru z miejscem pamięci przy ul. Wojciechowskiego- Orląt Lwowskich w Warszawie. Teren objęty planowaną inwestycją o łącznej powierzchni 1.520,20 m2 zlokalizowany jest w sąsiedztwie zabudowy wielorodzinnej oraz lokali usługowych w trójkącie ulic Wojciechowskiego, Orląt Lwowskich, Zagłoby w Warszawie. Realizacja zadania zakłada zagospodarowanie terenu w sposób uporządkowany i estetyczny. W skład poszczególnych prac realizacji przedmiotowego zadania wchodzą: 1.prace rozbiórkowe 2 gospodarka drzewostanem (karczowanie, przesadzanie ) 3.prace polegające na zagęszczeniu, formowaniu terenu 4.budowa alejek pieszych i placu z kostki granitowej 5.budowa murku oporowego z kamienia 6.przesunięcie pomnika (bryła ok. 2 m3) oraz pomadowanie w nowym miejscu; 7.wyposażenie terenu w elementy małej architektury (3 szt. koszy na śmieci, 3 szt. ławek) 8. montaż wygrodzeń tymczasowych (umożliwi to rozwój nowo posadzonym roślinom); 9. wymiana dwóch latarni ulicznych na latarnie parkowe 10. prace ogrodnicze - uzupełnienie ziemi urodzajnej - nasadzenia drzew - nasadzenia krzewów - nasadzenia krzewinek i pnączy - nasadzenia bylin zakładanie trawników 11. 12 miesięczna pielęgnacja roślin po posadzeniu (pielęgnacja drzew, krzewów, trawników). Zaplanowano rozbiórkę nawierzchni pieszej wraz z podbudową prowadzącej do pomnika oraz schodów i placu wokół postumentu, a także demontaż samego pomnika wraz z fundamentem. Do robót rozbiórkowych na terenie opracowania należy demontaż istniejącej nawierzchni z kostki betonowej wraz z krawężnikami i podbudową. Powierzchnia nawierzchni do rozbiórki wynosi 117 m2. Istniejący pomnik zgodnie z dokumentacją projektową zostanie zdemontowany i umieszczony w innym miejscu na terenie objętym działaniem inwestycyjnym. Głaz z mosiężną tablicą będzie przechowywany na terenie budowy w celu ponownego wykorzystania. Uwzględniono wymianę nawierzchni ścieralnej chodnika z szarej kostki betonowej na szarą kostkę granitową. Powierzchnia z betonowej kostki do rozbiórki wynosi 60 m2. Założono wykonanie wykopów polegających na wyrównaniu gleby do poziomu gruntu. Teren pod usuniętą warstwą gruntu zostanie oczyszczony oraz spulchniony. W zakres nasypów wchodzi uzupełnienie gruntu w miejscach po usuniętej podbudowie istniejącej nawierzchni i fundamencie pomnika oraz wykonanie skarp wokół projektowanego placu z pomnikiem i murka oporowego. Formowanie i profilowanie skarp zostanie wykonane po ułożeniu nawierzchni i wybudowaniu murka. Inwestycja ponadto obejmuje wykonanie alejki pieszej z granitowej kostki ciosanej sortu 7-9 cm w kolorze szarym, układanej na podsypce piaskowo-cementowej i podbudowie tłuczniowej. Kostka zostanie ułożona w rzędy poprzeczne, prostopadłe do osi drogi. Szerokość projektowanych alejek na skwerze wynosi 2 m. Łączna powierzchnia projektowanych alejek i placów pieszych wynosi 256 m2. Zadanie obejmuje ponadto wymianę 2 latarni ulicznych na latarnie parkowe, zgodnie z dokumentacją projektową. Przewiduje się wyposażenie skweru w ławki parkowe z oparciem w liczbie 3 sztuk. Proponowane ławki to modele o współczesnym, prostym wyglądzie. Założono, iż ławki będą posiadać ramę z ocynkowanego stalowego płaskownika pokrytego piecowym lakierem proszkowym w kolorze szarym. Siedzisko i oparcie będzie tworzyło ciągły pas szczeblin drewnianych z drewna egzotycznego. Ławki montowane mocowanie wkrętami do nawierzchni. Ponadto dodatkowo zostaną zamontowane kosze na śmieci w liczbie 3 sztuk. Zaproponowano model kosza o współczesnej linii, w przekroju poziomym w kształcie kwadratu. Konstrukcję nośną stanowi szkielet z ocynkowanej stali w kolorze szarym połączony z okładziną ze szczeblin z egzotycznego drewna. Wkład wewnętrzny kosza z blachy ocynkowanej. Kosz wyposażony w zadaszenie. Montaż elementów małej architektury zgodnie z zaleceniami producenta. W ramach inwestycji zostaną przeprowadzone prace ogrodnicze, w tym karczowanie drzew, krzewów, założenie nowej szaty roślinnej oraz wykonanie trawnika. Ponadto, zadanie obejmuje roczną pielęgnację posadzonych roślin. Termin realizacji zadania: Rozpoczęcie robót przez Wykonawcę nastąpi w terminie: 1. w zakresie wykonania robót budowlanych i ogrodniczych - od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2016 roku. 2. w zakresie pielęgnacji nasadzonej szaty roślinnej - roczna pielęgnacja od dnia końcowego odbioru robót, jednak nie później niż do dnia 20.09.2017 r. KLAUZULE SPOŁECZNE 1. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 (oraz w związku z art.36 ust. 2 pkt 9 lit d) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełny etat przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 2 osoby wykonujące w ramach prac budowlanych roboty budowlane brukarskie/ ogrodnicze. 2. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę na cały etat 2 osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998 r. nr 21 poz. 94, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osoby, o których mowa w pkt. 2 lub przez pracodawcę jednej lub więcej osób, w trakcie okresu o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, o których mowa w pkt. 2. 4. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 5. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi Zamawiającemu umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 2. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa w istotnych postanowieniach umowy, lub dokumenty uzasadniające niemożliwość zatrudnienia takich osób. 7. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 1. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w pkt. 1, zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451126001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota i termin wniesienia wadium 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 zł) 2) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 19.05.2016 roku; 3) Termin wniesienia wadium upływa dnia 20.04.2016 roku o godz. 10:00 2. Formy i miejsce wnoszenia wadium 1) Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w jednej lub kilku następujących formach: 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamaw pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego Numer rachunku Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr konta: 32 103015080000000 550030136 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w jednej lub kilku dopuszczalnych formach Wykonawca dołącza do oferty w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, oryginał składa w kasie Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy Plac Czerwca 1976 r. Nr 1 - kasa parter . w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240.) w kasie Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1 w godz.: poniedziałek - piątek: 8 00 - 15 30 4) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt. 9 i 10 S.I.W.Z. 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy skazany przez Wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą; 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodne z art. 46 ust. 5 jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jakości na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach