Przetargi.pl
Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów o kodach: 20 03 07 odpady wielkogabarytowe 16 01 03 zużyte opony

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 5820500, 17 58-20-565, , fax. 175 820 576
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Wolności 44
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 5820500, 17 58-20-565, , fax. 175 820 576
    REGON: 69043924700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mpgk.mielec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów o kodach: 20 03 07 odpady wielkogabarytowe 16 01 03 zużyte opony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa sukcesywnego zagospodarowania odpadów pochodzących z gmin Powiatu Mieleckiego o kodach: 20 03 07 odpady wielkogabarytowe, 16 01 03 zużyte opony, odpady odbierane w ramach selektywnej zbiórki odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz z PSZOK w przewidywanej ilości: 20 03 07 odpady wielkogabarytowe – 1000,00 Mg; 16 01 03 zużyte opony – 30,00 Mg; Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin odpadów będących przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - podana przez Zamawiającego całkowita ilość odpadów do zagospodarowania w trakcie trwania zamówienia może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 60 %; - Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zwiększenia zamówienia podstawowego w zakresie: 20 03 07 odpady wielkogabarytowe + 10 %; 16 01 03 zużyte opony + 30%. Rozliczenie odpadów w ramach prawa opcji nastąpi wg cen jednostkowych określonych w formularzu ofertowym/ umowie. - transport odpadów po stronie Zamawiającego, na jego koszt, odpady będą transportowane pojazdami dostosowanymi do transportu kontenerów KP-20 (lista pojazdów stanowić będzie załącznik do umowy, zmiana pojazdu wymaga poinformowania Zamawiającego bez konieczności sporządzania aneksu do umowy); - czas oczekiwania na rozładunek: do 20 minut; - Wykonawca potwierdzi kod, rodzaj i masę odpadów przekazanych do zagospodarowania, z podaniem nazwy i adresu ostatecznej instalacji do której zostały przekazane odpady. - za każdy miesiąc dostarczy informację o masie przyjętych odpadów do zagospodarowania z podziałem na frakcje oraz z terenu jakiej gminy pochodzą przyjęte odpady w terminie do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu którego informacja dotyczy, - kwit wagowy lub jego kopia będzie przekazywany kierowcy pojazdu po wykonaniu ważenia; - KPO wystawione w 3 egzemplarzach przez posiadacza odpadu , w którym wpisuje z terenu jakiej gminy pochodzą dostarczone odpady, nr rejestrowy, kod odpadu, miesiąc, masę przekazanych odpadów, wskazuje transportującego i instalację do której mają trafić odpady. Podpisane kpo przez posiadacza odpadu, transportującego i instalację dostaje każdy po jednym egzemplarzu; - płatność na podstawie miesięcznych faktur wystawianych przez Wykonawcę, w terminie 21 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - aktualne zezwolenie lub pozwolenie zintegrowane na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów objętych przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawnych, z dopuszczonymi do odzysku ilościami nie mniejszymi niż wynikającymi z opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty powinny zachować ważność w okresie obowiązywania umowy; - wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) prowadzonym przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r., poz. 992 z późn. zm.) w zakresie zagospodarowania odpadów o kodach będących przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach