Przetargi.pl
Zagospodarowanie przystani miejskiej i terenu przy ul. Solnej w Pułtusku.

Gmina Pułtusk ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, Rynek 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pułtusk
    Rynek 41
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    REGON: 130377907
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pultusk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przystani miejskiej i terenu przy ul. Solnej w Pułtusku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie przystani miejskiej i terenu przy ul. Solnej w Pułtusku – Budowa placu zabaw z elementami wodnego placu zabaw.Zagospodarowanie przystani miejskiej jest kontynuacją zadania budżetowego, którego pierwszy etap ukończony został w 2022 r. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie elementu zagospodarowania przystani stanowiącego plac zabaw w tym urządzenia wodnego placu zabaw wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej, dostawę i montaż elementów zabawowych stanowiących wyposażenie placu zabaw, wykonanie schodów terenowych i podestu przy placu zabaw. UWAGA zakres przedmiotu umowy obejmuje również, wykonanie wpięcia w istniejące przyłącze wodociągowe w celu uruchomienia pompy ręcznej stanowiącej wyposażenie placu zabaw. Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawiera szerszy zakres prac, w tym już wykonany w 2022r. Zakres prac związany z wykonaniem placu zabaw będący przedmiotem niniejszego zamówienia określa przedmiar robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona dokumentacja stanowiąca-załącznik Nr 1 do SWZ oraz istotne postanowienia umowy – załącznik Nr 2 do SWZPlanowana inwestycja będzie realizowana w ramach programu: „Zagospodarowanie przystani miejskiej i terenu przy ul. Solnej w Pułtusku” - POŻYCZKA JESSICA 2 NA REALIZACJĘ PROJEKTU REWITALIZACYJNEGO w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6: Jakość życia, Działanie 6.2.: Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, w wysokości 12.000,00 zł brutto.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572),3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego 73 1020 1592 0000 2702 0276 3597 z dopiskiem „wadium ZZP.271.6.2023 ”.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Gmina Pułtusk.8. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia powinno zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Gminy Pułtusk. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.9. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 – 5 ustawy Pzp .10. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX , oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający określa w powyższym zakresie następujące warunki:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wykonał co najmniej :• dwie roboty o wartości min. 500.000 zł brutto każda, polegające na budowie/rozbudowie/ przebudowie lub modernizacji placu zabaw , gdzie każda wykazana robota obejmowała w swym zakresie montaż elementów wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie nawierzchni.Jako wykonanie roboty należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Protokołu odbioru końcowego robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego należyte wykonanie roboty budowlanejPrzez zamówienia wykonane należy rozumieć:- zamówienia rozpoczęte i zakończone w ww. okresie;- zamówienia zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie;b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia posiadającymi doświadczenie/uprawnienia budowlane tj.:• Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Osoba ta musi posiadać również aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych;• Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: sanitarnej.Osoba ta musi posiadać również aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu nad robotami w danej branży.(*Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Funkcję kierownika budowy należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane )3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,w odniesieniu do warunków (ust. 2.4a i 2.4b) dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Jednakże warunek określony w ust. 2. pkt 4 ppk. a) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie musi spełnić w całości jeden z Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach