Gmina Bytów ogłasza przetarg
- Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 822 20 11 , fax. 59 822 25 92
- Data zamieszczenia: 2017-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytów
ul. 1-go Maja 15
77-100 Bytów, woj. pomorskie
tel. 59 822 20 11, fax. 59 822 25 92
REGON: 77097949900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie przestrzeni zespołu parkowo-cmentarnego przy cerkwi Św. Jerzego w Bytowie, dz. nr 108, 90/10 obręb 104 Bytów w ramach projektu pn.: Renowacja zabytkowego mostu na rzece Boruji oraz iluminacja średniowiecznego zamku wraz z zagospodarowaniem historycznego otoczenia w miejscowości Bytów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót konserwatorsko-budowlanych związanych z inwestycją: Zagospodarowanie przestrzeni zespołu parkowo-cmentarnego przy cerkwi Św. Jerzego w Bytowie, dz. nr 108, 90/10 obręb 104 Bytów” w systemie zamówienia „zaprojektuj – wybuduj”. Zadanie to stanowi część projektu pn: „Renowacja zabytkowego mostu na rzece Boruji oraz iluminacja średniowiecznego zamku wraz z zagospodarowaniem historycznego otoczenia w miejscowości Bytów” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Zakres robót obejmuje wykonanie dokumentacji budowlanej ( wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych pozwoleń zezwalających na realizację zadania), oraz wykonanie prac budowlanych obejmujących m. in.: a) prace ziemne polegające na ukształtowaniu zbocza skarpy pod budowę schodów terenowych oraz przygotowanie podłoża pod budowę altany oraz pomnika; b) prace związane z wykonaniem oświetlenia terenu parku oraz obiektów małej architektury znajdujących się wewnątrz założenia; c) prace związane z pielęgnacją oraz porządkowaniem zieleni wraz z przeprowadzeniem koniecznych wycinek oraz nowych nasadzeń drzew; d) modernizacja alejek spacerowych i terenów utwardzonych w obrębie parku (wytyczenie nowych tras, rekonstrukcja niegdyś istniejących); e) wymiana istniejącej oraz lokalizacja nowej małej architektury: ławki, kosze na śmieci, ogrodzenia, balustrady, tablice informacyjne, oświetlenie oraz iluminacja obiektu; f) budowa altany parkowej i pomnika w dolnej części parku. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonanie projektów budowlanych, uwzględniające przystosowanie obiektu do obowiązujących norm i przepisów, wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i sprawdzeniami projektów- opracowanych zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i spełniającymi wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.Nr 120 z 2003r poz. 1133); b) uzyskanie pozwolenia na budowę, wraz z innymi dokumentami niezbędnymi do rozpoczęcia prac; c) wykonanie projektów wykonawczych wszystkich koniecznych branż, uzupełniających i uszczegółowiających projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnych do realizacji robót budowlanych; d) dostarczenie Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla każdej części osobno; e) zatrudnienie na budowę inspektora nadzoru archeologicznego pełniącego nadzór nad realizacją zadania i współpracującego z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków; f) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o odkryciach archeologicznych; g) przeprowadzenie prac archeologicznych zgodnie z wytycznymi uzyskanymi od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków; h) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; i) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; j) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; k) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane; l) dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót; m) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; n) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; o) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody; p) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich, które w trakcie robót będą korzystać z drogi; r) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; s) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; t) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji i zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Inspektora nadzoru budowlanego. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu na roboty które zostaną przewidziane w dokumentacji budowlanej i SIWZ w okresie ich realizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A.I/O Bytów nr 64 1240 3783 1111 0000 4080 8675 z dopiskiem Wadium – Zagospodarowanie przestrzeni. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie 30 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w ramach Gminnego Żłobka Gustek w Gminie Ustka
Dodano: 2024-07-23 - Restauracja i konserwacja budynku pałacu w Zespole Pałacowo-Ogrodowym w Choczewie
Dodano: 2024-07-22 - Rozbiórka magazynu centralnego wraz z uprzątnięciem terenu
Dodano: 2024-07-22 - Rearanżacja pomieszczeń biurowych na 2 piętrze w budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2024-07-22 - „Modernizacja drogi gminnej ul. Łąkowej w Mierzeszynie”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
Dodano: 2024-07-19 - Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
Dodano: 2024-07-18 - Remont częściowy budynku nr 124 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-16 - „Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych oraz administracyjno-biurowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów (I)” – 3 postępowanie
Dodano: 2024-07-15 - "Wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku C przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
Dodano: 2024-07-12