Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej we wsi Włodki

Gmina Repki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 875 029 , fax. 257 875 066
  • Data zamieszczenia: 2019-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Repki
    ul. Parkowa 7
    08-307 Repki, woj. mazowieckie
    tel. 257 875 029, fax. 257 875 066
    REGON: 71158205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej we wsi Włodki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej we wsi Włodki” Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje: 1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1) Rozebranie rynien dachowych , rur spustowych , obróbek blacharskich; 2) Rozbiórka pokrycia dachu z eternitu falistego z gąsiorami; 3) Rozbiórka łacenia dachu; 4) Rozbiórka podium sceny z drewna; 5) Wykucie z muru ościeżnic drewnianych okiennych i drzwiowych; 6) Wykucie w ścianie otworu na drzwi; 7) Skucie nadproży drzwiowych h = 10 cm; 2 ROBOTY BUDOWLANE REMONTOWE WEWNĘTRZNE 1) Renowacja podsufitki z listew drewnianych boazeryjnych (szlifowanie + lakierowanie) ; 2) Wymiana oblistwowania podsufitki; 3) Ocieplenie poddasza wełną mineralną grub. 20 cm w izolacji z folii PCV; 4) Wykonanie posadzki betonowej gr. 5 cm z zazbrojeniem siatką stalową pod terakotę; 5) Wymurowanie ścianek działowych dla proj. WC z gazobetonu grub. 12 cm; 6) Wykonanie tynków cem.-wap. kat. III proj. ścianek działowych; 7) Wykonanie posadzki z terakoty gres na kleju z fugowaniem i cokolikami; 8) Wykonanie glazury w WC i na zapleczu z oblistwowaniem; 9) Montaż drzwi wewnętrznych z PCV (sala, zaplecze, WC); 10) Zeskrobanie ze ścian starej farby z przygotowaniem podłoża pod malowanie; 11) Wykonanie gładzi gipsowej ścian pod malowanie; 12) Zagruntowanie powierzchni ścian i posadzek gruntem; 13) Malowanie ścian wewnętrznych farbą emulsyjną akrylową 2-krotnie; 14) Wykonanie lamperii ścian wys. 1,50 m z tynku żywicznego; 15) Montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmurkowego; 3. DACH - POKRYCIE 1. Montaż rynien dachowych PCV o śr. 120 mm; 2. Montaż rur spustowych PCV o śr. 90 mm; 3. Wykonanie wiatroizolacji z folii paroprzepuszczalnej; 4. Pokrycie dachu blachodachówką; 5. Montaż gąsiorów z blachy powlekanej; 6. Wykonanie obróbek blacharskich, okapów, wiatrownic z blachy powlekanej; 7. Wykonanie podbitki okapu i wiatrownic z blachy powlekanej na ruszcie; 4. ELEWACJA I ELEMENTY ZEWNĘTRZNE 1) Montaż okien PCV; 2) Montaż drzwi zewn. AL (ciepłych) ; 3) Docieplenie ścian elewacji budynku styropianem gr. 5 cm – przyklejenie płyt styropianowych; 4) Docieplenie ościeży budynku styropianem gr. 3 cm – przyklejenie płyt styropianowych ; 5) Przymocowanie płyt styropianowych do ścian dyblami plastikowymi; 6) Przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach i ościeżach ; 7) Montaż listew startowych; 8) Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym; 9) Wykonanie tynków elewacyjnych silikonowych; 10) Tynk żywiczny kamyczkowy na cokole budynku; 11) Opaska wokół budynku z kostki betonowej gr. 6 cm + obrzeża bet. szer. 60 cm; 12) Montaż parapetów zewn. okiennych z blachy powlekanej; 13) Montaż daszków aluminiowych nad wejściami z pokryciem płytami poliwęglanowymi; 5. UTWARDZENIE TERENU 1. Wykonanie korytowania, warstwy odsączającej z piasku, podłoża betonowego pod nawierzchnię z kostki betonowej; 2. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm; 3. Wykonanie krawężników betonowych drogowych na ławie betonowej; 6. INSTALACJE ELEKTRYCZNE 1. Montaż opraw oświetleniowych i kinkietów; 2. Montaż grzejników elektrycznych naściennych; 3. Montaż instalacji odgromowej – zwody poziome i pionowe; 4. Montaż nowej rozdzielnicy elektrycznej; 5. Montaż agregatu grzewczo-wentylacyjnego w sali głównej; 6. Wykonanie wypustów na wyłączniki i gniazdka; 7. INSTALACJE WODNO-KANALIZACYJNE 1) Wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wewnętrznej w celu podłączenia przyborów sanitarnych; 2) Wykonanie zbiornika bezodpływowego na nieczystości (szamba) ; 3) Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego; 4) Montaż ustępów, umywalek , termy dla wody ciepłej, baterii umywalkowych ; 5) Montaż szafki hydrantowej z osprzętem kompletnym; 6) Montaż podejść dopływowych wodociągowych do przyborów sanitarnych; 7) Montaż odejść odpływowych kanalizacyjnych od przyborów sanitarnych; 8) Montaż zlewozmywaka na szafce na zapleczu oraz pisuara w WC męskim; 9) Montaż bojlera 80 l na zapleczu; 10) Wykonanie wentylacji WC rurami Spiro w sali głównej i WC; 11) Montaż wywiewek dachowych z sali głównej i WC – systemowych; 8 Wykonanie operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót- 2 egz. w postacie papierowej (koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej). Szczegółowy zakres prac obejmuje Przedmiar robót - Załącznik nr 8 do SIWZ; opis techniczny - załącznik nr 9 do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 10 do SIWZ W sprawach nie uregulowanych w ww. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. Miejsce realizacji robót a) Włodki, gmina Repki – Działka nr 274 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także wykonać: - uporządkowanie terenu i pomieszczeń po wykonanych robotach - Roboty budowlane objęte zamówieniem wykonać należy zgodnie ze sztuką budowlaną, przedmiarem robót, dokumentacja budowlaną, wytycznymi określonymi w SIWZ, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej, przedmiarach opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zatrudnienie na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty związane z wykonaniem pokrycia dachowego b) Roboty związane z wykończeniem wewnątrz budynku W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; ( imię i nazwisko nie podlega animizacji) • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej 2 000,00zł. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące i 00/100 zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy c) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy d) potwierdzenie wniesienia wadium e) pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy) UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3 a-c) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 5.4 SIWZ stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach