Gmina Łęki Szlacheckie ogłasza przetarg
- Adres: 97-352 Łęki Szlacheckie, Łęki Szlahceckie 13D
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 787 53 25
- Data zamieszczenia: 2023-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęki Szlacheckie
Łęki Szlahceckie 13D
97-352 Łęki Szlacheckie, woj. łódzkie
tel. 44 787 53 25
REGON: 590648250 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lekiszlacheckie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Trzepnica-Kolonia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na : wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Trzepnica-Kolonia”.2. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty budowlane polegające w szczególności na budowie 7 miejsc postojowych w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, ciągów komunikacyjnych, trybun, altany ogrodowej oraz ławek i koszy na śmieci.3. Przedmiot zamówienia o którym mowa w ust. 1, 2 został szczegółowo opisany w SWZ oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, zawierającej :• Przedmiar robót • Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót• Projekt budowlany. 4. Inwestycja zlokalizowana jest na dz. nr 198/4, obręb Kolonia Trzepnica, Gmina Łęki Szlacheckie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu – przelewem na konto BANK SPÓŁDZIELCZY w Przedborzu na konto Nr 35 8988 0001 0020 0201 7213 0004)2) gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniachudzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (z zastrzeżeniem, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym) - wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na Platformie e-Zamówienia.3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia:1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory dotyczące gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Łęki Szlacheckie) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.7. Należy podać nr rachunku, na które zamawiający ma zwrócić wadium wniesione w pieniądzu.8. Jeżeli Wykonawca nie wskaże nr rachunku, o którym mowa w pkt 7, wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego wpłynęło.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku4) zdolności technicznej lub zawodowej:1) - w zakresie zdolności zawodowej:Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem zamówienia tj. polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie nawierzchni: drogi, skweru, placu, ciągu pieszo-jezdnego lub parkingu/miejsc postojowych lub robocie polegającej na założeniu terenów zieleni o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.Wykazane roboty winny być uwierzytelnione stosownymi dowodami określającymi, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (referencje).2) w zakresie zdolności zawodowej:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że osoby które będą przez niego skierowanedo realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymiposiadały kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie niezbędne do czynności w zakresie co najmniej:- min. jedną osobą (która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej - bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisówUwaga:Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.Kierownik budowy/robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych, nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 105 przy ul. Henryka Sucharskiego 2 w Łodzi.
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym” – etap I
Dodano: 2024-07-03 - Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Działy i Sambórz
Dodano: 2024-07-03 - Dobudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej w budynku Leśnego Ośrodka Szkoleniowego "Nagórzyce" w systemie zaprojektuj i wybuduj – II postępowanie
Dodano: 2024-07-03 - Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grabowie przy ul. Kochanowskiego 2
Dodano: 2024-07-02 - Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
Dodano: 2024-07-02 - DZP.26.93.2024 Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 4 części
Dodano: 2024-07-02 - Modernizacja oraz termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Poświętne
Dodano: 2024-07-01 - Dokończenie przebudowy stadionu lekkoatletycznego wraz z boiskiem w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-06-30 - Remont tarasów zewnętrznych w Teatrze Nowym im. K. Dejmka w Łodzi
Dodano: 2024-06-28