Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI ROGÓW

Gmina Rogów ogłasza przetarg

  • Adres: 95-063 Rogów, ul. Żeromskiego 23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8748012 , fax. 046 8748086
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogów
    ul. Żeromskiego 23 23
    95-063 Rogów, woj. łódzkie
    tel. 046 8748012, fax. 046 8748086
    REGON: 75014844300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI ROGÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie chodników z kostki brukowej o pow. 2101m2 i parkingu z płyt ażurowych o pow.241m2 , placu zabaw o pow. 665,41m2 , oznakowania ulic, remontu miejsca pamięci, tablicy ogłoszeniowo- informacyjnej i gazonów Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. są uprawnieni do wykonywania czynności i działalności, w której mieści się przedmiot zamówienia -Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Potencjał kadrowy Kierownik budowy - jako osoba pełniąca bezpośredni nadzór przy prowadzeniu robót winna; Posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej Udokumentować aktualne członkowstwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa - wymagany potencjał techniczny - wykonawca winien dysponować sprzętem lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego pozwalającego na odpowiednie wykonanie zamówienia tj. sprzętu pozwalającego na uzyskanie optymalnego zagęszczenia - zagęszczarki płytowej 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj posiadają polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1, 2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2, 3.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Pzp 4.. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrujących 6. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz o nie zaleganiu w opłacie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne we właściwym Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 7. Wykaz wykonanych co najmniej 5 robót w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania(każde wykonane zamówienie o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł- za ułożenie kostki brukowej ). wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje od poprzednich zamawiających - załącznik nr 4 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności gospodarczej 9.Wykaz osób , które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności załącznik nr 5 - Potencjał kadrowy Kierownik budowy - jako osoba pełniąca bezpośredni nadzór przy prowadzeniu robót winna; Posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej Udokumentować aktualne członkowstwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa 10. Wykaz sprzętu załącznik nr 6 - wymagany potencjał techniczny - wykonawca winien dysponować sprzętem lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego pozwalającego na odpowiednie wykonanie zamówienia tj. sprzętu pozwalającego na uzyskanie optymalnego zagęszczenia - zagęszczarki płytowej W przypadku udostępniania urządzeń i narzędzi przez inne podmioty oferent winien załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów o udostępnieniu 11 Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia - załącznik nr 7 12. Zaakceptowany wzór umowy załącznik nr 8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rogow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach