Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Janików - prace budowlane

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26400 Przysucha, Plac Kolberga
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6752823 , fax. 48 6752106
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 6752823, fax. 48 6752106
    REGON: 67022337900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaprzysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Janików - prace budowlane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1.Nazwa zamówienia: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Janików - prace budowlane. 3.2.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Janików dz. nr ewid. 497/2 poprzez: budowę boiska wielofunkcyjnego (do piłki ręcznej, siatkowej, koszykówki i tenisa) o nawierzchni poliuretanowej z osprzętem, ogrodzeniem terenu boiska (piłkochwyty wysokości 6,00 m i 4,00 m) dojścia z kostki brukowej betonowej, wykonaniu trawników parkowych oraz dostarczeniu i montażu elementów małej architektury (ławki, stojak na rowery, kosz na śmieci) oraz ogrodzenie terenu działki w systemie panelowym. 3.2.1.Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 3.2.1.1.Budowa boiska wielofunkcyjnego (do piłki ręcznej, siatkowej, koszykówki i tenisa) o nawierzchni poliuretanowej z osprzętem o następujących warstwach konstrukcyjnych: a)koryto grunt rodzimy b)geowłóknina separacyjno-filtracyjna 300g/m2 c)warstwa odsączająca z piasku 10 cm d)warstwa konstrukcyjna tłuczeń (frakcji 0-63 mm) - grubość 15 cm e)warstwa wyrównująca z klińca (frakcji 1-4 mm) - grubość 5 cm f)warstwa stabilizująca z mieszaniny kruszywa mineralnego , granulatu gumowego i spoiwa PU gr. 3,5 cm g)nawierzchnia poliuretanowa typu EPDM o parametrach: -grubość całkowita – 13 mm -przepuszczalna dla wody -pierwsza warstwa grubości 11 mm - EPDM -druga wierzchnia warstwa poliuretanowa kolorowa wykonana metodą natryskową grubości 2 mm h)kolorystyka boiska: -czerwone -linie: niebieskie dla boiska do koszykówki, żółte dla boiska do siatkówki, białe dla boiska do tenisa, zielone dla boiska do piłki ręcznej i)dostawa osprzętu (wyposażenia) boiska -dwie tablice z obręczami i siatkami oraz konstrukcją podtrzymującą z regulacją wysokości tablicy -słupki do siatkówki i tenisa uniwersalne aluminiowe, -siatka do siatkówki oraz siatka do tenisa -bramki do piłki ręcznej aluminiowe o wymiarach 3,00mx2,00m -wyposażenie obsadzone w tulejach systemowych j) ogrodzenie terenu boiska -piłkochwyty (wysokości 6,00 m za bramkami oraz 4,00 m wzdłuż boiska), -brama 210x250 cm umożliwiająca wjazd na teren boiska w celu jego konserwacji 3.2.1.2. Budowa dojścia z kostki brukowej betonowej 3.2.1.3. Wykonanie trawników parkowych oraz dostarczenie i montaż elementów małej architektury (ławki, stojak na rowery, kosz na śmieci) 3.2.1.4. Wykonanie ogrodzenia terenu działki w systemie panelowym z podmurówką systemową, wysokość przęsła 1,50 m w tym 1szt. furtka wysokości 1,70 m szerokości 1,0 m oraz brama przesuwna mechanicznie wysokości 1,70 m szerokości 6,00 m. Uwaga 1: Zamawiający informuje, iż limit finansowy wynagrodzenia Wykonawcy na rok 2018 nie przekracza kwoty 10 000.00 złotych brutto, natomiast limit na rok 2019 nie przekracza kwoty 340 000.00 zł brutto. Limity te mogą ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub dokonaniem zmian w budżecie Gminy i Miasta Przysucha w wyniku oszczędności uzyskanych przez Zamawiającego w zakresie środków własnych. Ewentualna zmiana limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku gdy koszty realizacji przekroczą kwotę limitu na 2018 rok, płatność kwoty przekraczającej dany limit nastąpi na zasadach określonych w umowie w I kwartale 2019 roku. Uwaga 2: Zgodnie z opinią geotechniczną całość niestabilizowanego nasypu piaszczystego z humusem należy usunąć i wywieźć z terenu realizacji zamówienia. 3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający określa w poniższych załącznikach do niniejszej SIWZ: 3.3.1.Projekt budowlany budowy boiska wielofunkcyjnego na działce nr 497/2 w miejscowości Janików, gm. Przysucha. 3.3.2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga 3: Przedmiar robót załączony do SIWZ należy traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować skalę robót i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. Uwaga 4: Materiały, urządzenia i wyposażenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne, certyfikaty. Wszystkie zainstalowane urządzenia i zastosowane urządzenia muszą posiadać odpowiednie aprobaty ITB oraz atesty higieny PZH, znak bezpieczeństwa B lub CE i spełniać warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik do SIWZ. Uwaga 5: W przypadku użycia w SIWZ, Projekcie budowlanym budowy boiska wielofunkcyjnego na działce nr 497/2 w miejscowości Janików, gm. Przysucha, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiarze, przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający - zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania innych odpowiedników rynkowych o parametrach równoważnych z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz, będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga 6: Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych w rejonie uzbrojenia terenu w sieć elektryczną, telefoniczną, wodociągową, sanitarną. W przypadku natrafienia na nie zinwentaryzowany odcinek uzbrojenia terenu Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie w trybie pilnym Zamawiającego i dokonać niezbędnych prac zabezpieczających. 3.4.Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte projektem budowlanym budowy boiska wielofunkcyjnego na działce nr 497/2 w miejscowości Janików, gm. Przysucha, a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności: 3.4.1.Organizacja i zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy. 3.4.2.Uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy np. zajęcie pasa drogowego, związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji, innych niezbędnych przy realizacji zadania. 3.4.3.Zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia terenu (np. kabli energetycznych lub telefonicznych, sieci wodociągowej, sieci kanalizacyjnej). 3.4.4.Wykonanie określonych Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych badań i prób. 3.4.5.Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego. 3.4.6.Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. 3.4.7.Likwidacja budowy i uporządkowanie terenu objętego placem budowy. 3.5.Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklaturą wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), to jest: Główny przedmiot zamówienia (CPV) – 45212220-4; Dodatkowe przedmioty (CPV) – 45111200-0; 45111200-9; 45342000-6; 45233222-1; 45233000-9 3.6.Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Janików, nr ewid. dz. 479/2, jednostka ewid. Przysucha-obszar wiejski 142306-5, obręb ewid. Janików 0006. 3.7.Termin wykonania zamówienia. 3.7.1.Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go w użytkowanie do dnia: 31.01.2019 r. 3.7.2.Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót potwierdzonej przez Inspektora Nadzoru gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. 3.7.3. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego zakończenia robót w 2018 roku i w konsekwencji wcześniejszego zakończenia i zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku posiadania odpowiednich środków budżetowych (tj. w przypadku gdy wynagrodzenie Wykonawcy nie przekracza limitów Zamawiającego lub w przypadku pojawienia się środków budżetowych zwiększających w/w limity). 3.8.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy. UWAGA: termin udzielenia gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 3.9.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy j.t. Dz.U. 2018 poz. 108 z późn. zm.) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. 3.9.1.Rodzaj czynności , których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o prace: -roboty dotyczące przygotowania i wykonania nawierzchni boiska poliuretanowego, roboty montażowe oraz roboty dotyczące ułożenia kostki brukowej betonowej. 3.9.2.Sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej wymienionych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty – załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: 10.1.oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ, 10.2.oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ, 10.3.w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów należy przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów – załącznik nr 9 do SIWZ. 10.4.w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 10.5.potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej lub niepieniężnej – oryginał dokumentu – zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 16 niniejszej SIWZ. 10.6.Pełnomocnictwo (składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach