Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Gminie Zaleszany na rzecz poprawy jakości usług rekreacyjnych, wypoczynkowych realizowanych na rzecz wszystkich mieszkańców i osób odwiedzających Gminę

Gmina Zaleszany ogłasza przetarg

  • Adres: 37-415 Zaleszany, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 845-94-19 , fax. 015 845-94-24
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaleszany
    ul. Tadeusza Kościuszki 16
    37-415 Zaleszany, woj. podkarpackie
    tel. 015 845-94-19, fax. 015 845-94-24
    REGON: 54945300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Gminie Zaleszany na rzecz poprawy jakości usług rekreacyjnych, wypoczynkowych realizowanych na rzecz wszystkich mieszkańców i osób odwiedzających Gminę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Gminie Zaleszany na rzecz poprawy jakości usług rekreacyjnych, wypoczynkowych realizowanych na rzecz wszystkich mieszkańców i osób odwiedzających Gminę”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowych siłowni plenerowych wraz ze strefą relaksu oraz doposażenie i uzupełnienie już istniejących stref aktywności – siłowni plenerowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I Budowa siłowni terenowej w miejscowości Wólka Turebska, Część II Budowa siłowni terenowej w miejscowości Obojna, Część III Budowa siłowni terenowej w miejscowości Majdan Zbydniowski, Część IV Budowa siłowni terenowej w miejscowości Kotowa Wola, Część V Doposażenie 4 istniejących siłowni zewnętrznych w lampy solarne - montaż lamp solarnych na terenie gminy Zaleszany. W ramach realizacji powyższych zadań należy wykonać: 1) Część I - Budowa siłowni terenowej w miejscowości Wólka Turebska a) budowę siłowni terenowej – przygotowanie nawierzchni pod montaż (wyrównanie terenu, skoszenie trawy, usunięcie z terenu inwestycji kamieni, gruzu i innych przeszkód, uzupełnienie ubytków w nawierzchni trawiastej, powstałe wskutek wykonywanych prac), montaż urządzeń i wyposażenia. Zestawienie urządzeń siłowni terenowej: - narciarz biegowy – 1 szt. - motyl – 1 szt. - sztanga w leżeniu lub sztanga siedząc – 1 szt. - wiosła – 1 szt. - rowerek – 1 szt. - drabinka – 1 szt. Zestawienie urządzeń w strefie relaksu: - stolik do gry w szachy – 1 szt. - stół do ping-ponga – 1 szt. - ławka z oparciem – 4 szt. - kosz na śmieci – 2 szt. - tablica informacyjna – 1 szt. b) roboty instalacyjne – oświetlenie (lampa oświetleniowa LED solarna 2x8W/200W/4m – 1 szt.) Montaż lampy solarnej należy wykonać pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Przed odbiorem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie uziemienia zamontowanych urządzeń. c) roboty ogrodnicze – sadzenie materiału szkółkarskiego z bryłą korzeniową (Thuja Braband lub grab zwyczajny), wykonanie trawników darniowych. 2) Część II - Budowa siłowni terenowej w miejscowości Obojna a) budowę siłowni terenowej – przygotowanie nawierzchni pod montaż (wyrównanie terenu, skoszenie trawy, usunięcie z terenu inwestycji kamieni, gruzu i innych przeszkód, uzupełnienie ubytków w nawierzchni trawiastej, powstałe wskutek wykonywanych prac), montaż urządzeń i wyposażenia. Zestawienie urządzeń siłowni terenowej: - narciarz biegowy – 1 szt. - motyl – 1 szt. - sztanga w leżeniu lub sztanga siedząc – 1 szt. - wiosła – 1 szt. - rowerek – 1 szt.- drabinka – 1 szt. Zestawienie urządzeń w strefie relaksu: - stolik do gry w szachy – 1 szt. - stół do ping-ponga – 1 szt. - ławka z oparciem – 4 szt. - kosz na śmieci – 2 szt. - tablica informacyjna – 1 szt. b) roboty instalacyjne - oświetlenie (lampa oświetleniowa LED solarna 2x8W/200W/4m – 1 szt.) Montaż lampy solarnej należy wykonać pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Przed odbiorem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie uziemienia zamontowanych urządzeń. c) roboty ogrodnicze – sadzenie materiału szkółkarskiego z bryłą korzeniową (Thuja Braband lub grab zwyczajny), wykonanie trawników darniowych. 3) Część III - Budowa siłowni terenowej w miejscowości Majdan Zbydniowski a) budowę siłowni terenowej – przygotowanie nawierzchni pod montaż (wyrównanie terenu, skoszenie trawy, usunięcie z terenu inwestycji kamieni, gruzu i innych przeszkód, uzupełnienie ubytków w nawierzchni trawiastej, powstałe wskutek wykonywanych prac), montaż urządzeń i wyposażenia Zestawienie urządzeń siłowni terenowej: - narciarz biegowy – 1 szt. - motyl – 1 szt. - sztanga w leżeniu lub sztanga siedząc – 1 szt. - wiosła – 1 szt. - rowerek – 1 szt. - drabinka – 1 szt. Zestawienie urządzeń w strefie relaksu: - stolik do gry w szachy – 1 szt. - stół do ping-ponga – 1 szt. - ławka z oparciem – 4 szt. - kosz na śmieci – 2 szt. - tablica informacyjna – 1 szt. b) roboty instalacyjne – oświetlenie (lampa oświetleniowa LED solarna 2x8W/200W/4m – 1 szt.) Montaż lampy solarnej należy wykonać pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Przed odbiorem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie uziemienia zamontowanych urządzeń. c) roboty ogrodnicze – sadzenie materiału szkółkarskiego z bryłą korzeniową (Thuja Braband lub grab zwyczajny), wykonanie trawników darniowych. 4) Część IV - Budowa siłowni terenowej w miejscowości Kotowa Wola a) budowę siłowni terenowej – przygotowanie nawierzchni pod montaż (wyrównanie terenu, skoszenie trawy, usunięcie z terenu inwestycji kamieni, gruzu i innych przeszkód, uzupełnienie ubytków w nawierzchni trawiastej, powstałe wskutek wykonywanych prac), montaż urządzeń i wyposażenia Zestawienie urządzeń siłowni terenowej: - narciarz biegowy – 1 szt. - motyl – 1 szt. - sztanga w leżeniu lub sztanga w pozycji siedzącej – 1 szt. - wiosła – 1 szt. - rowerek – 1 szt. - drabinka – 1 szt. Zestawienie urządzeń w strefie relaksu: - stolik do gry w szachy – 1 szt. - stół do ping-ponga – 1 szt. - ławka z oparciem – 4 szt. - kosz na śmieci – 2 szt. - tablica informacyjna – 1 szt. b) roboty instalacyjne - oświetlenie (lampa oświetleniowa LED solarna 2x8W/200W/4m – 1 szt.) Montaż lampy solarnej należy wykonać pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Przed odbiorem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie uziemienia zamontowanych urządzeń. c) roboty ogrodnicze – sadzenie materiału szkółkarskiego z bryłą korzeniową (Thuja Braband lub grab zwyczajny), wykonanie trawników darniowych. 5) Część V - Doposażenie 4 istniejących siłowni zewnętrznych w lampy solarne - montaż lamp solarnych na terenie gminy Zaleszany. Doposażenie i uzupełnienie już istniejących siłowni plenerowych w miejscowości Zaleszany, Kępie Zaleszańskie, Turbia i Agatówka. a) dostawa i montaż lamp oświetleniowych LED solarnych 2x8W/200W/4m – 4 szt. (po jednej w każdej miejscowości), w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załączoną dokumentacją (karta techniczna, mapy poglądowe z naniesioną lokalizacją lamp). Wysokość lampy 4 m. Minimalne parametry, które muszą spełniać lampy solarne: fundament prefabrykowany, panel fotowoltaiczny 12 V, 1 x 200W, żarówki LED 2 x 8W, akumulator 12V, 120Ah, czas pracy 8-10h. Montaż lampy solarnej należy wykonać pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. Przed odbiorem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie uziemienia zamontowanych urządzeń. UWAGA! Dokumentacja projektowa obejmuje montaż urządzenia „sztanga w leżeniu”. Zamawiający w celu zwiększenia poziomu konkurencyjności dopuszcza możliwość zastosowania przez Wykonawcę w zakresie czterech części dotyczących budowy nowych siłowni plenerowych (część I, II, III i IV), zamiast urządzenia „sztanga w leżeniu” urządzenie „sztanga siedząc”. 2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed końcowym odbiorem robót wskazał lokalizację skrzynek na akumulator zamontowanych w ziemi i przedstawił dokumenty z zaznaczoną lokalizacją – dotyczy lamp oświetleniowych LED solarnych. (część I, II, III, IV i V). Przed odbiorem Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezbędne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie uziemienia zamontowanych urządzeń (dotyczy lamp solarnych). 3.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, niniejszej SIWZ, wzorze umowy, mapach poglądowych oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. UWAGA! Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia. 4.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT o ile jest niezbędne), koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą, zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zapewnić przeszkolenie osób obsługujących (dotyczy wszystkich części). 5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do montażu urządzeń siłowni plenerowej (dotyczy części I, II, III i IV) oraz lamp oświetleniowych (dotyczy części I, II, III, IV i V) przygotował nawierzchnię pod montaż urządzeń tj. wyrównał teren (w razie konieczności z dowozem ziemi), skosił trawę, usunął z terenu inwestycji kamienie, gruz i inne przedmioty stanowiące zagrożenie dla użytkowników siłowni plenerowej, w razie konieczności uzupełnił ubytki w nawierzchni trawiastej, powstałe wskutek wykonywanych prac). 6.Roboty i dostawy będące przedmiotem zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 7.Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Wszystkie materiały i urządzenia powinny posiadać stosowne atesty, certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną. 8.Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż 6 lat. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 10.W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów oraz ponoszenia z tego tytułu opłat za serwisowanie wbudowanych urządzeń. Koszty (opłaty) serwisowe ponoszone w okresie gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę obejmują w szczególności: koszt dojazdu, robocizny i materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu umowy, zobowiązany jest zapewnić pielęgnację gwarancyjną zieleni co najmniej w pierwszym roku od założenia (zasadzenia roślin)/regeneracji. 11.Wykonawca będzie musiał uzgadniać z Zamawiającym kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania obiektu. 12.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót. 13.Materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. 14.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) montaż urządzeń. 14.1.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 14. pkt a. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 14.2.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 14. pkt a czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 14.3.Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 14 pkt a czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 14 pkt a. 14.4.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót i montażu będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 16.Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego i Projektanta w formie pisemnej. 17.Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej i wody potrzebnych do realizacji zamówienia. 18.Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w wersji papierowej (2 egzemplarze). 19.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 20.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 21.Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych. 22.Zadanie pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Gminie Zaleszany na rzecz poprawy jakości usług rekreacyjnych, wypoczynkowych realizowanych na rzecz wszystkich mieszkańców i osób odwiedzających Gminę” realizowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”. 23.Wykonawca zobowiązany jest po zakończonej budowie siłowni plenerowych wykonać certyfikację całego obiektu (dotyczy części I, II, III i IV), tj. urządzeń, nawierzchni, wyposażenia dodatkowego w celu oceny zgodności z normą PN-EN 16630, PN-EN 1176, PN-EN 1177 i norm powiązanych. Kontrola pomontażowa musi być wykonana przez akredytowaną jednostkę certyfikującą - kontrola pomontażowa musi być wykonana przez osobę kompetentną, posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie certyfikacji wyposażenia siłowni plenerowych. 24.Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 25.Koszt dokonania wytyczenia geodezyjnego oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ponosi Wykonawca. 26.Materiał szkółkarski (Thuja Braband lub grab zwyczajny)Wykonawca posadzi z bryłą korzeniową, o parametrach zgodnych z normami stosowanymi w szkółkarstwie ozdobnym. Minimalny wiek sadzonek winien wynosić 3 lata. Minimalna wysokość części naziemnej rośliny 60 cm. Wymaga się aby każda sadzonka była zdrowa, wolna od szkodników, nieuszkodzona i przekorzeniona, tzn. po wyjęciu rośliny z doniczki korzenie mają być ukształtowane i widoczne wokół bryły. 27.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego uruchomienia, sprawdzenia i ewentualnej regulacji po uruchomieniu przedmiotu zamówienia. 28.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania dopuszczenia do eksploatacji dostarczonego przedmiotu umowy (w tym np. odbioru UDT) – jeżeli dotyczy. 29.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkoleń użytkowników w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 8 do SIWZ, 5) dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców, którzy nie podlegają wpisowi do w/w rejestrów w formularzu ofertowym należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument lub dołączyć do oferty dokumenty wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenia niniejszych dokumentów w na język polski 6) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 7) zestawienie zaproponowanych rozwiązań równoważnych (jeśli dotyczy). 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (pkt 2 i 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach