Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w ciągu ulicy Dworcowej (w formie placu) na odcinku od skrzyżowania ulic św. Jana, Dworcowej i Kochanowskiego do skrzyżowania ulic: Mielęckiego, Dworcowej, Mariackiej (wraz ze skrzyżowaniem) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa strefy śródmiejskiej – obszar ul. Dworcowej i Tylnej Mariackiej.

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w ciągu ulicy Dworcowej (w formie placu) na odcinku od skrzyżowania ulic św. Jana, Dworcowej i Kochanowskiego do skrzyżowania ulic: Mielęckiego, Dworcowej, Mariackiej (wraz ze skrzyżowaniem) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa strefy śródmiejskiej – obszar ul. Dworcowej i Tylnej Mariackiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie polega na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej w ciągu ulicy Dworcowej na odcinku od skrzyżowania ul. Św. Jana i ul. Dworcowej do skrzyżowania ul. Mielęckiego i ul. Mariackiej. 1.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a.rozbiórki istniejącej nawierzchni i przygotowania terenu pod inwestycję, b.rozbiórki istniejącego budynku podziemnego szaletu publicznego, c.demontażu istniejącej podziemnej stacji transformatorowej, d.zabezpieczenia istniejącej infrastruktury technicznej, e.budowy placu i ciągu pieszo-jezdnego od ul. Św. Jana do ul. Mielęckiego; f.budowy parkingu dla samochodów osobowych, w tym dla osób niepełnosprawnych, dla autobusu, miejsc postoju taksówek; g.budowy miejsca postoju rowerów; h.wykonania schodów terenowych; i.korekty rozwiązań drogowych na skrzyżowaniu ul. Dworcowej z ul. Św. Jana; j.korekty przebiegu istniejącej ścieżki rowerowej przy ul. Św. Jana; k.budowy fontanny wraz z komorą techniczną; l.budowy nowych ciągów sieci wodno-kanalizacyjnej z hydrantami p.poż. wraz z punktami czerpania wody do podlewania zieleni oraz dla kurtyn wodnych; m.budowy kanalizacji deszczowej wraz z osadnikiem i zbiornikiem retencyjnym; n.budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej (technologicznej) odwadniającej komorę wodomierzową; o.budowy oświetlenia zewnętrznego wraz z SOU (Szafa Oswietlenia Ulicznego), p.przebudowy istniejących sieci elektroenergetycznych Sn i nN; q.wykonania zasilania urządzeń zewnętrznych tj. fontanna, studnie z rozdzielnicami, kamery; r.wykonania zasilania i instalacji elektrycznej w maszynowni fontanny wraz z rozdzielnicą; s.budowy nowej stacji transformatorowej w obudowie w kształcie słupa ogłoszeniowego; t.przebudowy sygnalizacji drogowo-tramwajowej w rejonie skrzyżowania ul. Dworcowej i Św. Jana; u.budowy ciągów sieci teletechnicznej w tym monitoringu; v.przebudowy istniejącej sieci teletechnicznej; w.wymiany pokryw i ram studni kanalizacji własności Orange Polska S.A. wraz z dostawą, montażem i dostosowaniem do nowego układu drogowego; x.budowy kanału technologicznego; y.budowy systemu sączków węchowych, umożliwiających kontrolę szczelności istniejącej podziemnej sieci gazowej; z.przebudowy istniejącej sieci wodociągowej; aa.budowy przyłącza wodociągowego z komorą wodomierzową wentylowaną i odwadnianą; ab.budowy fundamentu pod świąteczną choinkę; ac.wykonania nasadzeń zieleni wysokiej, niskiej, pnączy, trawników; ad.wykonania systemów nawadniania zieleni; ae.dostawy i montażu elementów małej architektury: ławki, kosze, stojaki rowerowe, słupki stalowe; af.dostawy i montażu elementów bezpieczeństwa ruchu, ag.dostawy i montażu tabliczki informacyjnej; ah.opracowania projektu czasowej organizacji ruchu wraz z wdrożeniem, ai.wdrożenia stałej organizacji ruchu. 2. Szczegółowy zakres prac określają niżej wymienione załączniki do SIWZ: a.warunki realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5 b.wzór umowy - Załącznik nr 6 c.przedmiary robót - Załącznik nr 7 d.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 8 e.dokumentacja projektowa - Załącznik nr 9 3. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z wykonywaniem robót tj.: budowy konstrukcji nawierzchni, robót brukarskich, robót z zakresu sieci sanitarnych i elektroenergetycznych. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: a. na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej zatrudnione na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. b. na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ppkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamówienie jest przeznaczone dla użytku osób fizycznych. Przestrzeń publiczna jest dostępna dla osób niepełnosprawnych. Projekt uzyskał uzgodnienie Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych – Uchwała nr 1 z dnia 16.05.2018.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości - 210 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu - zał. Nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4. Dowód wniesienia wadium; 5. kosztorys ofertowy ; 6. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7. Jeśli dotyczy – w przypadku zastosowania materiałów równoważnych – zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej. II. Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.7.I.2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Kody pomocniczne: 45400000-1, 45231220-3, 45112710-5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach