Miasto Katowice ogłasza przetarg
- Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
- Data zamieszczenia: 2019-05-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
ul. Młyńska 4
40-098 Katowice, woj. śląskie
tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w ciągu ulicy Dworcowej (w formie placu) na odcinku od skrzyżowania ulic św. Jana, Dworcowej i Kochanowskiego do skrzyżowania ulic: Mielęckiego, Dworcowej, Mariackiej (wraz ze skrzyżowaniem) w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa strefy śródmiejskiej – obszar ul. Dworcowej i Tylnej Mariackiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie polega na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej w ciągu ulicy Dworcowej na odcinku od skrzyżowania ul. Św. Jana i ul. Dworcowej do skrzyżowania ul. Mielęckiego i ul. Mariackiej. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: rozbiórki istniejącej nawierzchni i przygotowania terenu pod inwestycję, rozbiórki istniejącego budynku podziemnego szaletu publicznego, demontażu istniejącej podziemnej stacji transformatorowej, zabezpieczenia istniejącej infrastruktury technicznej, budowy placu i ciągu pieszo-jezdnego od ul. Św. Jana do ul. Mielęckiego; budowy parkingu dla samochodów osobowych, w tym dla osób niepełnosprawnych, dla autobusu, miejsc postoju taksówek; budowy miejsca postoju rowerów; wykonania schodów terenowych; korekty rozwiązań drogowych na skrzyżowaniu ul. Dworcowej z ul. Św. Jana; korekty przebiegu istniejącej ścieżki rowerowej przy ul. Św. Jana; budowy fontanny wraz z komorą techniczną; budowy nowych ciągów sieci wodno-kanalizacyjnej z hydrantami p.poż. wraz z punktami czerpania wody do podlewania zieleni oraz dla kurtyn wodnych; budowy kanalizacji deszczowej wraz z osadnikiem i zbiornikiem retencyjnym; budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej (technologicznej) odwadniającej komorę wodomierzową; budowy oświetlenia zewnętrznego wraz z SOU (Szafa Oswietlenia Ulicznego), przebudowy istniejących sieci elektroenergetycznych Sn i nN; wykonania zasilania urządzeń zewnętrznych tj. fontanna, studnie z rozdzielnicami, kamery; wykonania zasilania i instalacji elektrycznej w maszynowni fontanny wraz z rozdzielnicą; budowy nowej stacji transformatorowej w obudowie w kształcie słupa ogłoszeniowego; przebudowy sygnalizacji drogowo-tramwajowej w rejonie skrzyżowania ul. Dworcowej i Św. Jana; budowy ciągów sieci teletechnicznej w tym monitoringu; przebudowy istniejącej sieci teletechnicznej; wymiany pokryw i ram studni kanalizacji własności Orange Polska S.A. wraz z dostawą, montażem i dostosowaniem do nowego układu drogowego; budowy kanału technologicznego; budowy systemu sączków węchowych, umożliwiających kontrolę szczelności istniejącej podziemnej sieci gazowej; przebudowy istniejącej sieci wodociągowej; budowy przyłącza wodociągowego z komorą wodomierzową wentylowaną i odwadnianą; budowy fundamentu pod świąteczną choinkę; wykonania nasadzeń zieleni wysokiej, niskiej, pnączy, trawników; wykonania systemów nawadniania zieleni; dostawy i montażu elementów małej architektury: ławki, kosze, stojaki rowerowe, słupki stalowe; dostawy i montażu elementów bezpieczeństwa ruchu, dostawy i montażu tabliczki informacyjnej; opracowania projektu czasowej organizacji ruchu wraz z wdrożeniem, wdrożenia stałej organizacji ruchu. 2. Szczegółowy zakres prac określają niżej wymienione załączniki do SIWZ: warunki realizacji przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5 wzór umowy - Załącznik nr 6 przedmiary robót - Załącznik nr 7 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 8 dokumentacja projektowa - Załącznik nr 9 3. Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z wykonywaniem robót tj.: budowy konstrukcji nawierzchni, robót brukarskich, robót z zakresu sieci sanitarnych i elektroenergetycznych. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: a. na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej zatrudnione na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. b. na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ppkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamówienie jest przeznaczone dla użytku osób fizycznych. Przestrzeń publiczna jest dostępna dla osób niepełnosprawnych. Projekt uzyskał uzgodnienie Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych – Uchwała nr 1 z dnia 16.05.2018. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości - 210 000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu - zał. Nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4. Dowód wniesienia wadium; 5. kosztorys ofertowy ; 6. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7. Jeśli dotyczy – w przypadku zastosowania materiałów równoważnych – zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej. II. Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.7.I.2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Kody pomocniczne: 45400000-1, 45231220-3, 45112710-5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dostosowania Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla dzieci w Jastrzębiu-Zdroju do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2024-04-19 - PRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU
Dodano: 2024-04-19 - Zagospodarowanie patiów na terenie I Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Korczaka - etap II
Dodano: 2024-04-18 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-04-18 - Renowacja oraz termomodernizacja elewacji zabytkowego kościoła Najświętszego Serca Pana Jezusa w Pewli Małej
Dodano: 2024-04-18 - Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-04-17 - Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa wiatrołapu w budynku MBP im. Bolesława Lubosza przy ulicy Zamkowej 5 w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-04-17 - „Roboty zabezpieczająco - naprawcze uszkodzonej ściany tylnej dobudówki sanitarnej w budynku mieszkalnym przy ul. Piłsudskiego 16 w Bytomiu zgodnie z decyzją PINB.IV-7356/264/2018/2019” - powtórzony
Dodano: 2024-04-17 - Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych – wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach – ROM I
Dodano: 2024-04-15