Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Brochowie

Gmina Brochów ogłasza przetarg

  • Adres: 05088 Brochów, Brochów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 257 051 , fax. 227 257 051
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brochów
    Brochów 125
    05088 Brochów, woj. mazowieckie
    tel. 227 257 051, fax. 227 257 051
    REGON: 54966000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brochow.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Brochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 3.1 PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Brochowie” jest przebudowa drogi, przebudowa placu postojowego i budowa elementów małej architektury w ramach zagospodarowania działek Nr ewid. 315, 309, 311 i 313 położonych w miejscowości Brochów Gm. Brochów polegająca na stworzeniu spójnego obszaru, miejsca pozbawionego barier, wykorzystywanego przez wszystkie grupy mieszkańców jako przestrzeń na cele społeczne, kulturalne, edukacyjne, sportowe, turystyczne oraz związane z ochroną zdrowia i rekreacyjne. Wydzielona strefa edukacyjno – rekreacyjna połączona ciągami komunikacyjnymi dostosowanymi dla osób niepełnosprawnych. 3.2. ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE Projekt opracowano z zastosowaniem zasad projektowania uniwersalnego oraz zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych do miejsc postojowych w obrębie przebudowywanego placu postojowego, placu zabaw, miejsca do gry w bule, siłowni zewnętrznej, kącika edukacyjnego z miejscem do gry w szachy oraz miejsc odpoczynku i przebudowywanych ciągów komunikacyjnych a także, zasad równości szans kobiet i mężczyzn zagospodarowywanego terenu. 3.3 DANE LOKALIZACYJNE Działki o Nr ewid. 315, 309, 311 i 313 położone w miejscowości Brochów stanowią własność Gminy Brochów. Działka o Nr ewid. 315 zabudowana jest budynkiem administracyjnym Urzędu Gminy Brochów, budynkiem gospodarczym, wiatą śmietnikową i stacją transformatorową z istniejącym placem postojowym a także przyłączami energetycznym, wodociągowym i kanalizacji sanitarnej, ogrodzona z 2 bezpośrednimi zjazdami z drogi gminnej i 1 z drogi powiatowej. Działki o Nr ewid. 309, 311 i 313 są niezabudowane, stanowią drogę gminną. 3.4 STREFY PRZESTRZENI WIEJSKIEJ W ramach zagospodarowania działek i działania rewitalizacyjnego stworzona zostanie wielofunkcyjna przestrzeń wiejska, w której zostanie wydzielona strefa edukacyjno –rekreacyjna w skład której wejdzie strefa relaksu i strefa odpoczynku a wszystko to połączone strefą bezpieczeństwa tj. ciągami komunikacyjnymi dostosowanymi do osób niepełnosprawnych. W strefie relaksu znajdować się będzie sezonowe kino plenerowe wykorzystujące ścianę zachodnią budynku Gminnego Centrum Medycznego oraz sezonowe kino samochodowe wykorzystujące przebudowany plac postojowy. Obok budynku powstanie miejsce aktywnego wypoczynku z placem zabaw, miejscem do gry w bule i siłownią zewnętrzną oraz kącik edukacyjny z miejscem do gry w szachy co przyczyni się do zagospodarowania czasu wolnego wszystkich grup społecznych, edukacji mieszkańców i korzystnie wpłynie na jakość ich życia i integrację społeczną a także na ich zdrowie. Również w strefie edukacyjno – rekreacyjnej zlokalizowane będą oazy edukacyjno – wypoczynkowe nazwane „Zakątkiem Brochowskim” z miejscem odpoczynku wyposażone oprócz elementów małej architektury w tablice edukacyjne dla mieszkańców co przyczyni się do edukacji mieszkańców i ich integracji. W cieniu drzew ustawione zostaną elementy małej architektury– ławki do pomalowania przez dzieci i młodzież w ramach zajęć kulturalnych co wpłynie korzystnie na ich rozwój i ograniczy negatywne zjawiska społeczne. 3.5. ZAKRES ROBÓT W ramach robót zagospodarowania terenu objętych opracowaniem należy wykonać: - budowę placu zabaw dla najmłodszych i siłowni zewnętrznej – wg odrębnego zgłoszenia (dokumenty załączone pod SIWZ) - budowę bulodromu o wymiarach 4,0x15,0m w sąsiedztwie placu zabaw - budowę miejsca do gry w szachy plenerowe - budowę „Zakątka Brochowskiego” - 2 placów utwardzonych z nawierzchnią z kostki brukowej betonowej oraz klombami z nasadzeniami, wyposażonych w elementy małej architektury tj. ławki parkowe metalowo – drewniane z oparciem, kosze na śmieci i tablice edukacyjne - przebudowę placu postojowego przed istniejącym budynkiem Urzędu Gminy, gdzie powstaną 32 miejsca postojowe z czego 2 dla osób niepełnosprawnych - budowę linii oświetlenia wewnętrznego terenu z oprawami LED na słupach parkowych - przebudowę drogi z wymianą nawierzchni istniejących zjazdów z nawierzchnią z kostki brukowej w kolorze czerwonym i istniejących ciągów pieszych z kostki brukowej w kolorze szarym z fakturą kierunkową i ostrzegawczą - montaż elementów małej architektury tj. ławek parkowych metalowo – drewnianych z oparciem i bez oparcia oraz koszy na śmieci i tablic informacyjnych-kierunkowskazów. 3.6. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI Powierzchnia w granicach opracowania A-M – 14.240,00 m2 3.7. WPŁYW ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁEK NA OTOCZENIE: Projektowane zagospodarowanie działek nie tworzy zagrożeń dla środowiska naturalnego oraz higieny i zdrowia użytkowników. Projektowane obiekty nie zostały zaliczone do inwestycji mogących pogorszyć stan środowiska naturalnego. Obszar oddziaływania inwestycji mieści się w granicach obszaru objętego opracowaniem. 3.8. INFORMACJA O WPISIE DO REJESTRU ZABYTKÓW: Teren inwestycji nie jest wpisany do rejestru zabytków. 3.9. DANE O WPŁYWIE EKSPLOATACJI GÓRNICZEJ: Działki przeznaczone pod inwestycje nie są objęte obszarem eksploatacji górniczej. 3.10. OPIS PROJEKTOWANYCH OBIEKTÓW Inwestycja zostanie podzielona na 2 etapy: ETAP I realizowany od dnia zawarcia umowy do dnia 10.08.2018 r. 1) budowa placu zabaw dla najmłodszych i siłowni zewnętrznej (według odrębnego zgłoszenia) wraz z budową bulodromu o wymiarach 4,0x15,0m w sąsiedztwie placu zabaw oraz budową miejsca do gry w szachy plenerowe. ETAP II realizowany od dnia 1.01.2019 r. do dnia 31.10.2019 r. 2) budowę „Zakątka Brochowskiego” - 2 placów utwardzonych z nawierzchnią z kostki brukowej betonowej oraz klombami z nasadzeniami, wyposażonych w elementy małej architektury tj. ławki parkowe metalowo – drewniane z oparciem, kosze na śmieci i tablice edukacyjne 3) przebudowę placu postojowego przed istniejącym budynkiem Urzędu Gminy, gdzie powstaną 32 miejsca postojowe z czego 2 dla osób niepełnosprawnych 4) budowę linii oświetlenia wewnętrznego terenu z oprawami LED na słupach parkowych 5) przebudowę drogi z wymianą nawierzchni istniejących zjazdów z nawierzchnią z kostki brukowej w kolorze czerwonym i istniejących ciągów pieszych z kostki brukowej w kolorze szarym z fakturą kierunkową i ostrzegawczą 6) montaż elementów małej architektury tj. ławek parkowych metalowo – drewnianych z oparciem i bez oparcia oraz koszy na śmieci i tablic informacyjnych-kierunkowskazów. 3.11 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa dokumentacja projektowa załączona do niniejszej specyfikacji (2 opracowania), przedmiary robot oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (2 opracowania) oraz wzór umowy której projekt stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane wykonawcom pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez Wykonawcę w ww. zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 k.c. Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, jednakże Zamawiający informuje, że ilekroć w SIWZ lub załącznikach do SIWZ, określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudnić uczciwa konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu tych samych norm i nie gorszych parametrów technicznych i jakościowych jakie wystąpiły w projekcie. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że proponowane urządzenie jest równoważne, przedstawiając np. wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem oraz ich odbioru w szczególności w formie operatu kolaudacyjnego, wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. 3.11 Roboty musza być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego 3.12 Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż, i branżowych tj. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.13 Użyte materiały oraz urządzenia musza mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3.14 Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów. 3.15 Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres – minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 3.16 Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za usuniecie wad prawnych i fizycznych robót oraz dostarczonych materiałów w okresie równym okresowi udzielonej gwarancji liczonym od dokonania czynności odbioru końcowego. 3.17 Zamawiający zastrzega sobie wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu gwarancji. 3.18 W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 3.19 Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. 3.20 W dokumentacji przetargowej zawarte zostały zapisy dotyczące konieczności zachowania zgodności z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartej na 8 regułach. 3.21 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 3.22 Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności: 1) pokrywać koszty pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie, itp.) zużytych przy wykonywaniu robót, 2) zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren budowy. 3) zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz. 4) zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy i podwykonawców. 3.23 Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone zostały w Projekcie Umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. Wymagania dotyczące wadium 8.1 Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100 groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Wadium może być wnoszone (w zależności od wybory Oferenta) w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r poz. 110). 8.3 Kopie ww. form wadium powinny być załączone w ofercie i potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Warszawski Bank Spółdzielczy Oddział w Brochowie nr 05 8015 0004 1100 1111 2011 0001. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.5 Wadium wniesione w formie niepieniężnej Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed terminem składania ofert w Dziale Księgowym /pokój 33/ w siedzibie Zamawiającego. Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8.6 Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego odrzucony z postępowania. 8.7 Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 8.12. 8.8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.9 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.12 Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami również w przypadku określonym w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj., gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.Wraz z ofertą wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w załączniku nr 2 i 2a do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3.W Oświadczeniach, o którym mowa w punkcie 6 a), Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 a) każdy z Wykonawców składa odrębnie. 5.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia –w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6 a). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 6.Jeżeli wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punktach 6.3.2 SIWZ. 7.Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podmiotu dokumenty wymienione w punktach 6.3.2 SIWZ. 8.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wówczas oświadczenia i dokumenty wymienione: a) w pkt 6.1.2, 6.2.1, 6.3.2 niniejszej specyfikacji winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej), b) w pkt 6.1.4, 6.3.1 niniejszej specyfikacji winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci spośród Wykonawców, którzy zapewnią spełnienie w całości lub w części wymaganego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem. 9.Oferta musi zawierać: - Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); - Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / podstawy wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ); - Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / warunki udziału (załącznik nr 2a do SIWZ); - pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych); - pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); - (jeśli dotyczy) zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów - załącznik nr 4 do SIWZ. - Wykaz cen z rozbiciem na poszczególne branże - Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach