Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie

GMINA MAGNUSZEW ogłasza przetarg

  • Adres: 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MAGNUSZEW
    ul. Saperów 24
    26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie
    REGON: 670223830
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ulicy Bohaterów Studzianek w Magnuszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowe zadanie obejmuje zakres robót:-wykonanie koryta wraz z profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne zatok, zjazdów, chodnika, drogi-wykonanie podłoża z mieszanki CBGM KLASY 1,5/2,0 i grubości 10 cm -wykonanie górnej warstwy podbudowy z kuszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie -wykonanie warstwy wyrównawczej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11W grubości średnio 3 cm- wykonanie nawierzchni zatok, zjazdów i chodnika z elementów betonowych- montaż krawężników betonowych 30 x 15 na ławie betonowej z oporem beton C 12/15- Montaż oporników betonowych 25x12 cm na ławie betonowej z oporem C 12/15-Montaż obrzeży betonowych 30 x8 cm . Roboty budowlane winny być wykonane zgodnie z załączonymi dokumentami - Załącznik nr 11 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na warunkach określonych w Rozdz. VIII SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdz. VII ust.2 pkt 4 SWZ2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:a) doświadczenie wykonawcy: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o nawierzchni z betonu asfaltowego co najmniej o wartości 180 tys. zł.Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21.03.1985ro drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 470).b) dysponuje osobą/ami, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi legitymująca się uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej wydanymi na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia według przepisów kraju ich uzyskania, uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie robót drogowych objętych niniejszym zamówieniem, posiadającym co najmniej3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych w branży drogowej liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach