Gmina Szczaniec ogłasza przetarg
- Adres: 66-225 Szczaniec, Herbowa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
- Data zamieszczenia: 2018-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
Herbowa 30
66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
REGON: 97077051100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ww.bip.szczaniec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy stawach w Szczańcu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie inwestycji w postaci sporządzenia dokumentacji technicznej (zaprojektowanie) i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Szczańcu, w tym: • opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń, • uzyskanie akceptacji zastosowanych rozwiązań projektowych przez Zamawiającego, • wykonanie robót budowlanych w zakresie: rewitalizacji stawów i otoczenia poprzez odmulenie, umocnienie skarp, budowę ciągów komunikacyjnych, pomostów i wprowadzenia nowych nasadzeń oraz oświetlenia ulicznego, budowę wiaty rekreacyjnej z plenerowym punktem bibliotecznym, budowę wiaty rekreacyjnej z plenerowym punktem edukacji środowiskowej (pszczelarskiej), budowę punktu ładowania elektronicznych urządzeń mobilnych, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy 00/100 PLN). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert i być ważnym w okresie nie krótszym niż termin związania ofertą. 9.2. Formy wnoszenia wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 8367 0000 0062 3283 2006 0112 z dopiskiem „Wadium – „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy stawach w Szczańcu”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jednolity tekst Dz. U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm.) Uwaga: W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ta powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy". 9.3. Zwrot wadium Zwrot wadium nastąpi w trybie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków dotyczących posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę według wzoru - ( załącznik nr 1). 2) Zakres zadań jakie zamierza powierzyć podwykonawcom wg załącznika nr 6. 3) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres tego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Ługowo
Dodano: 2019-09-09 - Budowa ośrodka zdrowia przy ul. Ochla - Topolowa w Zielonej Górze dz. nr ewid.402/6 obręb 47
Dodano: 2019-05-29 - „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy stawach w Szczańcu”
Dodano: 2019-02-01 - MODERNIZACJA PARKU KOLEI SZPROTAWSKIEJ - ETAP II
Dodano: 2018-12-19 - MODERNIZACJA PARKU KOLEI SZPROTAWSKIEJ - ETAP II
Dodano: 2018-09-24 - Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 1211F na odcinku Myszęcin –Szczaniec, Gmina Szczaniec - III.
Dodano: 2018-03-15 - „Budowa ogrodzenia terenu parku w sołectwie Ochla” w ramach zadania 3. „Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze – Park w sołectwie Ochla przy ulicy Ochla-Żagańska” zadania pn.: „Udostępnianie zasobów przyrodniczych i terenów rekreacyjnych w Zielonej Górze”.
Dodano: 2018-03-14 - Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 1211 F na odcinku Myszęcin - Szczaniec, Gmina Szczaniec - II.
Dodano: 2018-02-26 - Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Zielonej Górze – etap II – Szkoła Podstawowa nr 8 przy ulicy Kąpielowej w Zielonej Górze
Dodano: 2017-11-22 - MODERNIZACJA PARKU KOLEI SZPROTAWSKIEJ - ETAP I
Dodano: 2017-10-31