Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez wykonanie placu zabaw, oświetlenia obiektów sportowych oraz wykonanie utwardzenia wraz z budową trybun.

Gmina Tyszowce ogłasza przetarg

  • Adres: 22-630 Tyszowce, ul. 3 Maja
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 661 93 15, , fax. 084 661 21 29
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tyszowce
    ul. 3 Maja 8
    22-630 Tyszowce, woj. lubelskie
    tel. 084 661 93 15, , fax. 084 661 21 29
    REGON: 95036905000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez wykonanie placu zabaw, oświetlenia obiektów sportowych oraz wykonanie utwardzenia wraz z budową trybun.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Trybuna nr 1: Projektowana o wymiarach zewnętrznych 2,30x10,17m ustawiona na projektowanym utwardzeniu z kostki brukowej o wymiarach zewnętrznych 4,85x10,66m. Trybuna zlokalizowana przy istniejącym boisku do koszykówki, na terenie działki nr 1439/5 oraz częściowo na terenie działki nr 1439/2. Utwardzenie pod trybuną zlokalizowane w odległości 33,5m od granicy wschodniej działki 1439/2 oraz 42,1m od granicy zachodniej działki nr 1439/5. Trybuna nr 2: Projektowana o wymiarach zewnętrznych 2,30x10,17m ustawiona na projektowanym utwardzeniu z kostki brukowej o wymiarach zewnętrznych 4,85x10,66m. Trybuna zlokalizowana przy istniejącym boisku do piłki nożnej, na terenie działki nr 1439/5. Utwardzenie pod trybuną zlokalizowane w odległości 8,4m od granicy wschodniej działki 1439/5 oraz 48,8m od granicy zachodniej działki nr 1439/5. Plac zabaw: Projektowany plac zabaw zlokalizowany w południowo - zachodniej części działki nr1439/5 pomiędzy boiskiem szkolnym a budynkiem szkoły podstawowej. Plac zabaw w odległości 10m od ściany zewnętrznej północnej i zachodniej budynku szkoły oraz 10m od granicy zachodniej działki ( z drogą gminną ). Plac zabaw w odległości 3,0m od strony północnej od ciągu pieszego (chodnika z kostki brukowej). Wejście na plac od strony północnej z istniejącego chodnika. Utwardzenia: Projektuje się utwardzenie terenu na działce nr 1439/2. Utwardzenie z kostki brukowej , zlokalizowane w odległości 3,00m od wschodniej granicy działki Wjazd na utwardzenie z istniejącej drogi dojazdowej z kostki brukowej. Rozwiązania konstrukcyjne: Krawężniki betonowe 15x30 cm, proste , na ławie betonowej z oporem Kostka brukowa w kształcie podwójne T w kolorze szarym gr.8cm. Projektowana konstrukcja nawierzchni - kostka brukowa betonowa klasy 1, 50MPa: 8 cm - podsypka cementowo- piaskowa : 3 cm - podłoże z piasku stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa:15 cm wg PN-S-96012, - podłoże z piasku stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa:15 cm wg PN-S-96012, Wypełnienie spoin zaprawa cem. piaskowa. Odprowadzenie wód opadowych z utwardzeń na tereny zielone na działce. Przy wjeździe na projektowane utwardzenie należy rozebrać istniejący krawężnik, nowy krawężnik na długości wjazdu ułożyć na płask. Powierzchnia utwardzeń: 200,00m2 Oświetlenie terenu – projektuje się oświetlenie terenu w formie lamp solarnych szt.15 Lampy zlokalizowane na terenie działek nr 1439/4, 1439/5. - 4szt. przy istniejącym boisku do koszykówki na działce nr1439/4 i 1439/5 - 6szt. przy istniejącym boisku do piłki nożnej na działce nr 1439/5 - 4szt. przy istniejącym boisku do koszykówki na działce nr 1439/5 - 1szt. przy projektowanym placu zabaw na działce nr 1439/5 Elementy zewnętrzne: Odprowadzanie wód opadowych - Odprowadzenie wód opadowych na tereny zielone na działce. Zieleń - Nie przewiduje się zmian istniejącej zieleni wysokiej i średniej. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działek: Bilans Terenu: - Powierzchnia opracowania 13 850,00 m2 Powierzchnia obiektów projektowanych: - Trybuna nr 1 - 51,70m2 - Trybuna nr 2 - 51,70m2 - utwardzenia nr 3= 200,00m2 - plac zabaw nr 4- 314,00m2 - utwardzenia przy placu zabaw- 19,50m2. Zakres robót niezbędnych do wykonania został zawarty w projekcie budowlanym oraz sposób wykonania w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) będących załącznikami do SIWZ. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosowanymi przepisami aktualne świadectwo jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi na wykonane roboty na okres 60 miesięcy (okres trwałości projektu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wszyscy Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty, gdyż Zamawiający prowadzi postępowanie bez zastosowania art. 24aa ust.1 ustawy Pzp Razem z ofertą; 1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. (Według wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ), 1.2. Wykaz osób. (Według wzoru na załączniku nr 8 do SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w tym punkcie. Zobowiązanie innego podmiotu, albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot inny w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, stanowi potwierdzenie, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został wykonawcy faktycznie udostępniony toteż powinno być złożone z ofertą. (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy złożyć niżej wymienione dokumenty : Razem z ofertą; 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. (wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ) 2.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w tym punkcie. 2.3. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu w tym punkcie. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, wykonawca przekazuje Zamawiającemu; 2.4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (informacja po otwarciu ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ) 3. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji. 4. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r poz. 1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570, z późn. zm.). 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności (zał. nr 6 do SIWZ) 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Dokumenty dodatkowe w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23 ust.2 ustawy Pzp). Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy i wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach