Gmina Garbów ogłasza przetarg
- Adres: 21-080 Garbów, ul. Krakowskie Przedmieście
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 018 063 , fax. 815 018 070
- Data zamieszczenia: 2019-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbów
ul. Krakowskie Przedmieście 50
21-080 Garbów, woj. lubelskie
tel. 815 018 063, fax. 815 018 070
REGON: 53527300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.garbow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej parku w zabytkowym Zespole Pałacowo-Parkowym w Garbowie – etap I”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia są prace związane z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej parku w zabytkowym Zespole Pałacowo- Parkowym w Garbowie. Projektowany obszar znajduje się w obrębie działek nr: 395/1, 395/2, 1131/2 i 1131/4. Obejmuje: - prace pielęgnacyjne i porządkowe - gospodarka drzewostanem - rozbudowa oświetlenia terenu - ujednolicenie istniejących lamp, uzupełnienie oświetlenia przez dodanie nowych lamp na terenie parku - remont istniejących ciągów komunikacyjnych oraz ujednolicenie nawierzchni - budowa miejsc widokowych - wykonanie elementów małej architektury - budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej - zagospodarowanie zieleni Zakres prac podzielono na część zachodnią parku (realizowaną jako etap I) objętą przedmiotowym zamówieniem i część wschodnią (realizowaną jako etap II). W etapie I ujęto projekt oświetlenia całego parku. Realizację etapu I przewidziano na 2 lata - przedstawiono podział zakresu prac na rok 1 i rok 2. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny. Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy. Wykonawca zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną dla realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści , w skład której wejdą m.in.: 1) Dziennik budowy , 2) oświadczenie Kierownika budowy, 3) aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, 4) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, protokoły badań i prób, 5) dokumentacja fotograficzna, 6) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, Jeżeli w niniejszej SIWZ lub Dokumentacji projektowej pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne”. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przez „ofertę równoważną" należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. W ramach projektu budowlanego Wykonawca jest zobowiązany uszczegółowić rozwiązania , także zaproponować inne niż w dokumentacji projektowej jeśli w ten sposób uzyskane mogą być korzystne dla jakości, obniżenia kosztów . Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji budowlano-wykonawczej ,( zawiera : specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, rysunki , przekroje , oraz jako element pomocniczy przedmiary robót )stanowiący załączniki od Nr 11 do nr 20 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium o wartości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej im. S. Żeromskiego z przeznaczeniem na stołówkę szkolną
Dodano: 2024-04-08 - Przebudowa części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej im. S. Żeromskiego z przeznaczeniem na stołówkę szkolną
Dodano: 2024-01-04 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Korolówka
Dodano: 2023-06-20 - Modernizacja i przebudowa Sali widowiskowej oraz wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury w Ułężu
Dodano: 2023-04-20 - Remont i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Wielkolesie
Dodano: 2021-01-21 - "Modernizacja budynku remizo – świetlicy w miejscowości Gorajec – Stara Wieś”
Dodano: 2020-03-24 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Ułęż realizowana w ramach projektu „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Ułęż”. Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2. Efektywność energetyczna sektora publicznego.
Dodano: 2020-01-27 - „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Tomaszów Lubelski – budynek administracyjny w miejscowości Rogóźno, Gmina Tomaszów Lubelski”
Dodano: 2019-09-09 - "Przebudowa części garażowej w budynku remizo – świetlicy w miejscowości Gorajec – Stara Wieś”
Dodano: 2019-08-13 - Modernizacja stropu nad parterem wraz z dwiema klatkami schodowymi usytuowanymi w tylnej części budynku ZS w Sobieszynie wraz z nadzorem inwestorskim oraz niezbędną dokumentacją i innymi elementami niezbędnymi do prawidłowego i samodzielnego funkcjonowania I piętra budynku z przeznaczeniem na Ośrodek Edukacji Ekologicznej oraz parteru z przeznaczeniem na Zespół Szkól im. Kajetana Hr. Kickiego w Sobieszynie
Dodano: 2019-07-18