Przetargi.pl
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej obszar H. Teren gastronomii przy ul. Księży Młyn 11”

Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-447 Łódź, Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 272 62 80, , fax. 42 272 62 77
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
    Piotrkowska 175
    90-447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 272 62 80, , fax. 42 272 62 77
    REGON: 36442956300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej obszar H. Teren gastronomii przy ul. Księży Młyn 11”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej obszar H. Teren gastronomii przy ul. Księży Młyn 11”, w szczególności wykonanie robót w branżach: 1) drogowej: - budowa nawierzchni pieszych i jezdnych z kamienia polnego, tzw. kocich łbów o łącznej powierzchni około 230 m2 - budowa parkingu, o nawierzchni zielonej z kraty trawnikowej o łącznej powierzchni około 131 m2 - budowa posadzki wiaty z trylinki grubość 8 cm o łącznej powierzchni około 221m2, 2) elektrycznej: - budowa linii kablowej niskiego napięcia, zasilającej zewnętrzne oświetlenie obiektu, - podłączenie zewnętrznego oświetlenia lampa typ B, szt. 6- latarenka wg historycznego wzoru Jana Heuricha, z zamocowaniem do słupów, 3) zmiana rzędnych (regulacja) istniejącej studni ręcznej do poziomu projektowanego terenu, 4) urządzenie zieleni polegające na nasadzeniu zieleni niskiej i wysokiej, w szczególności urządzenie i pielęgnacja trawnika o powierzchni około 530 m2, nasadzenia krzewów szt. 130 i drzew szt. 8 oraz pielęgnację zielni w okresie minimum 12 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego robót. Wymagane minimalne wielkości drzew i krzewów zawarte są w tabeli będącej załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia. Wymagania i uwagi: 1) Roboty budowlane mogą być prowadzone w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 17.00, 2) Kierownik budowy ma obowiązek uczestniczenia w posiedzeniach kolegium budowy, w skład którego wchodzą: kierownik budowy, przedstawiciel inwestora i firmy projektowej sprawującej nadzór autorski, inspektor nadzoru i inni zaproszeni w razie potrzeby specjaliści. Posiedzenia te odbywać się będą raz w tygodniu na terenie budowy. W sprawach nagłych posiedzenia kolegium budowy mogą się odbywać również w innych terminach. Obowiązek uczestnictwa w takich przypadkach stosuje się odpowiednio, 3) Przedmiary robót zawarte w dokumentacji projektowej należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty, 4) Nawierzchnię z brukowca należy wykonać wg technologii określonej w ust.5 WYTYCZNE WYKONANIA ROBÓT dokumentacji pn.: „Dokumentacja Obszar B drogowy wykonawczy” „OPIS TECHNICZNY do projektu remontu nawierzchni ulicy Księży Młyn dla zamierzenia inwestycyjnego zagospodarowania przestrzeni publicznej Księży Młyn w Łodzi Obszar funkcjonalny B”, 5) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji i rękojmi na roboty budowlane na okres minimum 5 lat. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w TOMIE III SIWZ - Dokumentacje Projektowe oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w TOMIE II SIWZ– Formularz Aktu Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: [numeracja zgodna z SIWZ] 9.1 Wysokość wadium ustala się w następującej kwocie: 2 700,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100) 9.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 9.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 9.3.1 pieniądzu, 9.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 9.3.3 gwarancjach bankowych, 9.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 9.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 9.4 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: 9.4.1 wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 9.4.2 dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, 9.4.3 wskazanie sumy gwarancyjnej, 9.4.4 określenie terminu ważności gwarancji, 9.4.5 z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu przewidziane w ustawie okoliczności, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w GETIN Bank w Łodzi, nr konta: 29 1560 0013 2002 2020 4000 0013 podając w tytule przelewu nr referencyjny postępowania: ZIM-DZ.2621.16.2020. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9.6 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.7 Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 9.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.13 SIWZ. 9.9 Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.10 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.13.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.13.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.13.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: [numeracja zgodna z SIWZ] 7.2 Wykonawca, BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJACEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach