Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele rekreacyjne na terenie miasta Redy: Część 1: Rozbudowa placu zabaw w dzielnicy Betlejem. Wyposażenie miejsca do spędzania czasu wolnego w dzielnicy Betlejem na placu przy ul. 12 Marca i ul. Kwiatowej . Część 2: Psi Park Reda – ul. Obwodowa. Część 3: Modernizacja Placu przy Szkole Podstawowej nr 4 w Redzie.

Gmina Miasto Reda ogłasza przetarg

  • Adres: 84240 Reda, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6788023 , fax. 58 6783124
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Reda
    ul. Gdańska 33
    84240 Reda, woj. pomorskie
    tel. 58 6788023, fax. 58 6783124
    REGON: 19167516100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.reda.pl/zamowienia/tryby

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele rekreacyjne na terenie miasta Redy: Część 1: Rozbudowa placu zabaw w dzielnicy Betlejem. Wyposażenie miejsca do spędzania czasu wolnego w dzielnicy Betlejem na placu przy ul. 12 Marca i ul. Kwiatowej . Część 2: Psi Park Reda – ul. Obwodowa. Część 3: Modernizacja Placu przy Szkole Podstawowej nr 4 w Redzie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: „Rozbudowa placu zabaw w dzielnicy Betlejem”. Wyposażenie miejsca do spędzania czasu wolnego w Dzielnicy Betlejem na placu przy ul. 12 Marca i ul. Kwiatowej (Budżet Obywatelski – projekt nr 15) Planowana inwestycja mieści się w Redzie przy ul. 12 Marca/Kwiatowej, działka nr 128/87 obr. 2. Inwestycja polega na rozbudowie placu zabaw. Dzięki rozbudowie powstanie plac zabaw, którego łączna powierzchnia wynosić będzie 291 m2, w tym cześć zrealizowana w roku 2017 z urządzeniami dla dzieci młodszych o pow. 137 m2 (I etap). Rozbudowa dotyczy powierzchni 154 m2 i stanowić będzie plac zabaw dla dzieci starszych. Urządzenia na placu zabaw powinny umożliwiać prowadzenie różnorodnych form zajęć ruchowych tj. pokonywanie przeszkód, wspinanie, czworakowanie, przeskoki, przeploty, zwisy. Wszystkie urządzenia zostaną zamontowane z zachowaniem stref bezpieczeństwa określonych przez producenta ww. wyrobów. Pod urządzeniami projektuje się nawierzchnię piaskową, zaś na obrzeżach nawierzchni z piasku projektuje się palisadę betonową rozdzielająca plac zabaw od trawnika.. Wyposażenie placu zabaw: - huśtawka bocianie gniazd wraz z deseczką i siedziskiem dla najmłodszych, - piramida linowa, - zjeżdżalnia duża, - drążek gimnastyczny poziomy potrójny, Planowaną inwestycję wykonać wg projektu (etap II) – z wyłączeniem nawierzchni utwardzonych i zieleni. Rozmieszczenie urządzeń placu zabaw wskazane jest na rysunku nr A-1 w załączniku 1.3. Część 2: Psi Park Reda – ul. Obwodowa. Planowana inwestycja mieści się w Redzie przy ul. Obwodowej na terenie działek nr 705/4, 704/13 704/15 obr. 1. Projekt przewiduje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie psiego parku i ciągów pieszych (dojście do psiego parku) wraz infrastrukturą techniczną i urządzeniem zieleni. Psi park otoczony ogrodzeniem z paneli systemowych o wys.1,25m lub ogrodzeniem z siatki na słupkach stalowych. Wewnątrz parku planuje się wyposażenie w urządzenia umożliwiające prowadzenie różnorodnych zajęć ruchowych, a w szczególności pokonywanie przeszkód. Wyposażenie psiego parku: - płotki duże i małe - przeskok pojedynczy - pochylnia łamana - słupki do slalomu - psia toaleta - kosz na psie odchody - parking dla psów - regulamin korzystania z obiektu. Rozmieszczenie urządzeń na terenie psiego parku wskazane jest na rys S-1 w załączniku 2.2. Projekt przewiduje ustawienie dwóch ławek i śmietnika. Pod urządzeniami projektuje się nawierzchnię trawiastą. Istniejącą nawierzchnię trawiastą należy wykosić i teren uporządkować. Dojście na teren Psiego Parku projektuje się z ogólnodostępnego ciągu pieszego wzdłuż ul. Garncarskiej. Planowana nawierzchni z kostki betonowej płaskiej o gr. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej o gr. 3 cm w kolorze jasnoszarym lub grafitowym. Nawierzchnię wykonać z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych min. 1% spadku. Część 3: Modernizacja Placu przy Szkole Podstawowej nr 4 w Redzie. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja placu miejskiego zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Redzie na działce nr 62/61. Projektowany układ nowego placu jest oparty na planie prostokąta, w centralnym punkcie usytuowano podest tzw. pomnika, a po obu stronach placu przewidziano siedziska oraz zieleń wysoką – drzewa. Prosty układ przełamują elementy małej architektury oraz nawierzchnia wykonana z betonowej kostki brukowej w różnych wymiarach i kolorach. Stan istniejący: Plac jest wyłożony płytami betonowymi. W północnej części placu znajdują się murki betonowe z zamontowanymi na dystansach ławkami. Po stronie zachodniej plac jest oddzielony od ul. Spokojnej stalowymi słupkami. Na placu znajduje się wyniesienie ziemne otoczone murem ceglanym i zielenią, do którego prowadzą szerokie schody wykonane z kostki brukowej. Na wyniesieniu zlokalizowany jest postument z tablicą pamiątkową. Obok usytuowany jest maszt flagowy i skrzynka elektryczna 9 – zasilanie szkoły. Projekt przewiduje: 1. Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Projektowana nawierzchnia z kostki o gr. 8 cm układana na istniejących płytach betonowych na podsypce cementowo – piaskowej o gr. 5 cm., co spowoduje wyniesienie placu o ok. 13 cm względem istniejących rzędnych. Projektowany poprzeczny spadek placu przyjmuje się na wartość 1 – 1,5%, podłużny jako wynikowy do wartości do 1%.. Planuje się wykonanie nawierzchni z kostki: • o wymiarach 40/40, 40/60 w kolorze jasnoszary granit – główna nawierzchnia placu, podest pomnika; • o wymiarach 40/40, 40/60 w kolorze antracyt – dodatkowe elementy dekoracyjne w nawierzchni placu, szachownica, pas oddzielający; • drobnej w kolorze jasnoszary granit – wschodnia strona nawierzchni placu; • drobnej w kolorze antracyt – dodatkowe elementy dekoracyjne w nawierzchni placu, pierścienie wokół projektowanych drzew ozdobnych. 2. Przebudowę istniejącego podestu tzw. pomnika: • Nawierzchnię podestu należy wykonać z betonowej kostki brukowej o wymiarach 40/40, 40/60 w kolorze jasnoszarym granitowym. • Ze względu na projektowane różnice wysokości naziomów przewiduje się wykonanie niewielkich murków oporowych. Wokół pomnika zaprojektowano wylewane na mokro murki żelbetowe o szerokości 30 cm i wysokości 150, 90, 60 cm o łącznej długości około 47 mb; • Wejście na podest pomnika stanowić będą schody z prefabrykowanych płyt betonowych o wymiarach 100 x 40 x 15 cm ułożone na fundamencie z chudego betonu. Projektowane schody: 3 stopnie schodowe o szerokości 300 cm i wysokości stopnia 15 cm; • Po stronie wschodniej podestu zaprojektowano ławki na gabionach. Szerokość koszy gabionowych – 130 cm (7,5 mb) oraz 116 cm (9,8 mb). Wypełnienie gabionów ze skał twardych, otoczaków rzecznych, nieobrobionego kamienia łamanego. Pokrycie ławek gabionowych będzie stanowić deska kompozytowa, ryflowana na dystansach stalowych przymocowana do górnej powierzchni koszy. Deski kompozytowe o szerokości 45 cm ( 7,5 mb) i 116 cm (9,8 mb); 3. Obrzeża betonowe Zaprojektowano zastosowanie obrzeży betonowych o wymiarach 100 x 25 x 8 cm jako oddzielenie powierzchni placu – oddzielenie części powierzchni biologicznie czynnych od powierzchni utwardzonych oraz części utwardzonej powierzchni projektowanego placu od istniejącego chodnika. Łączna długość projektowanych obrzeży to 123,20 mb. 4. Wykonanie elementów małej architektury i zieleni ozdobnej • Klomby Po stronie północnej placu przewidziano podniesienie istniejącego poziomu terenu zieleni ozdobnej – tzw. klombów o 15 – 20 cm. Z tego względu zaprojektowano ustawienie prefabrykowanych ławek betonowych, które będą rozgraniczać plac od podwyższonego terenu zieleni. • Ławki betonowe Po stronie północnej i południowej zaprojektowano ławki betonowe z betonu architektonicznego o wymiarach 300 x 40 x 40 cm i 300 x 40 x 38 cm z drewnianym wykończeniem w postaci siedziska gr. 2 cm. • Pojemniki na odpady Na terenie placu przewiduje się ustawienie 5 szt. pojemników na odpady zlokalizowanych przy siedziskach. Parametry pojemników: wolnostojące, pojemność 50 – 70 l, profile ze stali nierdzewnej, wkład z blachy ocynkowanej, wykończenie z desek drewnianych. • Zieleń Zaprojektowano zasadzenie 11 szt. nowych drzew oraz wykonanie ok. 138,05 m2 zieleni ozdobnej, w tym 77,24 m2 krzewów ozdobnych w ilości ok. 1/m2. W części północnej placu, przy siedziskach przewiduje się wykonanie trawnika – 60,81 m2. Elementy betonowe pozostałe z rozbiórki i demontażu należy składować na placu przy ul. Spółdzielczej 9. Zieleń przeznaczoną do wycinki należy zutylizować na własny koszt. Całość wykonać zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu poza oświetleniem. Dla wszystkich części: po podpisaniu umowy, a przed przekazaniem placu budowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto podpisanej umowy za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca bez wezwania zamawiającego zobowiązany jest przekazać zamawiającemu, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert – Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) wg wzoru – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach